- Tyhjäkäynti pysyy, mutta kun lähtee liikkeelle saa polkea kaasua reilusti välillä ettei sammu auto.
- Vika ilmaantui eka kertaa kun säädätin pakokaasut vuosi sitten, mutta silti välillä toiminut hyvin ja satunnaisesti meinaa sitten sammua lähtiessä liikkeelle.
- Ajossa toimii ja tyhjäkäynnillä hyvin.
- Auto ei meinaa käynistyä ja sammumis oireet ilmaantuu heti kun auton nokka on alaspäin.
paitsi ei kovemmassa vauhdissa haittaa alamäet.
- Moottori on auton edessä.
- Vanha bensakone kyseessä.
Jostain luin ettei tyhjäkäyntisäätöruuvit vaikuta ajoon vai onko sittenkin jotku seos ruuvi liian laihalla? 2 kpl taitaa olla noita säätöruuveja kaasuttimessa.
Auto meinaa sammua kun lähtee liikkeelle
5
2494
Vastaukset
Ensiksi voisit ilmoittaa millainen ajoneuvo on kysessä. Vuosimalli ja merkki.
Näin kylmiltään on aika hankala lähteä häiriötä/vikaa etsimään.- sunnuntai autoilija
Talbot Horizon -84 bensa
Käänsin hieman ruuvia, joka nostaa kaasuvipua 1/4 kierrosta ylöspäin.
Tuntui auttavan asiaa , mutta ei ihan täydellisesti toimi.
Tulpatkin on jo 3v vanhat.
- Arkimoottoristi
Ilmavuoto kaasuttimessa. Esim läppäakselin päätyholkista, tai kiihdytyspumpun kalvo.
Mulla oli 4-t mopossa samat oireet. Kaasuttimen vaihto uuteen korjasi tilanteen.- sunnuntai autoilija
ai jai.. kuulostaa kalliilta
- sunnuntai autoilija
Sytytystulpat vaihdoin ja bensasuodattimen letkuineen. Toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124