Ben nuoli Netan bimbsaa kertoi myös Veera

Nuoli pillua Netalta

Kyllä tuo Ben on todellinen valehtelija huijari. Nuoleskeli ( kaikenlisäksinitse Ben aloittaja) Netan pimpsaa ja runkkasivat munineen päivineen ja sitten mies väittää ettei tehnyt mitään. Veerakin oluaan Kaisan kanssa terassilla kertoi Kaisalle kuinka Ben nuoli Netan pimppiä. Nyt talossa tänään Veerakin valehteli, ettei hän muista tuollaisesta olleen mitään puhetta. Veerahan oli benin vieressä kun Ben sanoi, ettei ole tippaakaan ikävä Amandaa. TALOSSA ON VAIN YKSI JÄRJELLÄ VARUSTETTU ASUKAS . SEBASTIAN. Näkihän koko jkansa tuon Benin nuoleskelun.

20

5174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Am

Siis nuoliko oikeesti pimppiä... en mä vaan nähnyt

• malla maalla

Nyt Nettakin on harrastanut sitä paljon puhuttua bb-seksiä. Se on niin hienoo pyrkiä bb-taloon ja sitten tehdä jotain tollasta sinne päästyään. Sebastianissa on vaan se sen keksitty homouskonto jota se edustaa, se onkin sellaista uskoa ettei sitä löydy edes raamatusta. Ehkä se on näitä Koivistolaisia sinnehän kaikki saa tulla...ja olla sellasia kun on.

• maarukka

Tuota... Tulla ja saada olla niin kuin on? Sehän kuullostaa ihanne yhteiskunnalta. Ei katsota lompakon kokoa, ei pidä tehtailla pentuja, rakentaa omakotitaloa. Saa olla ihon väriltään ja kuylttuuriltaan oma itsensä. Tarkoitat?

Toisin kuin Suomessa.

• 00998

enpä usko että on nuolassu netan vakoa! kai sen nyt näkis jos benkku olis ollu naama haarovälissä ja kyllä 69 asennonkin erottaa vaikka kuin olis peitto päällä.. en kyllä kumpaakaan puoplustele ollenkaan, mutta en usko että nuolemista on ainakaan pimpsukan alueelle tapahtunut.

• bb perttukin nuoli kadia

• Jättikulli

No ei vittu jos nuoli jonkun pillua, sitävarteha te kaikki pervot sitä katotte olkaa nyt onnellisia saatana!

• Din Weasel

pillu tykkää siitä että sitä nuollaan. :D

• ----

KAUHEETA, OLISI VARMAAN PITÄNYT HARRASTAA TELEPATIASEKSIÄ NIINKUIN SINÄ! Miksi sinkkumies ei saisi harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahtoo? TÄH? Ei ole sormusta sormessa, niinpä saa panna ihan kenen kanssa tahtoo!

• nkiima29

Mitä sitten? Kyllä munkin mies nuolee mun pilluu joka päivä..

• jornis

bbn täytyy myös näyttää veeran päiväkirjakeskustelu missä sanoi nähneensä benin nuolevan netan pimpiä!!!!

• Tottakai pillu nuollaan jos nainen on samassa sängyssä!

• NyrkkiKyllikki

Nyrkkinsä se sinne lykkäsi ja nyt Netalla on ammottava reikä jolla ei ole enää mitään virkaa...

• 5675476575

BB on p*ska ohjelma ja kaikki ketkä sitä katsovat ovat järjiltään.

• Valvova silmä

Minä olen katsonut kaikki osat. Mielestäni olen todistetusti nähnyt, että on ihan tyhmää seurata BB-talon touhuja. Täytyy olla idiootti jos tykkää katsoa. Eikö teillä ole mitään parempaa tekemistä? nkiima29 on ainut yhtä viisas. Muut saa hävetä.

• nkiima29

Kiitos Valvova silmä! :-)

• lolololol :D

taidat sitten olla idiootti kun kehut katsoneesi kaikki osat,eikö sulla ole parempaa tekemistä :D

• mukavaa hommaa

Pillua on mukava nuolla!! Kokeilkaa ketkä ei ole kokeilleet!!

• nkiima29

Ainakin mä nautin siitä !

• Lipovitsiman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223