12 ,5 ikäinen nuori tyttönen itä-suomesta ja kaipailisin sähkärikaveria :) Pidän eläimistä, eniten koirista ja hevosista sekä muutamista urheilulajeista. Olen innokas kirjoittaja ja valmis vastaamaan sähköpostiviesteihin 1-2 kertaa päivässä, joskus vähemmän ja joskus enemmän harrastusten takia. Harrastan siis perus lenkkeilyä yksin, kavereiden ja koiran kanssa. Koiran koulutus on jokapäiväistä toimintaa, tavoitteissa on raahautua agilityyn ja näyttelyitä ravaamaan sen kanssa. Valokuvaan myös erittäin paljon ja joskus innostus piiretelemään, kirjoittamaan tarinoita tai kuuntelemaan musiikkia.
Toivoisin että olisit 12-14 ikäinen tyttö tai poika, mieluiten sellainen joka pitää eläimistä (pääasiassa koirista) :) Laitan sähkäriosotteen keskusteluun vasta sitten, kun joku muu on kirjoittanut tähän jotain järkevää. Ihan sen takia, että en halua mitään roskapostiviestejä tms..
Sähkärikavereita
jippiijee
3
119
Vastaukset
- siitäs sait
no mä kirjoitan
järkevää - jippijee
vera . jiihu @ gmail . com
- indepenceday
siis onks sun nimi vera? ootko blondi ja onko sulla sisaruksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657