Kaikkien superfoodien huipulla on vehnänorasmehu. Se sisältää periaatteessa kaiken, mitä maasta on saatavilla. Ylivoimainen koostumus. Katsokaa vapaasta tiedonvälityksestä -netistä- Google / Wheatgrassjuice ja lukekaa.
vehnänorasmehu
2
229
Vastaukset
- tgtg
Luin,oli täyttä paskaa koko juttu.Taidat erkki olla puoli outo=?
- Sirkkuliisa
En tiedä mihin tämä tgtg perustaa käsityksensä, eikä sillä ole väliäkään... hän varmaan tietää mistä puhuu.
Itse olen käyttänyt vehnänorasmehua jo vuosia ja olen ollut todella tyytyväinen. Ihmettelen, miksi vehnänorasmehusta ei puhuta enää niin paljon kuin aiemmin? Tutkimustuloksiakin on jo tullut ympäri maailmaa. Kai muut aineet ovat jotenkin muodikkaampia?
Minulle on aivan sama, käyttääkö ainetta joku muu kuin minä - maailmassa on mielipiteitä yhtä paljon ihmisiä. Tiedän vain, että meitä "puoli outoja" on aika paljon. Itse asiassa on mukaava olla "puoli outo". :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820