Haluaisin ostaa suoraan tilalta maitoa, mutta mistä sellaisen tilan löytäisi? Mielelläni hakisin vaikka itse, ei tarvitsisi toimittaa minnekään. Olisiko kellään tietoa mistä voisi ostaa?
tilamaitoa Hollolasta?
ostais jos vois
4
182
Vastaukset
- hebe22111111
kokeile lahden kauppahallista, juustomuoria, sieltä saa tilauksesta (näin löysin netistä tiedon, mutta en ole itse varmentanut).
- H
löytyi toinenkin, katso ruokapiiri(.)fi, sieltä lahden ruokapiiri. sitä kautta kuulemma on saatavissa.
H - ostais jos vois
Juustomuorissa yksi maitolitra maksaa 2,75e, muistaakseni, ja ruokapiirissä 2, minusta se on liikaa. Kerran ostin, oli kyllä hyvää, mutta jos yhden litran hinnalla kaupasta saa 3 litraa niin ero on liian suuri.
- Piiskanlovi
MTK Hollola voisi ehkä tietää
http://www.mtk.fi/liitot/hame/fi_FI/etusivu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890