nettiyritys

rape006

olisin kiinnostunu nettiyrityksestä missä myytäisiin mm:ajovaloja,xenon valoja,pyyhkimiä jne.uskoisin että nämä menisi hyvin kaupaksi vaikka tälläsiä sivuja on paljon.miten rahoitus tälläseen ja oisiko joku kiinnostunu lähteä mukaan?

15

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eryrtyrtyryrty

jos näitä yrityksiä on jo paljon. oletko miettinyt mitkä tekijät vaikuttaisivat siihen että asiakkaan ostaisivat sinun firmastasi?

• hyvä mainonta ja aidot videot olen meinnannut esim laittaa aina eripolttimot omaan autoon ja kuvata sen niin ihmiset huomaamat itsekkin mitkä ovat hyviä tai heille sopivia

• 453t453

Ajattelitko ehkä panostaa oikeinkirjoitukseen ja luoda siten ammattitaitoisen vaikutelman yrityksestäsi?

>>hyvä mainonta ja aidot videot olen meinnannut esim laittaa aina eripolttimot omaan autoon ja kuvata sen niin ihmiset huomaamat itsekkin mitkä ovat hyviä tai heille sopivia

• ramsus007
        453t453 kirjoitti:

Ajattelitko ehkä panostaa oikeinkirjoitukseen ja luoda siten ammattitaitoisen vaikutelman yrityksestäsi?

>>hyvä mainonta ja aidot videot olen meinnannut esim laittaa aina eripolttimot omaan autoon ja kuvata sen niin ihmiset huomaamat itsekkin mitkä ovat hyviä tai heille sopivia

Sitten olin myös ajatellut myydä itse tehtyjä vunder baum meja.

olen suunnitellut vunder baum metsän jonka voi taitella haska lokeroon kun poistuu autosta ettei sitä kukaan varasta sitä metsää.

Aijon hakea myös vienti tukea valtiolta ulkomaan vientiin

• jkllklkjl

Mistä näitä taivaanrannan maalareita oikein sikiää...

• kyllä meinasin !

• hese001

453t453:llä ei ole itsellä tainnut firma lähteä käyntiin kun tulee tänne haukkumaan. suomalaista perikateutta ja pyrkimystä pönkittää omaa itsetuntoa toisen heikoilla kohdilla.

• 453t453

Mun firma pyörii ihan mukavasti kiitos vaan huolenpidosta ;)

Tuo nyt oli vaan ihan perustavaa laatua oleva vinkki. Ei KUKAAN osta mitään nettisivuilta joilla ei hallita edes äidinkielen perusteita.

Taisi kalahtaa omaan nilkkaan, kun noin kirpaisi?

• Käy peruskoulu
        453t453 kirjoitti:

Mun firma pyörii ihan mukavasti kiitos vaan huolenpidosta ;)

Tuo nyt oli vaan ihan perustavaa laatua oleva vinkki. Ei KUKAAN osta mitään nettisivuilta joilla ei hallita edes äidinkielen perusteita.

Taisi kalahtaa omaan nilkkaan, kun noin kirpaisi?

Keskittyisit itse oikeinkirjoitukseen.

• niin se voi olla:)kiitos tosta kommentista:)

• ei kalahtanu:)

• 453t453

Kommenttini oli tälle hese001:lle ellet sitten harrasta aatteidesi tukemista monien nimimerkkien takaa(?)

• suhteet tärkeitä

ei se rahoituksesta ole kiinni,
      se on kiinni tietotaidosta osaatko ostaa oikeita ja edullisesti,
      jos et ymmärrä autoalaa, eli jos sitä tietoa ei ole tullut jo 10 vuotta,
      tuskin menestyt

muista että yhden konkurssin jälkeen on rahahanat kiinni yleensä loppuelämän, ei siinä mitään auta vaikka saa luottokelpoisuuden.

• 22

Tässä on totuuden siemen. Voit yrittää vain kerran. Jos et onnistu olet tuomittu elinikäiseen velkavankeuteen ja sukusi ja lapsesi joutuvat kantamaan häpeän epäonnistumisestasi.

• 1991
        22 kirjoitti:

Tässä on totuuden siemen. Voit yrittää vain kerran. Jos et onnistu olet tuomittu elinikäiseen velkavankeuteen ja sukusi ja lapsesi joutuvat kantamaan häpeän epäonnistumisestasi.

Ei aivan.

20 vuotta, ja asiaa ei muista kuin lähisuku ja krävärit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe