Tuli taannoin eteen kummallinen tilanne. Minulle on tullut jo muutamina päivinä tekstiviestejä vieraasta numerosta, jota en tunnistanut. Viestin lähettäjä väittää tuntevansa minut ja puhuttelee nimeltä. Kun kysyin tiedustelusta lähettäjää, asia ei selvinnyt, sillä numero on salainen. Se vähän häiritsee.
Millainen Ihminen tuossa on takana ja mikä on hänen motiivinsa? Onko kyseessä mies vai nainen? Vai näetkö ehkä useitakin ihmisiä taustalla? Onko se pelkkää kiusantekoa, uteliaisuutta, vai mitä?
Keskiyölle
4
<50
Vastaukset
Hei
tuo ihminen tuntee sinut ja hän leikkii kanssasi. sen numeron voi jotenkin bannata.
en valitettavasti näe mitään muuta, kuin että hän (1 ihminen) tuntee sinut.
t: Keskiyö- Amaalia*
Kysyn kuitenkin vielä näetkö onko nainen vai mies? Asuu lähellä, kaukana? Onko "leikkiminen" vihamielisyydestä johtuvaa?
Hei
se leikkiminen puhelimen kanssa on katkeruutta sinua kohtaan. en tosiaankaan näe onko kyseessä mies vai nainen.
sinulla on elämässäsi sitä, mitä tällä ihmisellä ei ole.
voit olla huoleti, se loppuu pian.
t: Keskiyö- Amaalia*
Kiitos paljon sinulle, Keskiyö! Jotain tuollaista arvelinkin. Täsmää. Uskon kuitenkin että taustalla on muitakin, mutta yksi on juuri tuo jonka näit.
Kiitos vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499