Ammatillinen kriisi. Jatkunut ja jatkunut ja jatkunut. Tekee päivittäisestä elämästä erittäin raskasta selvitä. En tiedä, mitä tekisin...
Raskasta
5
59
Vastaukset
- Keskiyö / tuntijasi
Hei
tapasin tänään vaikeassa tilanteessa olevan ihmisen. hänellä on 400 ylityötuntia ja kaikki lomat pitämättä. pomo ei päästä. tuo ihminen ei enää osaa nauraa.
sinun on tehtävä vaikea valintasi, koska et halua sairastua ja masentua. tilanne ei voi jatkua näin. ajattele kuinka arvokas elämä sinulla on. sitä ei korvaa oma asunto, eikä mikään muukaan materia.
ja sinä voit aina tiukentaa vyötäsi, jos on pakko. toistaiseksi.
näen työmatkasi epämiellyttävänä ja sitten on tuo henki, mikä on kellarissa.
sinä osaat hommasi, mutta sinusta on puristettu mehut pihalle kuin sitruunasta. ottaakohan joku sinun hienot "keksinnöt" omikseen, vie arvostuksen omiin nimiinsä.
minusta tämä vyyhti on kamalan sotkuinen ja pimeä.
näen parhaan ratkaisun työpaikan vaihdoksessa, mutta juuri sitä sinä taidat pelätä. kuitenkin tulee se päivä, jolloin sinä menet taas mielelläsi töihin.
kun saat itsesi kuntoon (!) elämä on parempaa ja iloista.
näen sinut toisenlaisissa hommissa ilman hikeä. - ahmama
Kiitos. Millaisissa hommissa näet minut?
Hei
sellaisissa, missä on väkeä ja sotkua. informaatio ei pelaa, tiedonannoissa on kitkaa, tilaukset ovat jumissa. epäpäteviä ihmisiä.
näen sinut kahden naisen kanssa saman ongelman kimpussa.
näen rautaa tai metallia. hampaasi nirskuvat. jokin opettaminen on myös asiassa mukana.
t: Keskiyö- ahmama
Tarkoitin tätä kohtaa siis: "näen sinut toisenlaisissa hommissa ilman hikeä."
Hei
no se ei ole ruumiillista työtä, eikä siinä ole stressiä.
siinä sinulla on enemmän vapaat kädet ja saat omat ideasi pinnalle.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450