Pistänpä tähän linkin mistä löytyy tarina kokonaisuudessaan pätkimättä ja suodattamattomana ja jossa sanat on näkyvissä. Terv. hulmuhelma toisaalla, täällä etelän mimmi
http://www.seksinovellit.com/2011/08/01/nai-ne-lehtoritkin/
Nai ne lehtoritkin
5
9823
Vastaukset
- petturi
Tiedän, nai ne. Itsekin jonkinlainen naiva maisteri vaan. Syrjähyppäilijä siis.
Tämä oli kivan kevyt tarina luettavaksi, ja tuntuu sinulla olevan useampikin juttu antamassasi linkissä. - amk_hoitsu_eteläst
olen just aloitellut maisteri opinnot yliopistossa ja kuinkas ollakkaan, luennoilla kiinnostaa eniten luonnoitsija olemus ja katseet ja vartalo jne... ai että tekee mieli;) On vain sellainen tuntuma, että ovatkohan nuo yliopiston opettajat tarkkoja tavarastaan... amks:ssa lehtori oli halikas;) suorastaan himoks!!
- keväällä maisteri
Minua yksi yliopistolla proffa, aika nuori espanjalainen, piiritti ainakin kaksi kuukautta ja annoin lopuksi. Se oli tyytyväinen ja piiritys loppui siihen. Kerasi varmaan vain voittojaan. Harmitaa tuommoiset. Ei edes kunnolla osannut ja kulli kuin nahistunut porkkana.
- Kohta on pihalla
Hitsi, ihan kuin oma vaimo, vaikka ei mikään lehtori ole. Prisman kassa vaan, mutta kyllä sitä joku siellä kellareissa hässii.
- Yrittäjä
Voi tavaton, että lehtoritkin nai. Täytyyhän autokauppiaat ja sosiaalitantatkin jostain tulla. Siis naislehtorin perseestä.
Seurustelin joskus joskus nuorena naisen kanssa, joka opiskeli Kajaanin seminaarissa. Hänen silloisesta avioliitostaan on syntynyt juuri edellämainittuja kusipäita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748