niin myös Suomeen tarvittaisiin sotilasjuntta, pistämään erilaiset punikit ja SAK kuriin. Nytkin jotkut prolet kehtaavat vaatia palkankorotuksia!
Halla-aho on oikeassa nyt ja aina!
9
126
Vastaukset
- IkuisestiUskollinen
Johtajamme Halla-aho, Johdata meitä! Olemme Sinulle ikuisesti uskollisia!
- kaarlo1958
Erkkitaavettio kirjoitti:
Halla-aho.... yes
http://hk993.blogit.kauppalehti.fi/blog/25101Mitkähän samaanit niitä sähköposteja lähettelee... taitaa olla idästä
Voi sitä mummoa, joka vastaa noihin posteihin.
- kaakeli24
Halla-ahoa odottaa systeemin sekaan jauhautuminen. Loistavatkin ideat ja unelmat murskaantuvat sen rattaissa. Turpa tukitaan ja Halla-aho sulautuu kiltisti mukaan muiden mölyapinoiden ja napinpainajien joukkoon, joiden todellinen mahdollisuus vaikuttaa vakavaan ja tärkeitä muutoksia tuottavaan politiikkaan on tasan 0% Eduskuntatalon etukonsolissa istuvat pälvit sen sijaan valuttavat Suomea alas jäte-ämpäriin yhä kiihtyvällä tahdilla.
Kansanedustajan kuukausiPALKKIOT ovat äskettäin tehdyn korotuksen jälkeen vaatimattomat 6335 euroa\kk hyvät edut (taksit, ruoka naurettavan halpaa ym) veronmaksajan (sinun) pussista. Joten mitään MUUTOSTA aikaansaamaton hääräily eduskuntatalossa on kansanedustajan näkökulmasta katsottuna silti hyvinkin kannattavaa. Homma on nousussa, mutta vain mestarin tilillä. - KM-juntta
Suomen, Isänmaan, talous ja etu ovat vaarassa kaikenmaailman kommunistien kieroillessa, ja siksi voisikin olla parasta jos siirtyisimme työvoimapolitiikan osa-alueella suoraan orjuuteen. Vain niin voi Isänmaa pelastua!
Heil Mestari!
Heil Johtaja! - erkkiesimerkki10000
Vai sotilaskuntta ... oot sie sellasta jo nähny... jutta se on, usko pois poju
Rakas nimimerkki "Paitsi Kreikkaan", otsikkosi on suorastaan raamatullinen (nimimerkkisi on kyllä hieman outo). Ilmaisusi on kiihkeää, mutta se kolisee tyhjyyttään. Ammut haulikolla summitaisesti johonkin suuntaan ja kaikesta huomaa, ettet itsekään tiedä, mihin pitäisi osua. Perusteluja et esitä, eikä niitä varmaan sinulla olekaan. Tekstisi on kaiken kaikkiaan lapsellista hellanlettas-tasoa.
Hyvä "Paitsi Kreikkaan", kun pääset puberteetti-iän ohi, kykenet sinäkin varmasti paljon älyllisempään argumentointiin.- Mjuljautus
Halla-ahon kannattajakunnan jäseniä:
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?31871178 - Low Purple
Kyllä sitä ollaan nyt niin huolissaan perusS:ta
onneks tuosta ************ ei tullut tavjan voittajaa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/sk-ex-puhemies-allistyi-kansanedustajien-touhuista/art-1288416491116.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955