Hei, Kysyisin onko mahdollista saada kivat hymykuopat poskia piristämään? Mitä mahtaa tulla maksamaan? Millainen toimenpide? Kiitos etukäteen tiedoista.
Hymykuopat-)
4
268
Vastaukset
Hei,
Kiitos paljon kysymyksestäsi. Meillä ei Terveystalossa tällaista toimenpidettä valitettavasti tehdä.
Ystävällisin terveisin
Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat- aha?!
HEH HEEH HEH HEE... Siis tehdä hymykuopat?:D Ihan yhtä mahdotonba varmaan toi, veikkaan, kuin että saada perunanenäisen piirteet näyttämään siltä, että sellaisella olisi kaunis nenä, vaan pottunokka aina pottunokka, matalaposkipää aina matalaposkipää ja ohuthuuli aina ohuthuuli, kun ei siellä lärvissä mittasuhteet muutu, vaikka joku hullu ronkkisikin jonkun imbesillin narsistin turhamaisuutta turhilla kauneusleikkauksilla. Uskokaa nyt jo, että EI VOI SAADA NAAMAA, MISSÄ OLISI KAUNIIT HUULET JA KAUNIS NENÄ JA LAUNIIT PIRTEET, JOS NIITÄ EI OLE! Ja korostetun isot tekoutareet on aivan järkyttäväm tyhmän näköiset laihalla ihmisellä, jolla luonnostaan ei sellaisia voisi olla ja kukaan ei ole erottamatta, että mikä on feikillä tehtyä ja mikä ei.
- Faktaaaaa
Heipsan, kyllä hymykuopat saa helposti tehtyä. Amerikkalaiset teettävät niitä urakalla. Asiasta tuli jonkunaikaa sitten dokumentti, jossa näytettiin miten helppo ja yksinkertainen toimenpide on!!!!!!!!!!! Poskien sisäpuolelta kiristetään joitakin "hermoja".
- iuhgiuguyguygyutf
Niin eli siis muutetaan ihmisten naamat kuminaamoiksi, tyyyliin fyllihuulet ja muut hirviöt? Ihan ei viitsis sanoa, mutta esim. suomalaisenlin ex.- missi Essi Pöystin naama on epäluonnollisen näköinen siksi, etttä sen tavisperunanenä on kauneusleikattu pienemmäksi. Jotenkin jää aina tuijotttamaan naaman mittasuhteita....
rikollisia muuten nää Terveystalon ninimerkeillä esiintyvät " sairaanhoitajat". vittu jos ei nimeä pysty ammatin harjoittajana käyttämään, niin ei varmaan sitten missään. Tää on täysin sikamainen palsta ja foorumi. Ihan sikamainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351