Syksyn ajatuksia

Niin se syksy tulla pihuuttaa. Ei mulla mithään tärkeää ole, mutta ko muuten soopaa vain jauhethan niin mie pistän omiaki ajatuksia tähän.

Sorsamiehet ( ja näköjään jokku muukki) ottivat aseen ja lähtivät hakemaan leivän päälle syötävää. Olkaa nyt varovaisia sen pyssyn kanssa, yhtään vahinkoa ei tarvita ennää, muuten kerrää valtio aseet pois, son vähän semmonen piiperrys tuolla helsingissä.

Nuita sopuleja on joka paikassa. Ja eikö lissääntyvät vain. Perhana kun oli paikoin Palojoen pohjospuolela liukasta, ko oli useampi liiskaantunut tielle, siinä meinas karata auto käsistä. Kohta net kyllä katoavat, ensin lumen alle ja ens kesänä näkkyy ennää puolet. Non rauhotettuja, ei niitä saa tappaa. En mie kyllä koirale sitä osanu kertoa, pelkään ettei siitä ole ennää hirvimettäle ko se mäthäistä sopuleja vain kaivaa. Ja kyllä se niitä tappaa, mutta nyt ei ole parhiin päihvään koskenu, ko sitä raukkaa tarttu yksi kiukkunen kielestä kiinni, siinä oli koirarukala hätä.

Sitte tuosta kaljasta ja ajamisesta. Perkule mie otan kyllä, niinko olen tutuile sanonu, semmosen linjan, että mie soitan vallesmannille aina ko tiiän että joku on kiljussa tai kaljassa tai ponussa liikkeelä, tappakaa ittennä miten tahotta, mutta älkää räkäpäissä tien päälä, sielä on ihan viattomiaki liikheelä.

7

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksuja mietin

juu, soopaa sieltä tuli, lienetkö pystytkään kovin rationaalisiin ajatuksiin.

• u ktelias

miks sie orginal-mikko vihhaat rattijuoppoja noin kovasti ? ?

• viimevuonna vain

rattijuopot tappoi suomessa 100 henkeä.

• Gff-n

Ihan fiksu kirjoitus tuolla aloittajalla.
      Hyvää syksyä sinulle.

• KIITOS!!!!!

Hieno aloitus!

• huuhaa avaus vain

Eipä siinä kirjotuksessa juuri mitään järkeä ole, rattijuopot nyt osaa muutkin tuomita, muuhan siinä oli ihan huuhaata.

• minä vain

orginaali-mikko on älykäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe