Voi harmi, maanantaina ois lähtö turkkiin, ja oikein sateista säätä lupaa... harmittaa..
täälä hetkellä sää
20
717
Vastaukset
- NotSade
Älä huoli , ei niihin ennusteisiin kantsi aina luottaa, toki syksyynhän sielläkin mennään ja sateisiakin päiviä on,mutta aurinkoisiakin toivon :))
- aurinkoinen:)
No peruuta sitten matka sääpelkoon vedoten. Voi mitä kitinää mahdollisesta sadekuurosta.... Harmittaa turhanaikaset käninät.
- loma:((
Ei kannata matkustaa lainkaan jos pelkää sadekuuroja,jää kotiin tai valitse kohde missä ei takuuvarmasti sada,matkat maksaa tok enemmän.
- keskiviikkona palatt
Tutiin keskiviikkona, oltiin viikko alanyassa,aurinko paistoi koko viikon . ei pisaraakaan vettä. päivällä lämpöä 35, yöllä n. 23.
- A,G
Niin,mutta alkuperäinen lähteekin vasta ensi maanantaina,eli mitä sitä menneitä märehtii.......ensiviikoksi on luvanna huonoja kelejä,sadetta ukkosta ja kylmiä öitä,pysytellää tottuuvessa!
meki tultiin keskiviikkona alanyasta ja oltiin 2 vkoa.Ei satanu kertaakaa:)Erittäin kuuma oli:)Toki ny on syksy että kelit vaihteloo
- aa
Ihana kuulla, että lämintä on ollut. JA hei, ei ole kyse mistään sääpelosta, saa kai sitä ihan vai harmitella jos huono sää on, kun totta kai kun suomesta lähtee niin toivoo lämpimiä ilmoja turkkiin, tai ainakin minä toivon.
me oltiin toukokuussaki alanyassa silloin oli monta pvää sateista:( ja kylmää:(
Onneksi ny oli sitte paremmat kelit:)Kyllä sitä toivoo aina jotta olis hyvät kelit::)Oli tosi surkiaa palata tänne syksyyseen suomeen takaasi:(Haluis viä uusiksi alanyaan tänä syksynä- !
ja pohjanmaalta varmaan...!
- Ei hätää
Foreca ainaski lupaa lämmintä ja sadetta pari kolme tuntii maanantaina mutta sitten taas selkenee :)
- sää on
http://www.palmiyebeachhotel.com/en/11/live-cam
maanantai ja näyttää paistavan makiasti aurinko.....
totta että syksy etenki kun lokakuu vaihtuu alanyassa jo sadekausi alkamassa, mutta sateet tulee pian ja saatavat mennä kans.
muutoinhan ilma aivan parasta eikä enää pahaa turisti vilinääkään ole. - SelmaSää
Jep,en ymmärrä immeisiä jotka ei osaa katsoa sääkarttoja netistä?!!!
- pigggu
SelmaSää kirjoitti:
Jep,en ymmärrä immeisiä jotka ei osaa katsoa sääkarttoja netistä?!!!
Onhan niitä tokkiisa,mutta harmittaahan se vietävästi jos lähtee lomalle ja viikon tulee vettä kaatamalla,kaikkeen pitää kylläkin varautua,ei aina voe paistoo aurinko,vaikka kuinka toovossa ellää.
- 65745765
kärpiössä sataa kuuroittan pas*aa
- sigge.
Kärpiöstä en tiiä,mutta Alanyassa on mennyt viikko ollut tosi surkee,ukkosta saetta ja illat kalseita 11 kertoi paikallinen asukki.
- See ;)
sigge. kirjoitti:
Kärpiöstä en tiiä,mutta Alanyassa on mennyt viikko ollut tosi surkee,ukkosta saetta ja illat kalseita 11 kertoi paikallinen asukki.
Kyllä :) syksyähän Alanyassakin on jo ja sadetta ajoittain sekä ukkoskuuroja,merivesi ihanan lämmintä ja kaupunki alkaa olla jo rauhallisempi kun pahin turistikausi ohi,kaikki kuitenkin suurinpiirtein pelaa.....vaatetta lämmintä iltoihin mukaan,illat ovat jo todella viileitä ja kantsii katsoa sääennusteita,eihän ne toki ihan tarkkoja ole mutta hyvin lähelle sliippaavat,rantsukelit kuumine aurinkoineen ohi ;) muuten kuumaa löytyy sitä kaipaileville ;))
- sun flower
Viimeviikolla Alanyan sää oli kyllä ihanteellinen lomanviettoon. Alkuviikko helteinen, torstaina satoi ja ukkosti mutta ilma raikastui ihanasti, tosin pysyi silti todella lämpimänä. Perjantaina iltapäivällä oli yksi sadekuuro joka meni nopeasti ohi. Loppuviikko oli helteistä. Yöt oli lämpimiä myös. En tarvinnut koko reissun aikana pitkähihasta päälle enkä sukkia jalkaan.
- 33333:)
Otitko sie sadekuurojen aikaa aurinkoa biitsillä?
Lämmittikö yöllä turkkiboy? - Justiina.
33333:) kirjoitti:
Otitko sie sadekuurojen aikaa aurinkoa biitsillä?
Lämmittikö yöllä turkkiboy?sain läskivotzeen tyydyttävästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441