Pystyisitkö katsomaan, mitä tän 23v miehen rakkauselämään kuuluu? ihan liian hiljaista tällä hetkellä...
Keskiyölle
5
<50
Vastaukset
Hei
tarkoitatko itseäsi vai toista henkilöä? en ole varma kysymyksestäsi.
t: Keskiyö- TOS24
niin siis omaan tarkoitan - theoncomingstorm23
No hyvä
koska toisen asioihin ei saa mennä urkkimaan....
olet hiljaisella tuulella ja väsynyt, energiasi on mennyt muihin asioihin viime aikoina. et ole myöskään ihastunut tällä hetkellä, vaikka näen että kesällä sinulla oli jotakin värinää.
energiasi ovat alhaalla, voisit kunnostautua ulkoilemalla ja vaikka lukemalla.
kun jaksat paremmin, se loistaa sinusta myös ulospäin. ja sitten vastaasi tulee kiva tyttö, jolla on pitkät hiukset. uskon sinun pitävät pitkähiuksisista tytöistä.
kestää vielä aikaa, ennenkuin se oikea kumppani löytyy. siihen asti sinulla on ihastuksia ja seurusteletkin. etkä nähdäkseni olekaan vielä pesää rakentamassa.
t: KeskiyöKiitän, osaatko sanoa tunnenko ihmisen vai tuleeko ns puskista? osuuko seurustelua johonkin lähitulevaisuuteen jo?
Hei
ette taida vielä tuntea, en usko. ainakin näen teidät kävelemässä ja maassa on vähän lunta.
hänellä on kirjavat lapaset ja pitkät hiukset, teillä on tosi kivaa yhdessä.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450