Tässä se lista on: http://yle.fi/radiosuomi/musiikki/2011/01/yle_radio_suomen_soitetuimmat_vuonna_2010_2301888.html
Mitä ajatuksia herättää? Onko monipuolinen? Tarpeeksi iskelmää? Tuollainen "iskelmä-pop" tuntuu olevan Radio Suomen musiikillinen profiili nykyään. Hienoa on, että suosivat suomalaista musiikkia noin paljon. Vain yksi ei-suomalainen kappale (#37) top viidessäkympissä, joten todellakin Radio SUOMI! Hyvä näin. Kivasti saanut Mariska kaksi lauluaan peräkkäin listalle näin välihuomiona.
Radio Suomen soitetuimmat 2010
RadionSuurkuluttaja
3
287
Vastaukset
- RadionSuurkuluttaja
Vastatkaa nyt jotain! :)
- Retkuilija
Vain kaksi kelvollista biisia 3. ja 11.
- missä hyvä
Minä en löytänyt yhtään kelvollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667