Olen isossa työpaikassa ja meille tulee sap ohjelmia. Haluaisin kommentteja?
SAPpia käyttävältä ohjelmasta?
Onko ohjelma opittavissa.?Kuinka kauan kestää opiskelu siihen päiviä vai vuosia?
Teen kirjanpitoa ja myyntireskontraa
Sap ohjelma?
Hilla,
2
323
Vastaukset
- kyllä, on.
Aivan ilmeisesti se on opittavissa, kun sitä kerran käytetään.
- 75-sap
ei ole ohjelma vaan integroitu toiminnnanohjausjärjestelmä. Isossa talossa prosessit yleensä automatisoidaan mahdollisimman pitkälle, joten varaudu työnkuvan muutokseen. Se on täysin opittavissa ja esim. yhden laskun kirjaaminen tai muu perustapahtuma on varsin yksinkertaista. Kokonaisten prosessien opiskeluun saa sitten käytettyä vaikka loppuikänsä, mutta sitten hyväpalkkaista ekspertin ja konsultin työtä onkin tarjolla vaikka kuinka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890