Hyvästit.

mahdotonyhtalo"

Hän jätti hyvästit.

Katsoi kauniilla koiran
silmillään.

Pyysi viimeisen hyväilyn.

Juoksi talon ympäri
aiheuttaen sydänkohtauksen.

Kuoli syliini tuskaa huutaen.

Pitelin sylissä kerran niin
eläväistä koiraa

ja maailma ei ollut enää
entisensä.

-------

Kuinka kauan kestää toipua koiran kuolemasta? Koiran, joka kuoli ennen aikojaan.

7

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika on kaikella

:( Olen pahoillani.
      Ystäväsi on poissa.
      Se kestää kauan. Muistot vaihtuvat iloksi, aikanaan.

• Rattus sp.

Kiitokset. Sen verran, että ensi pyhäinmiesten aattona tulee kuluneeksi vuosi eli pahimman yli olen päässyt. Monet asiat muistuttavat pienestä kiljukaulasta, joka ei pysynyt nahoissaan ja joka oli kaikessa mukana. Koirasta, joka ei ymmärtänyt pentuna, miksi ei päässyt oravan perässä puuhun vaan painovoima tuli vastaan. Tai joka itsenäisesti haki koirakavereita. Koirasta, joka rakasti ja näytti kiintymyksensä. Lopulta sairastui heti vanhemman koiran kuoleman jälkeen, vaikka olisi pitänyt vielä olla aikaa. Kestää kauan ennen kuin tulen pääsemään yli.

• mahdotonyhtalo"
        Rattus sp. kirjoitti:

Kiitokset. Sen verran, että ensi pyhäinmiesten aattona tulee kuluneeksi vuosi eli pahimman yli olen päässyt. Monet asiat muistuttavat pienestä kiljukaulasta, joka ei pysynyt nahoissaan ja joka oli kaikessa mukana. Koirasta, joka ei ymmärtänyt pentuna, miksi ei päässyt oravan perässä puuhun vaan painovoima tuli vastaan. Tai joka itsenäisesti haki koirakavereita. Koirasta, joka rakasti ja näytti kiintymyksensä. Lopulta sairastui heti vanhemman koiran kuoleman jälkeen, vaikka olisi pitänyt vielä olla aikaa. Kestää kauan ennen kuin tulen pääsemään yli.

Pahus.. toisen palstan nimimerkki eli pitäisi lukea mahdotonyhtalo".

• *MURUKULTA*

Voimia, m_y!
      o0o0o0o0o0o0o

Kyllä on surua runossasi.

Tätä lukiessa tulee viime syystalvi mieleen...
      Ajan päättyminen, sen lopullisuus, tuo ne sävyt, sen painon syliin ja harteille.
      Mitään ei ole enään tehtävissä, puhuttavissa - kuin kosketus.
      Jää vain kosketus ja viimein muistot, aukko, jota on vaikea täyttää, ehkä mahdotonkin..

http://static.desktopnexus.com/thumbnails/415233-bigthumbnail.jpg

• mahdotonyhtalo"

Nähtävästi lähdön ennenaikaisuus ja tuskallinen loppu ovat ne, jotka painavat mieltäni. Koirani tila heikkeni dramaattisesti viikossa ja tuli yllätyksenä myös hoitavalle eläinlääkärille. Näin ei pitänyt käydä :(. Vanhemman koirani kuoleman hyväksyin helpommin. Se muuttui kauniiksi muistoksi pitkän vietetyn elämän jälkeen. Kiitos kommentistasi.

• Tämä satuttaa - sanatonna/sanallista -tunnetta mutta ehkä kaipaus/suru on syvimmillään silloin kun sanoja ei ikäänkuin tulisi,ne vain vaativat oman aikansa tulla ulos kerrotuksi.

Aikanaan ehkä kaikki hyvät muistot tuovat eletyt/vietetyt hetket kuin voimaksi tulevaan ja vahvuudeksi : Elämälle !

Syys heleyttä Sinulle kuin muistikuvien rikkautta !

ps. äskeinen edeltävä poistoni johtui siitä kun siihen tuli -yksi sana kömmähdys - joka olisi rikkonut kokonaisuuden ja jota en olisi sallinut itseltäni.

• mahdotonyhtalo"

Kiitos Dolan. Kaksi kertaa aikaisemmin olen tuntenut yhtä suurta surua elämässäni kuin tämän koiran kuoleman yhteydessä. Menetin ensimmäisen koirani auton alle ja ystäväni tulipalossa. Ensimmäisen koirani kuolemasta toipumiseen kului kaksi vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe