selittäkääpä nyt että mitä aliverkolla tarkoitetaan? minulla saunalahti nopsa ja käynnistysjärjestys kohdassa lukee subnet.saunalahti.
kysymys aliverkosta
3
147
Vastaukset
- windowsia
sulla on joku windowsin palvelin koneella ja nyt se herjaa jotain aliverkonpeitettä. aliverkonpeite on windowsin koneissa 255.255.255.0.
- verkkosoturi
aliverkolla (subnet) tarkoitetaan operaattoreiden ylläpitämää varaverkkoa/varayhteyttä (3G fairlover) aliverkko oli käytössä saunalahdella "pakotetulla aloituksella" liittymän hankkimisesta ( 2 viikkoa), mutta nykyään aliverkkoon ei joudu enää automaattisesti vaan ainoastaan laittamalla asetukset aliverkkoon. yhteysohjelmalla käynnistysjärjestys kohtaan kirjoitetaan subnet.saunalahti. reitittimillä joissa 3G fairlover ominaisuus päällä niin aliverkkoon pitäisi pudota automaattisesti silloin kun yhteys palvelimelle katkaistaan. aliverkko toimii noin 60 minuuttia kerralla ja sen jälkeen yhteys katkeaa ja sen joutuu jälleen laittamaan uudestaan päälle.
- soneralla
on mokkuloissa sellanen aliverkko sinetti joka pitää purkaa operaattorin toimesta kun testijakso 2vk on mennyt. asiakkaan pitää itse ilmoittaa operaattorille että 2vk on kulunut. tuo soneran tapa on asiakkaita syrjivä sillä aika usein sonera kaupoissa unohdetaan kertoa tästä aliverkko hommasta ja asiakas joutuu itse kissojen ja koirien kanssa etsimään syitä yhteyden pätkimiseen. minulla itselläni nyt DNA;n mokkula ja ilmeisesti se on jatkuvassa aliverkossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696