Mä nautin ehkä eniten siitä etten kuule länsimaista musaa missään,en näe mainoksia,en näe enkä törmää pahantuulisuutta,syön aitoa lisäaineetonta ruokaa,vastakkainen sukupuoli kiehtoo pirusti,tunnen olevani vapaa kaikesta mikä täällä arkea eläessä,työssä ja vapaa-aikana tulee nähtyä ja koettua.Ja neuvoksi kaikille niille joilla hermot meinaa mennä poijsta jotka yrittävät myydä milloin mitäkin:Suomalaiset ovat pidetyimpiä turisteja Gambiassa,suurin syy on se että me sanomme yleensä heti jos ei kiinnosta ostaa -NO. Toisen kerran jälkeen kun he kuulevat uudelleen selkeästi ja ystävällisesti-NO,he eivät tuhlaa aikaa turistin ympäripuhumiseen.Kaikki meikäläiset eivät osaa toimia niin.Se on omaa syytä jos ei ole malttia eikä kykyä ilmoittaa jämäkästi ja ystävällisesti että haluaa olla ostamatta tms.
MIKÄ GAMBIASSA KIEHTOO?
51
497
Vastaukset
NO MIEHET TIETENKIN
- Lam-Lam-Mu
No niin täälläkin, miehet kiinnostavat. Meitä lähtee lauantaina kolme sutjakkaa naista kolmeksi viikoksi Cape Pointin alueelle, asunnot on vuokrattu ja miehemme odottavat. jo kovasti.
- KOLMEN KOPLA
Lam-Lam-Mu kirjoitti:
No niin täälläkin, miehet kiinnostavat. Meitä lähtee lauantaina kolme sutjakkaa naista kolmeksi viikoksi Cape Pointin alueelle, asunnot on vuokrattu ja miehemme odottavat. jo kovasti.
MUkavaa reissua teille !
Me lähdemme Lokakuussa tapaamaan miehiämme LAM-LAM-MU Capen alueelle myöskolmeksi viikoksi. Lam-Lam-Mu kirjoitti:
Ei muuta kun menoksi ja pitämään hauskaa. Perässä tullaan!
- tulame
yöhoitsun kirjoitti:
Ei muuta kun menoksi ja pitämään hauskaa. Perässä tullaan!
Voi teitä onnellisia, kun pääsette jo lähtemään, minulla on vielä odottelemista marraskuun lopuun.
Hyvää matkaa kaikille! - matkailuavartaa
Lam-Lam-Mu kirjoitti:
Se, että on niin helppo saada seuraa, maksullista. Voi ottaa vaikka joka päivälle eri pojan. Kukaan ei arvostele toimintaa ja kotona miehelleen voi sanoa olevansa vaikka Egyptissä;)))))
- LAMLAM
KOLMEN KOPLA kirjoitti:
MUkavaa reissua teille !
Me lähdemme Lokakuussa tapaamaan miehiämme LAM-LAM-MU Capen alueelle myöskolmeksi viikoksi.Toivottavasti ei olla samaan aikaan, sillä täältäkin on lähdössä kolmen kopla LAM-LAM-MU Capen alueelle lokakuussa. Vai jaetaanko miehet vuoropäivin??
:-)
- La-Mu-La
Jouluksi Gambiaan ja Cape hotellin palveluksista nauttiimaan, tosin asumme guesthousessa, mutta viihdytämme itseämme mukavien tarjoilijoiden kanssa.
Siis miehet ne meitä naisia siellä kiinnostavat. - Ällää
Joulukuussa Gambiaan kaksi ihqu naista myöskin Cape Pointiin. Mulla on mies odottamassa siellä, Lamin, kaverilla ei ole miestä, vielä. Ystävätär hakee miestä itselleen.
- fiikus piikus
OK...No,kiinnostaako teitä naisia Gambiassa mikään muu !? Ois mukavaa kuulla jotain muutakin Gambiassa kiehtovaa...Mutta kertokaa nyt että mikä niissä Gambian miehissä kiehtoo?!
- sal.
Ensimmäisen kerran kun menin Gambiaan, tuntui kuin olisin vihdoin kotona. Rakastan sitä hetkeä kun astun siellä lentokoneesta ulos, kuumuus lävähtää päin naamaa, tuoksut, äänet, kaikki! Siellä hiekka pölyää, mutta sekin on osa sitä, mitä siellä rakastan! Kävelen siellä aina kymmeniä kilometrejä!
Ihmisten positiivisuus ja ystävällisyys saa unohtamaan mahdolliset stressaavat asiat, sukulaisemme siellä ovat aivan ihania, vaikka heillä ei paljoa ole, joka päivä on pohtimista, miten selvitä tulevasta.
En myöskään ole ikinä pelännyt siellä, vaikka öisinkin olen pimeässä liikkunut. Paikalliset bileet ovat todella intensiivisiä "nyt bailataan täysillä!"-kokemuksia, musiikkia ja tanssia auringonnousuun asti!
- fiikus piikus
JES! Koin täysi samoin kun menin Gambiaan eka krt! -LÖYSIN HENKISEN KOTINI. Ei mulla mitään sitä vastaan ole että naiset tekee ja touhuaa paikallisten miesten kanssa mutta toisitte ( te miesten perässä juoksevat) nyt muitakin upeita asioita Gambiasta esille.Niitä kun on läjäpäin.Mä rakastan sitä luontoa myös,iltaisin ne lintujen ääntelyt,aamuisin myös..Ruuan taso jota paikallinen vaimoni tekee pihallaan...Upea paikallinen musiikki,reggae,Afro- ja Mandinka-musa...Gambian maalaiskylät on vielä kokematta ja ne ovat kuulemma kokemisen arvoisia.Paikallisia bileitä en oo kokenu,paitsi omat häät jotka vietimme siellä vuosi sitten...
- k.eisarinna
Minä rakastan gambiassa kiireetöntä elämää, hyvää paikallista ruokaa, tuoreita hedelmiä joita voin siellä syödä (täällä monet eksoottiset hedelmät aiheuttavat allergisia oireita), iloisia ja ystävällisiä ihmisiä, pimeän illan ääniä.
Minullakin on mies sieltä. Talvella ollaan taas menossa hänen sukulaistensa luo ja vähän on alkanut ahdistamaan tuo leima joka on nyt meihin valkoisiin naisiin lyöty. Iljettää kun tietää joidenkin ajattelevan minun ostaneen seksiä vaikka olemme olleet naimisissa jo lähes viisi vuotta.
Rakastan gambiassa myös sitä miten mieheni suku ottaa minut aina niin lämpimästi vastaan, jo ensimmäisellä kerralla tuntui kuin olisin ollut heidän kauan kadoksissa ollut sisko. Rakastan myös sitä että minulta ei odoteta mitään lahjuksia eikä minun odoteta antavan rahaa sillä he ovat ihan hyvin toimeentulevaa porukkaa. Eivät rikkaita, mutta eivät köyhiäkään. - ihquuuu
Minäkin pidän gambian miehistä, aivan ihquja,vaikka aikas nuoria ovatkin.
- fakemoneyliitot
Ei gambias mitään nähtävää oo. Laiskoja ihmisii, köyhyyttä näkkee muuallakii, sitä sammaa mitä muuallaki. Ihmiset peruslaikoja ja rahaa nyhetään turisteilta. Luonto köyhä verrattuna itäiseen afrikkaan. Musa kansainvälistä mitä kuulee mis tahansa afrikas liikkuuki. Häät on yhtä fakeja kuin aasiassakin. Mukanaimisissa ollaan. Heh, missään päde ne paprut ja naimisiin mennään usean länkkärin kans ku se tuo rahhoo. Osa ei sitä tajua:))
- fiikus piikus
Kun olen mies ja vaimo on Gambiasta ois mukavaa kuulla Suomalaisten naisten tuovan esille muutakin hyvää siitä maasta kuin pelkkä hyvä sexi.Sellasen kuvan kun saa väkisinkin kun monet naiset ei tuo maasta mitään muuta esille.Todella mukavaa lukea kun te kirjoitatte heistä muitakin asioita.Kyllä sitä pesää meikäläinen täältä Suomesta saa MUTTA en ikikuuna päivänä nyt kun oon Gambian löytäny näe kertakaikkiaan mitään järkeä etsiä naista Suomesta.Gambialainen nainen ei vingu eikä kitise tyhjänpäiväisiä ja tietää arvonsa ja paikkansa.
- suxx_nine
minulla on Gambiassa mies,ollut n.6 kk.Gambia on kyllä leppoisa maa,mutta näin henkisiäkin ja kulturelleja harrastuksia kaipaavana en jaksa viettää Gambiassa 2 viikkoa kauempaa.En juo alkoholia enkä polta,mieheni ei myöskään,joten en jaksa innostua loputtomiin leppoisesta elämäntyylistä.
Kaipaan hektisyyttä ja modernia elämää sekä teknologiaa muutaman lokoilu päivän jälkeen.
Varmaan olisi kiva jos saisi suomalaisista paikan päällä asuvista ystäviä,kun paikallisten kanssa keskustelut jäävät turhan ohuiksi ja aina sitä samaa mies seuraa.Myös vahvojen malariatablettien päivittäinen syöminen ei kiinnosta terveydellisistä syistä.Miten saisin mieheni Suomeen?Hän ei pidä Gambian kuumasta ilmastosta ja haluaisi matkustella.Onko kenelläkään tietoa miten onnistuisin saamaan hänet Suomeen?Emme ole naimisissa virallisesti.
En ymmärrä miksi Gambiaan pitäisi matkustaa seksin vuoksi.Ei hyvä seksielämä ole sidottuna rotuun tai ikään,yleensäkin muslimit ovat aika rajoittuneita seksin suhteen joten minusta gambialaiset miehet ja heidän kertomansa mukaan myös gambialaiset naiset,tylsiä sängyssä,ei toki voi yleistää!On poikkeuksia!- mywayorhyway
minä menen ystävättäreni kanssa Gambiaan seksin vuoksi. se on meidän valintamme. en halua edes naimisiin kenekään kanssa. oma valintani.
- mummu52v
Ei se hyvä sei ole pääasia. Pääasia on , että sitä riittää ja se on halapaa. Senkun valittoo poijjaan ja vie sen eikä vikise. Mittään mummotouhuja menossa tekkeen. Niitähän riittää siellä ihan kaikille;)
- fiikus piikus
Avioidu miehes kans Gambiassa,pyydä miestäs hoitamaan sulle paparit joilla voit mennä kotimaan eli Suomen maistraattiin laillistamaan liittosi myös täällä voimassaolevaksi.Sen jälkeen paperit maahanmuuttovirastoon.Toimi näin.Sua neuvotaan maistraatissa ja virastossa lisää.Onko miehes Mandinka? Ja missäpäin hän asuu Gambiassa?
- fiikus piikus
Olet oikeassa kun puhut sexistä,tuo on totta että he ovat to-del-la vanhanaikaisia/pidättyväisiä sexijutuissa.Ja puhun nyt oikeista Gambialaisista naisista,en hotellien liepeillä pyörivistä neitosista jotka ovat kaikkea muuta kuin Gambialaisia musliminaisia.
- ei..
Ei ole noin helppoa. Laillistaminen hoidetaan Nigerian kautta, koko prosessi maksaa kaikkine kuulustelumatkoineen yli 2000€ ja aikaa menee noin vuosi.
- suxxess for me
mies jo lupautunut naimisiin tai ainakin kihloihin. on töis hotellissa cape pointissa. olemme vuokranneet asunnon aina lomani ajaksi siellä,kun hotellissa emme voi olla. aivan ihanaa:)
- marjulie
suxxess for me kirjoitti:
mies jo lupautunut naimisiin tai ainakin kihloihin. on töis hotellissa cape pointissa. olemme vuokranneet asunnon aina lomani ajaksi siellä,kun hotellissa emme voi olla. aivan ihanaa:)
Minunkin mieheni on töissä hotellissa Cape Pointissa, olemme kihloissa ja Suomeen haluaisin mieheni, mutta taitaa olla aika vaikea prosessi. Yritämme kuitenkin, eihän sitä muuten voi tietää.
- eiköyhii
en kait minä naimisiin halua,mikään hölmö ole. tarkoitus tavata mahdollisimman monia miehiä, ei vain yhtä. naimisiinmeno pahin virhe mitä voit tehdä. jos löytäisi huippurikkaan gambialaisen niin se olisi eri asia. köyhän kanssa ei kannata naimisiin mennä.
- missyonlyone
Gambiassa kiehtoo se, että on oma mies odottamassa Kotussa:) E-mailia lähettelemme tiiviisti toisillemme. Lamin osaa hyvin englanti ja on muutenkin ihana. Kohta taas tavataan
- suxx_nine
mieheni on wolof ja asumme vuoratalossa,compound,n.15 min etäisyydellä Senegambiasta.En muista alueen nimeä,mutta kaukana turistirysistä.
Kai siihen pitkään prosessiin on vain lähdettävä jos aikoo saada miehensä Suomeen.Tykkäämme sen verran paljon toisistamme että uskon jaksavani.- mikävie
Lamin on mieheni ja vuokraamme joka kerta asunnon lähelt hänen työpaikkaa, on hotelli Cape Pointis töissä, ihana mies, se Gambiassa kiinnostaa, miehet ja ne miehet (sexi:), se ei kato ikää tai kokoa:))
- fiikus piikus
Mielenkiintoista...Mulla on vuokra-asunto n. 15min päässä Senegambiasta Kololi roadilla, lähellä Tavern-ravintolaa... Nimim. EI... Tiedän tietysti sen että vaimoni joutuu käymään Nigeriassa,sieltä se lopullinen muutolupa tänne saadaan.Mutta kaikki aikanaan.
- fiikus piikus
Mun vaimo on muuten Mandinka-heimoa.
- capewoman
fiikus piikus kirjoitti:
Mun vaimo on muuten Mandinka-heimoa.
Itse menossa Kotun alueelle ja sieltä aina taxilla nimen kärkeen,kun työpaikkaromssut ei ole siellä sallittuja ainakaan turistien kans. En tiedä mikä mun mies on,mutta ei niin kiinnostakaan. Pääasia, että on tyydyttävää seuraa:)
- mikäkö kiehtoo?
no todella upeat ja mahtavat laskettelurinteet!!!! amm-muuu laskettelurinne on kaikista paras. myös liaaniroikku hippa on kiva elämys.golffaaminen ei kiinnosta,mutta sen sijaan syvälammikon sukellus on jännittävää.
- sutjakat ladyt
Huomenna Gambiaan! Asunnot vuokrattu Cape Pointista ja kultamme tulevat vastaan lentoasemalle. Gambia is the best.
sutjakat ladyt kirjoitti:
Huomenna Gambiaan! Asunnot vuokrattu Cape Pointista ja kultamme tulevat vastaan lentoasemalle. Gambia is the best.
Ihanaa reissua!
Minkä hintaista on asuminen tähän aikaan vuodesta siellä? Asutteko gestissä vai hotellissa?
Itse olen ajatellut majoittua gestiin seuraavalla kerralla; onko halpaa gestiä tiedossa Cape Pointin alueelta?- NääsVillestä
sutjakat ladyt kirjoitti:
Mistäspäin ladyt ovat lähdössä? Olen myös kiinnostunut Gambiasta, mutta naisista.
Kiinnostaisi tietää mitä kautta menette ja paljonko lennot maksavat; kun ei lomalennot (Tjären) vielä pyöri?
Oikein mukavaa matkaa; pitäkää miehistänne huolta !! - sutjakat ladyt
NääsVillestä kirjoitti:
Mistäspäin ladyt ovat lähdössä? Olen myös kiinnostunut Gambiasta, mutta naisista.
Kiinnostaisi tietää mitä kautta menette ja paljonko lennot maksavat; kun ei lomalennot (Tjären) vielä pyöri?
Oikein mukavaa matkaa; pitäkää miehistänne huolta !!Bryssel Airlines ja Helsinki-Bryssel-Banjul, meno-paluu hinta 995e, liput bookattu jo kesäkuussa.
Ollaan joskus jouduttu maksamaan n.1150 e, nyt saatiin hiukan edullsemmin.
Aamulla lähtö, matkakuume on kova!
- fiikus piikus
Voe helevata ku käy katteeks! Mikä on reitti,kuinka kauan olette siellä!?Itellä tavoite olla Kololissa vaimoni luona tämän kuun aikana.TOTTA! Gambia on maanpäälinen TAIVAS!
- fiikus piikus
Voi ..ttu ku olis itekin pian Kololissa!Menkääpä käymään Tavern -ravintolassa ja kirjotelkaa sivuille kun ehditte fiiliksiä nettibaarista,niitä kun on siellä paljon! ! Kertokaa rakkaalle vaimolleni terveiset!
- mimmit48_51
Meillä matka jo varattuna Tjäreborgin kautta. Miehiämme mennään Cape Pointiin tapaamaan. Molemmilla ihan ihanat mustikat odottamassa siellä. Hauskaa pidetään yhdessä mennään, mutta emme kumpikaan niitä Suomeen ole tuomassa. Kohta menossa. Capen työntekijät parhaita Gambiassa:)))))
- capeenmenos
mies kiehtoo. olen matkalla taas marraskuussa ja suuntana cape point kotussa. siellä mies odottaa. asunto jo katsottuna läheltä hänen työpaikkaansa. tuskin maltan odottaa;)
- Tiia_sh_hki
hih, kyllä se mies on mikä kiehtoo, oma kultsi odottaa, mää on Laminin kans menossa kihloihin vaik ei olla senenempää asioista puhuttu. Toiv ei sama mies ku monella muulla:(
- maippia_51
moni täällä tavannut jonkin miehen.minulleikin osunut 1 kohdalle, onko sattuma, että Lamin on mieheni ja nimenomaan Kotusta,kysyn vaan? Hyvä puhumaan ja hyväkäytöksinen verrattuna muihin. Meillä naisillako sama mies sattumalta. Itseni vast joulukuussa sielt löydän,joten perässä tullaan;=)
- Somm arum
Minä olin talven 2007-2008 Gambiassa ja sairastuin HI-virukseen.
- faal
Kävin 2010 eka kertaa Gambiassa,samalta kylältä kotoisin oleva nuori mies lähti myös ilman malarialääkitystä ja kävi niin huonosti että hän sai malarian mikä meni aivoihin.Hänestä tuli "kasvi". Gambian syy? Ei,vaan oman järjen käyttämättömyyttä.
- valintaaaa
kysyn mieheltäni teistä muista naisista, samassa hotellissa taas majoitus cape pointis. saa kyllä valita,kenet pitää, enkä enään lähettele hälle rahaa vaikka pyytäisi .
- shshshsh
Minä en ole lähettänyt hänelle rahaa, vaikka on sitä pyytänytkin. Valitsee varmaankin sillä hetkellä juuri sinut, mutta sitten kun et ole enää siellä, valitsee taas jonkun muun.
- Mtakailija
Eiköhän Gambia ole sexymatkailu kohde, kuten aikaa sitten oli Thaimaakin. Nyt tosin Thaimaassa käy jo tavallisiakin ihmisiä..
Toivottavasti Gambiakin seuraa perässä terveeseen matkailuun- Tosin..
Gambiassa on aina käynyt ihan tavallisia matkailijoita, suurin osa on ihan tavallisia turisteja/reppumatkailijoita eikä mitään pedofiilejä kuten Thaimaahan suuntaavat.
- Mtakailija
Tosin.. kirjoitti:
Gambiassa on aina käynyt ihan tavallisia matkailijoita, suurin osa on ihan tavallisia turisteja/reppumatkailijoita eikä mitään pedofiilejä kuten Thaimaahan suuntaavat.
Tuota et usko itsekään
- Tosin..
Mtakailija kirjoitti:
Tuota et usko itsekään
käypä itsekin joskus Gambiassa, niin näet, että ihan tavallisia matkailijoita siellä suurin osa on eikä mitään seksipetoja kuten Thaimaassa.
- fiikus piikus
Mtakailija,ota selvää Gambian laeista tai käy siellä niin ymmärrät ettei siellä olla ja lomailla niinku Thaimaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854