Eli ono ens kesän 2012 pyrkimässä ef kielimatkalle engöantiin ja vanhemmat lupas maksaa!
onko teil minkäälaista kokemusata mihin kännattais mennä ja oliko matkalla kivaa ja turvallista!
Vanhemmat maksaa ef:älle!
10
236
Vastaukset
oon*
- Dumari12341
Ite olin Yhdysvaltojen Los Angelesissa nyt kuluneella kesälomalla, ja aivan mahtavaa oli. On se sen arvoista.
- Lehtori_Lorppa_?
Opettele ensin suomen kieltä muutama vuosi?
no joo konen näppäimistö rikki!
- sosssss
Englanti on jäykkä maa ja Wales... Amerikka on ihan hyvä, riippu osavaltiosta, suosittelen amerikkaa, siellä olet älynjättiläinen :D
- PäriC
Minä taas pyrin ES kielimatkalle maistelemaan erilaisia Euro Shopper tuotteita
- englantiin2012
Minähi lähen englantiin kesällä 2012, minne sä meet sinne? :D
- Sama kuin tekijä
Emt kai tonne no en ny muista ent sä?
- dyteayredsyhtres
Et ees tiiä mihi oot menos? -.-
Asiaa vissii harkittu 2 min.
"Äiti mä haluun kielimatkalle Englantiin!!"
"Ok, ilmotan sut."
- Rahamies
Olen tehnyt paljon töitä, mutta kaikista helpoin rahan saanti väline on "Varolo"
Käykää katsomassa ja rahan tuloa ei voi estää. http://www.varolo.com/village/Jilwar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595