Keskiyö!

koti muualla

Olemme asuneet yli kaksi vuotta paikkakunnalla, josta en pidä. Näetkö, kannattaako muutto ja mihin ja milloin kenties muutamme?

9

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei
      oletko sinä tosissasi miettinyt mistä tuo antipatia on lähtöisin? mikset viihdy siellä?
      näen että teillä on työtä ja että teillä on toisenne. te rakennatte omaa tulevaisuuttanne yhdessä, se on hieno asia.

en pysty näkemään aikoja, vaan näen paikkakunnan, jossa kulkee joki. keskusta on pitkä ja kapea nauha, suurin osa liikkeistä on tämän yhden ja saman kadun varrella.
      uskoakseni lentokentälle ei ole kovin pitkä matka.
      siellä näen teidän asuvan ja viihtyvän.

• koti muualla

Kiitos sinulle!
      Tiedän kyllä, miksi en viihdy tällä paikkakunnalla. Johtuu kateusenergiasta ympärilläni.
      Toivon, että juuri tuollaiseen paikkaan voisimme muuttaa, josta kerroit.

• Keskiyö / tuntijasi

Hei
      no tuollaisessa paikassa näen teidän asuvan, se tulee vielä vuorollaan.
      ole vain kaiken tuon kateuden yläpuolella, nauti salaa siitä, että sinulla on jotakin niin ihanaa, että toiset haluaisivat ottaa sen pois sinulta.

• koti muualla

Ihana vastaus! Kiitos, Keskiyö! Teet hienoa työtä!

• ajojahdin ent,uhri

hemskutin hieno vastaus keksiyöltä! itsekin asunut paikassa jossa kateus aiheutti yksinäisyyttä ja negoja viboja....t muuttohaukka

• koti muualla

Keskiyö vastaa hienosti jokaiselle, mitä nyt olen ehtinyt asiaan perehtyä.

Toivottavasti löytyy pian hänen kertomansa koti, jossa voimme elää rauhassa kateudelta ja vihalta, jota tunnun herättävän melkein vaikka missä, minne menenkin. Itse tahtoisin vain olla ystävällinen jokaiselle, mutta on ollut pakko vetäytyä omiin oloihin ilman ystäviä, sillä puukolla selkään iskuja on tullut liian monta kertaa.
      Kiitos kommentistasi muuttohaukka, ja tiedosta etten ole yksin kokenut kateuden aiheuttamaa vihamielisyyttä.

• Keskiyö / tuntijasi

Hei
      kiitän myös kauniista sanoistanne! minäkin uskon aina hyvään ja teen kaikkeni, että hyvä voittaisi.
      jos sitten joskus ei ole enää mahdollisuuksia hyvään, sitten painetaan diplomatialla.
      pahasti ajattelevia ihmisiä ja katkeria ihmisiä on valitettavan liikaa, he ovat menettäneet sisäisen valonsa.

mutta koskaan ei ole myöhäistä sytyttää sitä uudelleen!

• koti muualla

Sinäkin Keskiyö olet saanut näilläkin sivuilla kokea, kuinka kateelliset hyökkäävät kimppuusi. Mutta jokainen, joka on apua sinulta saanut ymmärtää asian, eikä piittaa tai mene mukaan moisiin kommentteihin! Voimia sinulle!

• Kiitos paljon!
      ja minuun saa nyt myös yhteyttä tuntijasi-profiilini kautta, siellä on yhteystiedot.

sinulle myös lämmintä jatkoa!

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe