Mitä lahjaksi poikaystävälle, 16v?

Lahjaideoitakiitos

Tämä nyt ei varsinaisesti tälle palstalle kuulu, mutta tuo lahjaideat palsta ei jostain syystä toimi? No mutta asiaan, poikaystäväni täyttää ensi kuussa 16 vuotta. Haluaisin antaa hänelle jonkun erityisen lahjan, josta hän pitäisi..ja jäisi joku muisto. En vain keksi millään mikä se voisi olla. Hinnalla ei niin väliä, mutta ei mielellään yli 100e :) Olemme olleet yhdessä vuoden. Olen todella huono keksimään mitään lahjoja, joten olisi kiva jos joku edes viitsisi jotain ehdotella :). Poikaystäväni on ihan ns. tavallinen pian 16v amis :D

-Kiitos

5

1486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happyfoorteen;)

perus sukat&suklaalevy :D

• Riippuu poikaystäväsi luonteesta ja/tai harrastuksista. Kirja tai joku pieni teknologiahärveli voisi toimia, mutta sehän on melko perusjuttua ja mainitsit haluavasi jotain erikoista. Et kerro, miten pitkällä olette suhteessanne, mutta jos olette olleet yhdynnässä (tai ette, mutta haluaisit :D), voit ostaa jonkun seksilelun, luulen että hän käy melko kuumana, jos paketista paljastuukin ihan jotain muuta kuin se tavallinen... :)

• Mieti poikaystävän luonnetta. Mistä tykkää, mitä harrastaa, musiikkimaku yms?

Tai sitten ei mitään perinteistä "pakettia", vaan järkkää joku kiva ilta :) meette syömään (tottakai sä maksat, kerran toisella on synttärit), jos seksielämää on, niin hanki joku kiva alusasu yms. Ja sitten päälle ehkä joku ihan pieni paketti :) näin ite oon joskus tehny :)

• jee82873671919

Kevari

• eitarttemitää

vittu se sun poikaystäväs mitää tartte

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3467
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2634
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2423
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2406
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      41
      2083
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1667
    Aihe