Oon käynyt psykiatrin ja lääkärin juttusilla ja mulla on paniikkihäiriö mut en tiiä liittyykö tää siihen mutta oon alkanu säikähtelee kaikenlaisia ääniä eikä siinä vielä kaikki, reagoin siihen jotenkin syvillä hengenvedoilla. Siis tää on tosi outoa.
Oon kauhee stressaamaan ja jännittämään muutenkin ja mun on tosi vaikee rentoutua nykyään ja nyt n. vuoden sisällä oon alkanu myös säikähtelee kaikkea.
Tiiättekö kun joku säikähtää niin se saattaa vetää sillei syvään henkeen nopeesti? No mulla on alkanu tulee näitä koko ajan ja säikähtelen jatkuvasti ja tää alkaa jo häiritsemään mun elämää. Muutkin ihmiset ihmettelee miksi oikein säikähtelen kaikkia ääniä... Mä en tiiä onko tää oikeella palstalla, onko tää enempi psyyke ongelma vai onko korvassa jotain häikkää.
Mikähän mua vaivaa?
Olenkohan ihan kunnossa?
2
147
Vastaukset
mulla on sama ongelma, säikyn kaikkee kovia ääniä, syytä en tiedä. hyppään melkein kattoon jo puhelimen soidessakin. sairastin vuosia sitten paniikkihäiriön joka saatiin lääkkeillä kuriin. liittysköhän nää jotenkin toisiinsa? et ole yksin, meitä on täällä muitakin!
- raakkuna1
Terve sulle. Olet asiallisesti ja selkeästi ilmaissut ongelmasi, mutta tiedän kyllä niinsanotun "Paniikkihäiriön" tunnelmat, ja se ei ole kertomasi mukaista diagnoosia. Kun ihminen saa paniikkihäiriön, niin silloin alkaa ahdistamaan tilanne, ja kaottisuus lisääntyy, ja tekee mieli paeta suinpäin paikalta. Ja itse paniikkihäiriö on yleensä vain väliaikainen ilmiö, jonka kanssa oppii olemaan, ja aikaamyöten se saattaa helpottaa.
Mutta sinun tapauksessasi, olet ilmaissut että olet tullut ihmeen säikyksi, ja reagoit siihen hengityksesi kautta. Tuo säikähtely on psyykeen herkkyyttä toki, mutta silti olet enemmänkin huolestunut lisääntyvästä ja häiritsevästä säikähtelystä, jollaista sinulla ei ole ollut ennen, niin väitän että sinulla on ongelma elämäntavassasi, joka on Raamatussa mainittu syntiseksi, ja itse synti on käsite joka on häiriötekijä sielullesi. Niin kaikki ei ole kunnossa sielusi rekisterissä, ja olet psyykkisesti rasitustilassa, joka tarvitsee nyt puhdistusta ja tasapainoitusta. Niin usko pois, jos kykenet olemaan ilman synnillistä toimintoa elämässäsi, niin tuo psyykeen yliherkkyys tasapainoittuu, ja saat ihmeellisen rauhan ja vahvuuden itseesi. Salut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164