Kun nuorisojengit vähän väliä hyökkäilevät bussikuskien kimppuun, niin tähän on olemassa ratkaisu. Liitetään bussikuskien koulutukseen pakollisena osana järjestyksenvalvojakurssi. Näin joka kuski olisi samalla myös vartija, ja saisi pitää bussissa vartijan aseita, kuten pamppua, pippurisuihketta ja taseria. Kyllä nuoret talttuisivat nopeasti. Tai sitten otetaan bussikuskeiksi vain bodaavia portsareita joilla on väkivaltarikollisen tausta.
Bussikuskiongelman lopullinen ratkaisu.
6
60
Vastaukset
- tai sitten
luodinkestävä koppi ja takaovi kuskille. ei vaan, nuorisoa ei pitäisi päästää kyytiin jos on vähääkään väkivaltainen
- AK47.
ja haulikot bussikuskeille. loppuu heti rähinit.
- Bemariteinipojat!
Helevetin pullamössöt sais laittaa kuriin teleskooppiputkilla. Voin taas kuvitella 20-vuotiaan kurittoman siideriä juoneen bemariteinin siellä riehuneen.
- Kumipamppu.
Kuten rekkalaulussa sanotaan: Kumi laulaa, ääni on se työn.
Ilta- ja yöbussit erikseen yli 25-vuotiaille ja alle 1 promillen humalassa oleville.
Muille varikoilta haalitut vanhat bussinrämät mainitsemallasi tavalla varustettujen suojakopissa istuvien extrapalkkaisten kuskien ohjaamina. Edellä mainittuihin busseihin puhalluttavat sisäänheittäjät, jälkimmäisiin ruumiillisesta työstä nauttivat ulosheittäjät. Rähinäbusseissa tietysti ei mitään lastenlippuja, ja aikuisten maksettava liput tuplana. Mutta eikö ole tärkeintä päästä perille mukavassa seurassa?- kuulaa kalloon
Lopullinen ratkaisu olisi sallia bussikuskeille jäteloisnilkkikakaroiden lopetusoikeus - koko yhteiskunta kiittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932