on käytäntöön sovellettua uskonnollista filosofiaa, Esim. A-R-C kolmio, toimiiko elävässä elämässä, onko kokemuksia?
Scientologia
3
202
Vastaukset
- -
Suomessa on sceidoja about 4 ja luku vain pienenee. Tunnet heidät kaikki, jos olet itse sceido. Miksi siis kyselet täällä? Ketään muuta typerät kolmiosi eivät edes kiinnosta.
- Another sceido
Mikä sinua sitten oikein kiinnostaa, viina, huumeet ja naiset:)? Naistenkin kanssa sinun olisi edullista tietää ARC-kolmion asioista, muuten ei mene kyllä asiasi vituiks:)
- -
Another sceido kirjoitti:
Mikä sinua sitten oikein kiinnostaa, viina, huumeet ja naiset:)? Naistenkin kanssa sinun olisi edullista tietää ARC-kolmion asioista, muuten ei mene kyllä asiasi vituiks:)
Kiinnostaa olla ja elää ihmisiksi ilman jenkkiläisen lääkkeisiin kuolleen sekopään maksullista sekopääkulttia. Sinä muuten olet tähän mennessä ainoa joka on puhunut viinasta, huumeista ja naisista. Joko olet 13-vuotias tai asiasi eivät ole ollenkaan kunnossa. Etkä sinä nimimerkkiä vaihtamalla saa ketään uskomaan että teitä olisi kaksi yhtä pösilöä höpöttämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850