Ehdotuksia edulliseksi näkö- ja melusuojaksi koivikon sekaan?
Tarkoitus olisi auto - ja kävelytieltä saada suojaa takapihallemme.
Tuonne koivikon sekaan sen mieluusti haluaisin jottei pieneltä pihalta tilaa veisi.
Toivottavasti joku näistä asioista enempi ymmärtävä osaisi neuvoa, itsessäni ei viherpeukaloa ikävä kyllä asu.
Aita koivukkoon näkö- ja melusuojaksi
t.nordstrom
2
283
Vastaukset
- koivu vie voimat
Koivujen lähellä ei mikään kasva kunnolla, laita mieluimmin lauta-aita.
- hankala homma
Ainoa, minkä oon saanut koivun vieressä kasvamaan, on punapajuangervo. Siitä ei kyllä näkösuojaksi taida olla.
Tavallinen paju vallottas tyhjän tilan äkkiä, mutta ilman hoitoa siitä tulee vain siivoton risukko. Että pihan puolelle ehkä kumminkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605