Hei!
Minulla on lyhytkarvainen kääpiömäykky, ja se on todella vilu. Viime talvi oli aivan mahdoton sille (sen eka talvi). Olen yrittänyt ostaa sille vaatteita, mutta eiväthän ne sovi: ovat joko liian lyhyitä tai väljiä, ja muutenkin vääränlaisia. Ajattelin, että olisi kivaa, jos voisi tilaustyönä sille vaatteita teettää. En vaan löydä tekijöitä. Pitäähän sellaisten olla...? Asun Jyväskylässä, ja haluaisin viedä koirani koiravaatteiden ompelijalle, jotta tämä ottaisi itse oikeat mitat. Tunteeko kukaan sellaisia ihmisiä/yrityksiä Jyväskylässä, jotka tekisivät vaatteita tilaustöinä järkevään hintaan?
vaatteita mäyräkoirille
10
524
Vastaukset
- E&C
Heippa!!
Mulla on kans lk kaniinimäykky ja sama vika talvella, niinkuin varmasti monella muullakin. Suosittelen että otat koiran mukaan ja käyt koira-tarvike liikkeessä koirasi kanssa yhdessä sovittamassa sopivia pukuja. Tietääkseni lähes kaikkiin eläintarvike liikkeisiin saa ottaa lemmikin mukaan.- keuruu
kutokaa koirille villa nutut. tai menkää käymään eläin tarvike myymälöissä kyllä pitäis löytyä ainakin jonkin moista takkia.lk kääpiön pk kääpiön omistaja.
- mäykyyn fani
mun pojalla on lk mäykky, ja itelläni on ollut kaksi lk mäykkyä. Olen kutonut kaikille villapaidan talveksi, Novita-lehdessä on ollut joskus ohjeet. Jos tarviit lisää tietoa, vastaile. Lankoja riittää-
. - koirulit
Villapaidan ohje löytyy myös netistä, tosin ohje ei ole ihan tarkka kaikilta osin.
http://mohonasu.blogspot.com/2008/09/viskin-villapusero-ohje.html- mäykyn fani
mikä osoite?
- Rossous
tuo on hyvä ohje kun saa onnistumaan! Meillä ainakin ollaan tykätty kovasti villapusakasta! ja ei ole kylmä liiemmin tullut :)
- fiksu sipsi
moi! olisi kiva löytää kaupasta mäyräkoirille vaatteita, koska minulla on lyhytkarvainen mäyräkoira joka palelee aina talvisin:(((( kun en jaksa neuloa sille jotain lämmintä
- Lyhtkarvainen meillä
Valmisvaatteet on tyttökoirille kurjia, kun niissä huomioidaan aina poikakoirat, jolloin tyttöjen arka masu (varsinkin imettäneellä) jää paljaaksi. Meidän tyttö on kanssa sellanen aurinkopaneeli.
Netistä löytyy sellanen firma kun Janutex, josta saa mittojen mukaan tilattua vaatteet.
Niissä huomioidaan myös tyttöjen pitempi vatsanaluskappale.
Neulotutkaan ei joka säähän sovi, kun kastuu ja kerää luntakin matalalla koiralla. - irmeli64
Ota yhteyttä mäyräkoirakerhoon Jyväskylässsä. Siellä joku tietää jonkun joka voisi auttaa asiassa. Keski- Suomen mäyräkoirakerho se taitaa olla nimeltään..
- 345gfdgd
Meidän normaalikokoista LK mäykkyä ei taas pakkanen kiinnosta tippaakaan... Välillä hirvittää tehdä lenkkiäkin ku ei muka kylmä ole tai ainakaan ei sitä näytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657