Eli olen ostamassa viritinvahvistinta hinta max 250 €. Olen katsellut suomesta ja halvimmat ovat siinä 240 € luokkaa. Eli tuleeko kannattavammaksi tilata ulkomailta ja mistä suosittelette tilaamaan. Kiitos.
Ulkomailta tilaus
3
298
Vastaukset
- Jarppi123
Tarkennus vielä että av-viritinvahvistinta
- Audio
Postimaksut on varsin kovat ulkomailta. Sellaiset 50 euroa vähintään, olettaen tietysti että edes postittavat Eurooppaan. Täytyy kysyä kuitenkin erikseen joka myyjältä, ettei tule yllätyksiä. EU:n ulkopuolelta ei kyllä kannata tilata. Ebay.co.uk sivustolla on vahvistimia huutokaupattavana. Voi tulla hieman halvemmaksi, mutta itse metsästäisin ulkomailta lähinnä harvinaisempia vahvistimia. mitä ei välttämättä löydy helpolla Suomesta.
- hiffisti69
Jos tilaat ulkomailta, suosittelen Saksasta tilaamista. Saksasta postimaksut Suomeen ovat hyvinkin kohtuullisia, verrattuna vaikkapa Englannin postimaksutasoon. EU:n ulkopuolelta tosiaan joudut postimaksujen lisäksi maksamaan tullin ja alv:n, joten hinta helposti ylittää Suomen hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625