Lukiossa kaveriporukka?

Jope..

Ensimmäinen päivä lukiossa takana, yksi hyvä kaveri jonka kanssa hengaan, mutta välitunnilla hengataan joidenkin yläasteen äijien kanssa. Jokasella oli valmiiks se yks kaveri omalla luokalla jonka vieree meni istuu, paitsi muutamilla. Mitä ihmettä selitetään että lukiossa syntyis jotku kaveriporukat ku kaikki hengaa yhen oman kaverinsa kanssa....? Ja kysyn, että miksi lukio on täynnä upeita ja kauniita platinabloneja, kun yläasteella kaikki tytöt ovat rumia..

4

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäinen päivä takana ja mietit, missä kaveriporukat viipyvät? Come on! Sama juttu meilläkin alkuun ja porukkamme syntymiseen meni lähes koko eka vuosi. Että kyllä se siitä lähtee kun antaa vain ajan kulua :D

• htdrhtrdsh

ei lukissa mihinkää kavereihin keskitytä vaan siihen koulunkäyntiin,
      pikku pelle.

• abcdaa

jooo ei täsä muuta ku että lukio on perseestä =) kyllä nää sen kohta huomaat

• 2a

Itselläni on juurikin pari tyttöä lukiossa joiden kanssa vietän eniten aikaa - pääasiassa sen takia, että tunnit ovat aikalailla samat, kun on sama ryhmäkin :--) Lisäksi hengailen joka koulupäivä vaihtelevasti rinnakkaisluokkalaisten kanssa muiltakin luokka-asteilta olevien tuttujen ja kavereiden kanssa. Aika laajasti minulla on tuttuja ja kavereita lukiossa, ei oo valittamista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe