Paino nousi ainakin 3 kiloa lenkin ahmisen jälkeen.
Upea olo, näin grillauksen jälkeen :DDDD
6
73
Vastaukset
Ihan totta?
Mulla on paino laskenut jo kolme kiloa laukatessani tuolla metsissä.;)
Ja kilo tuli pudotusta lisää sauna jälkeen...joten revi siitä.;D
Tyttö alkaa olla lähes missimitoissa.;-P- oäjiipoämpioänmioåäj
Kuka sinut grillasi?
grillasin kerran kuolleen harakan. haisi aivan kauhealta. heitin sen rappusiin jonkun napurin koiran syötäväksi. päivän päästä eräs naapurini koira olikin pahassa ripulitaudissa
- hoijjakkata
Olisit syönyt vain raakana kuten tavallisesti.
Paino nousi ainakin 15 kiloa kun laitoin kiviä taskuihini. Pari kiloa povitaskuun, kolme kiloa kumpaakin sivutaskuun. Housut meinasivat pudota nilkkoihin kun ahdoin kilon jokaiseen sivu- ja reisitaskuun.
Painonnosto on helppo laji.- opjmoäp
painonnosto on tekniikkalaji. jos sinulta meinasivat housut tippua niin tyylipisteitä en voi antaa mutta auttaa voin. OSTA HENKSELIT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431