Olen paha ihminen, joka on pettänyt ja valehdellut. Lopetan sellaisen nyt tähän paikkaan. Antakaa anteeksi, kaikki tulee syytöksenä itseltä itselleni niskaan. Ihan kauhea olo.
Anna anteeksi rakkaani kun en ihan kertonut totuutta, sillä en halua sinun hajoavan. En kestä, että melkein petin sinut. Anna anteeksi, olen jättänyt kertomatta sinulle jotakin sellaista, koska pelkään että jätät minut. En ollut silloin ihan tolkuissani. Inhoan itseäni, koska välitän vain sinusta.
Nyt tämä saa loppua ja raja on tässä. En ikinä halua loukata sinua.
Anna anteeksi/Antakaa anteeksi
voiminuapientä
3
224
Vastaukset
- jk
vai n iin
- saat
Tuon juuri haluisinkin kuulla. Saat anteeksi koska tunnut olevan tosissasi.
- Elämä on.
Voi pientä, koita nyt vaan kestää seuraukset. Voi olla että pahinta on, kun jätit kertomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657