mies opiskeluryhmästä koukkuun?

millasevain..

Eräs nuori mies jota olen jo hetken katsellut sillä silmällä on nyt kanssani samassa luentoryhmässä ja sattuipa vielä niinkin että teemme ryhmätyötä samassa porukassa (ensin haalin itselleni pari muuta ryhmäläistä ja hän sitten itse sanoi että voisi tulla minun ryhmääni jos se vaan käy). :)

Olisi siis aivan mahtava tsäänssi tutustua tähän kaveriin paremmin!

En vain yhtään tiedä miten miehen kiinnostusta herätellään, muuten kuin rupattelemalla mukavia..

Siispä, miten saan iskettyä tämän miehen niin että hän haluaa nähdä minua useamminkin kuin vain koulun merkeissä? Miten saa tehtyä lähtemättömän vaikutuksen? :D

Ja älkää jooko vastatko että "lyö sitä halolla, eehehheheee" koska se on jo melko kulahtanu juttu...

170

7955

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4574577689

Sanomalla sen suoraan?

• millasevain..

"sen suoraan? " kuinka nuo sanat auttaisivat, pitääkö niitä huutaa kurkku suorana yön yliyse, ääliö!

• joko löit.....
        millasevain.. kirjoitti:

"sen suoraan? " kuinka nuo sanat auttaisivat, pitääkö niitä huutaa kurkku suorana yön yliyse, ääliö!

"lyö sitä halolla, eehehheheee"

• naivesallim
        joko löit..... kirjoitti:

ei ei.halkomakirves on varmempi väline! eheheehheeehehhee...

• Lissu-vanhapiika
        joko löit..... kirjoitti:

On se jännää että ensin kysellään miten saan miehen kiikkiin . Sitten muutaman vuoden päästä kysellään neuoa miten pääsen miehestä eroon . Kannattaa todella harkita tarkkaan miksi etsin miestä . Mihin tartten miestä ja jaksanko katsoa sitä samaa miestä päivästä toiseen ja vuodesta toiseen . Naiset ei menetä mitään jos asuvat yksin . Miestä saa kuitenkin vaikka joka yö jos niin haluaa . Kokemusta on .

• 17
        Lissu-vanhapiika kirjoitti:

On se jännää että ensin kysellään miten saan miehen kiikkiin . Sitten muutaman vuoden päästä kysellään neuoa miten pääsen miehestä eroon . Kannattaa todella harkita tarkkaan miksi etsin miestä . Mihin tartten miestä ja jaksanko katsoa sitä samaa miestä päivästä toiseen ja vuodesta toiseen . Naiset ei menetä mitään jos asuvat yksin . Miestä saa kuitenkin vaikka joka yö jos niin haluaa . Kokemusta on .

eri asia vaan saako samaa vai vaihtuuko partneri usein; kondomin ja ehkäisyvälineiden kanssa sählääminen ei ole mukavaa puuhaa.

Ja sitten vain seuran kannalta ja harrastukset...
        Naisen menettävät todella paljon yksinoleessaan, kun vaihtoehtona on hyvä mies tai yksinäisyys. Turha vääntää asiaa toiseksi, koska erakon elämään ei kaikista ole.

Yksinasuminen ja se onko partneria vai ei, ovat erillisiä asioita hyvin pitkälti,

• xbhxgh
        17 kirjoitti:

eri asia vaan saako samaa vai vaihtuuko partneri usein; kondomin ja ehkäisyvälineiden kanssa sählääminen ei ole mukavaa puuhaa.

Ja sitten vain seuran kannalta ja harrastukset...
        Naisen menettävät todella paljon yksinoleessaan, kun vaihtoehtona on hyvä mies tai yksinäisyys. Turha vääntää asiaa toiseksi, koska erakon elämään ei kaikista ole.

Yksinasuminen ja se onko partneria vai ei, ovat erillisiä asioita hyvin pitkälti,

Jos haluat miehen, muista, että joudut melko varmasti huolehtimaan siitä kuin pikkulapsesta tai koirasta. Joudut kokkailemaan hänelle, siivoamaan, keräämään hänen lattialle jättämänsä tavarat... Ja sitten pitäisi kaiken tämän päälle antaa vielä seksiä, silloinkin kun itsellä ei vain tee mieli! Mutta asiaan:

- Kysy häneltä esim. meseosoitetta, tai anna se itse hänelle.

- Etsi hänet Facebookista ja pyydä kaveriksi.

- Anna puhelinnumerosi sitten kun olette jo jonkin aikaa tutustuneet.

• Goldenfuture
        xbhxgh kirjoitti:

Jos haluat miehen, muista, että joudut melko varmasti huolehtimaan siitä kuin pikkulapsesta tai koirasta. Joudut kokkailemaan hänelle, siivoamaan, keräämään hänen lattialle jättämänsä tavarat... Ja sitten pitäisi kaiken tämän päälle antaa vielä seksiä, silloinkin kun itsellä ei vain tee mieli! Mutta asiaan:

On olemassa myös itsenäisiä miehiä.

• vielä virtaa

olis se joskus kiva päästä,vanhan piian kanssa päiväkahville,olisin käytettävissäsi vaikka joka päivä.olisi halua.

• II

Kertoo nainen, joka ei jostakin syystä pysty pysyvään suhteeseen. Tiedoksi: Parisuhde on paljon muutakin kuin panoa.

Kohta olet niin vanha, ettet enää panoakaan saa...ja sitten olet yksin.

• Lissu-vanhapiika
        vielä virtaa kirjoitti:

olis se joskus kiva päästä,vanhan piian kanssa päiväkahville,olisin käytettävissäsi vaikka joka päivä.olisi halua.

Sinulle , vielä virtaa . Sanoppas paikka ja aika niin tulen kahville . Voin tuoda pullat tullessa .

• Nainen olen.
        II kirjoitti:

Kertoo nainen, joka ei jostakin syystä pysty pysyvään suhteeseen. Tiedoksi: Parisuhde on paljon muutakin kuin panoa.

Kohta olet niin vanha, ettet enää panoakaan saa...ja sitten olet yksin.

Eihän siinä ole mitään että asuu ja on yksin . En ole ollut koskaan naimississa mutta en ole yksinäinen . Minulla on paljon ystäviä . Ja myös paljon harrastuksia . Yksi harrastus on matkustelu . Olen käynyt eri maissa Aasiassa , Euroopassa ja Afrikassa . Sieltäkin olen löytänyt ystäviä . En kuitenkaan etsi miestä ulkomailta . En halua sieltä tuoda matkamuistona miestä Suomeen . Koska minä tykkään että Suomi kuuluu vain Suomalaisille . Saavat kyllä lomailla Suomessa ja ihailla kaunista maatamme .

• 17v:n filosofiaa
        xbhxgh kirjoitti:

On se ihmeellistä miten nykynaisillakin vielä tuppaa olemaan miehistä tuommoinen käsitys. En sano etteikö suurin osa perussuomalaisista sauna, makkara & kalja -miehistä noin avuttomia yhäkin olisi, mutta erilaisia luonteita mahtuu tähänkin ahdasmieliseen maahan. Se on naisen oma häpeä jos tuollaista jaksaa katsoa; minä ainakin hankin sellaisen miehen joka hoitaa oman osuutensa tai muuten lentää ulos/lennän itse ja elän yksin.

• juomuttaja22
        naivesallim kirjoitti:

ei ei.halkomakirves on varmempi väline! eheheehheeehehhee...

Sano sille kaverille että minulla on sisäinen kutina, voitko auttaa sen positamisessa? Jos kaveri ei teidä miten se tehdään, sano sille, että kyllä minä opetan.....

• sama22
        juomuttaja22 kirjoitti:

Sano sille kaverille että minulla on sisäinen kutina, voitko auttaa sen positamisessa? Jos kaveri ei teidä miten se tehdään, sano sille, että kyllä minä opetan.....

Kysy mummultasi jos hän elää... mummut tietää!!!

• 3i00jj

Sinulle , vielä virtaa . Sanoppas paikka ja aika niin tulen kahville . Voin tuoda pullat tullessa .

Miekii haluun kahville. Pullo on!

• Goldenfuture
        17v:n filosofiaa kirjoitti:

On se ihmeellistä miten nykynaisillakin vielä tuppaa olemaan miehistä tuommoinen käsitys. En sano etteikö suurin osa perussuomalaisista sauna, makkara & kalja -miehistä noin avuttomia yhäkin olisi, mutta erilaisia luonteita mahtuu tähänkin ahdasmieliseen maahan. Se on naisen oma häpeä jos tuollaista jaksaa katsoa; minä ainakin hankin sellaisen miehen joka hoitaa oman osuutensa tai muuten lentää ulos/lennän itse ja elän yksin.

Kypsää tekstiä, arvostan! Itse olen myös "sauna, makkara ja kalja -miehiäkin", mutta en avuton.

• tähtinen_

Lissu-vanhapiika vaikuttaa aika katkeralta naiselta.

Eikö miehet pidä sinusta?
        Vaikutat siltä kuin naiset eivät sais sinusta lähennellä miehiä ollenkaan.

• Lissu-vanhapiika
        tähtinen_ kirjoitti:

Lissu-vanhapiika vaikuttaa aika katkeralta naiselta.

Eikö miehet pidä sinusta?
        Vaikutat siltä kuin naiset eivät sais sinusta lähennellä miehiä ollenkaan.

En ole katkera nainen . Minua on kosittu montakin kertaa . Ois vientiä mutta haluan asua yksin ja itse päättää mitä teen . Näkisitpä kuvani . Olen ihan mukavan näköinen nainen . Olen hyvässä ammatissa ja tienaan hyvin . Oikeastaan olen tyytyväinen elämääni . Ei minulta mitään puutu.

• delfin3

Niin että naispari saa kulkea miten vaan?? Miksi ei miespari sais tehdä samoin...sinulta aika typerä veto---oletko joku kierros?

• Varma repliikki
        juomuttaja22 kirjoitti:

Ehhehe. Eli kutinaa varpaiden välissä, tarkemmin sanottuna ukkovarpaiden välissä.

• rouvanamu47

Niinkuin muissakin tilanteissa, olemalla nainen...

Miehen on naista helpompi näyttää kiinnostuksensa, mutta kyllä naisellakin pienet kikkansa on.

Hakeudu lähelle, pieni kosketus puolivahingossa, hymy silmissä asti ja vilkaisu alaviistoon, hiusten kohentaminen ym.. sellaiset asiat mies rekisteröi vaistonvaraisesti kiinnostuksen osoitukseksi, luulempa että ilman vinkkejäkin osaat lähettää oikeanlaista signaalia sopivaksi katsomasi miehen suuntaan, olethan sentään nainen :)

Olette opiskeluissa "samalla viivalla" kun kerran samassa ryhmässä olette.
      Pyydä apua, vinkkejä, neuvoja, kysy hänen mielipidettään ja näytä että arvostat vastausta. Älä päde vaikka osaisit paremmin (ellei se vaikuta oleellisesti arvosteluun) vaan anna miehen loistaa ja tuntea olonsa "ritarilliseksi".

Muista olla kohtelias ja huomioida mies, kiittää ja ottaa hänet ja mielipiteensä huomioon, ehdota vaikka ryhmänne vetäjäksi jos sellaista tarvitaan.

Pienin elein nainen voi punoa "ansan" miehelle ja tehdä sen niin huomaamatta, että mies ei tunne itseään saaliiksi vaan saalistajaksi...

Onnea sinulle "jahtiin", syksy on ihan parasta jahtiaikaa !

Viimeinen vinkkini on, että unohdat kysymyksesi ja jätät kaikki vastaukset omaan arvoonsa ja annat vaiston viedä, kautta aikain mies ja nainen ovat toisensa löytäneet, tässä on oiva tilaisuus sinulle muiden opiskelujen ohessa oppia lisää naiseudesta :)

• millasevain..

Sinulta EN mitään kysynyt, olet nyt hiljaa .. jooko!

• fiksu nainen
        millasevain.. kirjoitti:

Sinulta EN mitään kysynyt, olet nyt hiljaa .. jooko!

Miksi sitten haet kikkoja miehen iskemiseen jos et vastauksia kestä..parempi tuolel miehellekiin ettei kiinnostu tuollaisesta äksyilijästä..parisuhde olis yhtä tappelua..

• hmmhh?!
        fiksu nainen kirjoitti:

Miksi sitten haet kikkoja miehen iskemiseen jos et vastauksia kestä..parempi tuolel miehellekiin ettei kiinnostu tuollaisesta äksyilijästä..parisuhde olis yhtä tappelua..

Veikkaan että joku muu tekee kiusaa aloittajan nimimerkillä. Eihän tässä muuten ole järjen häivää?!

• Poks.
        hmmhh?! kirjoitti:

Veikkaan että joku muu tekee kiusaa aloittajan nimimerkillä. Eihän tässä muuten ole järjen häivää?!

JOSPA se nuorimies on varattu! Entäs sitten entten tentten teeli kamentten.

• sormet pois sormet p

mie virittäsi oekee riimu verkon tuon pyyvystämiseks jos se on sinkkuu,mut jos se on vua puuma mies joka namuja napsuttelloo iha huviksee ja kehhuu kylällä että ol namula lämmin pesä,piä näppiis erossa,suattaa olla että tulloo kirput sun muut tauvit,miul sano tehtaa johtaja että suat tietämättäs tahtomattas kauhian tauvin

• hyv käytetty
        Poks. kirjoitti:

varo vua ettei se vuan poksuttele,käyttää vua hyväksee,kun on mehut lypsänä sinust,niin heittää pois.

• namu setä

kyllä oes kiva rouva namua namustella,kysyä aenakkii kannatta,että voesko namustella.

• Miettikääs vähä

"Pienin elein nainen voi punoa "ansan" miehelle ja tehdä sen niin huomaamatta, että mies ei tunne itseään saaliiksi vaan saalistajaksi... "

Näitä vanhanaikaisia tapoja te iällä olevat tuputatte ihmisille "totuutena"
        Onko koskaan tullut mieleen että asioita voi tehdä toisinkin , eikä takertua sellaiseen seikkaan jossa itse pääsee helpolla. Nainen osaa myös avata suunsa ja kysyä. Ei siihen tarvi maskuliinista voimaa! Vanhanaikaiset tavat ovat ajoita jolloin miehet elivät kuin barbaarit, silloin miehet määräsivät mitä naiset tekee. Nyt eleteään sentään nykyaikaa sivistyneesti.

• Miehet tietäen
        Miettikääs vähä kirjoitti:

"Pienin elein nainen voi punoa "ansan" miehelle ja tehdä sen niin huomaamatta, että mies ei tunne itseään saaliiksi vaan saalistajaksi... "

Näitä vanhanaikaisia tapoja te iällä olevat tuputatte ihmisille "totuutena"
        Onko koskaan tullut mieleen että asioita voi tehdä toisinkin , eikä takertua sellaiseen seikkaan jossa itse pääsee helpolla. Nainen osaa myös avata suunsa ja kysyä. Ei siihen tarvi maskuliinista voimaa! Vanhanaikaiset tavat ovat ajoita jolloin miehet elivät kuin barbaarit, silloin miehet määräsivät mitä naiset tekee. Nyt eleteään sentään nykyaikaa sivistyneesti.

Sinä uot viärässä - Miehet halluu yhä olla luolamiehhii ja alotteentekijii - se on kuuleppa ihan tutkittu ja testattu juttu se.

Kannattaapi aina olla mielumminkii sellane salaperäne ja suavuttamaton, jota miäs suapi sitte sualistaa.

Jos on liian heleppo nakki, ee se mies kavvaa viiti katella se hylykää sen.
        Ne miähet halluu aena nähä vaevaa sen naasen etteen, mitä hankalampi saalis, sitä kallisarvoisempi se on.

• Operaa
        Miehet tietäen kirjoitti:

Sinä uot viärässä - Miehet halluu yhä olla luolamiehhii ja alotteentekijii - se on kuuleppa ihan tutkittu ja testattu juttu se.

Kannattaapi aina olla mielumminkii sellane salaperäne ja suavuttamaton, jota miäs suapi sitte sualistaa.

Ne miähet halluu aena nähä vaevaa sen naasen etteen, mitä hankalampi saalis, sitä kallisarvoisempi se on.

Ei vaan naiset haluaa päästä helpolla ja leikkiä riistaa. Moni mies olisi ihan tyytyväinen ilman leikkimistäkin.

• stati kunti
        Miehet tietäen kirjoitti:

mie en kauva ruppee mokomata jahtoomaa,jos ei lähe mukkaa ku pyyvetää,ni nostan verkot ylös,mie en ruppee kenekää koeraks että viikko sotalla makkoo hangessa että sullaa puolen metrin monttu hankeen,isä sano että ratikan ja naesen perästä ei kannata juosta viien minuti jäläkeen tulloo uus.

• Yualle
        Poks. kirjoitti:

Tahi vielä jospa muutkin samaisen luentoryhmän kissimirrit ovat kiinnostuneet tuosta mukavasta miehestä...= ) tiedossa ihania kissatappeluita. Voi kun olisinpa näkemässä =)

• millasevain..
        hmmhh?! kirjoitti:

hmmhh?! Sinähkö HOMo ilmoitit juttuni tuonne Suomi puhuu - osoioon, 100nan täi!

• 17+13

Kait tuolla tyypillä on raha-asiat kunnossa? Kannattaa selvittää ennenkuin viet asiaa pidemmälle. Mutta toisaalta miksi tulet täältä kyselemään TÄYSIN VENTOVIERAILTA ihmisiltä? Käytäpä omaa harkintaa!

• Syyhypillu-horo

Joo RAHAPA tietysti, kannattaa heti sanoa hinta!! Ettei alle tonnilla laaki irtoo.

• myös tärkeä

samoin tämä munan koko kannattaa selvittää, ettei tule myöhemmin pettymyksiä ja aikaa mene "hukkaan".

• pienennetty
        myös tärkeä kirjoitti:

samoin tämä munan koko kannattaa selvittää, ettei tule myöhemmin pettymyksiä ja aikaa mene "hukkaan".

pie munaset on kiihkeempiä sänky hommissa,iso munaset rikkoo vuan paekat,joutuu pienennys leikkuusee ku värkki virruu isoks,eikä tunnu ennää miltään vaekka hankoos vereslihalle.iso vehkeiset on laeskoja sängyssä,sua aena olla vonkoomassa,pie munanen jaksaa olla kiinnostunut,kokkeileppa työntee sormi nennää,nii miltä se tuntuu,kokkeileppa höyhenellä nennee nii kumpi tuntuu paremmalta.

• huuli tyttö
        myös tärkeä kirjoitti:

ei siitä isosta munasta oo mittää hyötyä ees pissiessä,siitä jiäp koko tyvi lotterosta ulos se se oes jottae ku sua kulukuset huulille että jutiseee siitä se tykkee mieskin.kulkuset tykkää huulista kun ne hankoo huulia samoin huulet.

• erfgvbnjk

Outo viestiketju!!!!

Aloittaja puhuu itsekseen kokoajan ja vielä silleen ettei tajua mitään mitä hän kirjoittaa..

• Kokeile älä tyrkytä

Jos on vapaa, niin pyydä kahville, mutta jos varattu niin älä nolaa itseäsi, sillä opiskelu voi kestää pitempäänkin.... eikä siloinkaan ole takeita että olisi sinusta muuten kuin kvarina kiinnostunut vaikka olisikin vapaa, mutta kahvilla se selviää varmasti.

• Se mies

Ei kiinnosta, olen vain ystävällinen. anna työrauha.

• Piparia tarjolla!

Yksinkertaisin keino: tarjoa piparia.
      (Tämäkään ei tosin autoa, jos itse olet kuin petolinnunp*rse.)

• :))

Vastaus oli varmaan miehen joka ei itse saa koskaan piparia. Siitä puhe mistä puute.. sanotaan..

• Piparia tarjolla!
        :)) kirjoitti:

Vastaus oli varmaan miehen joka ei itse saa koskaan piparia. Siitä puhe mistä puute.. sanotaan..

Kyllä, vastaus on miehen.
        Vastasin miehen näkökulmasta kysyjälle, jolla tuska ja hätä "miten isken miehen" ja takaan, ihan näin miehenä, että piparilla saa miehen.

Eikä suinkaan näillä tässä yllä esitetyillä "ole kohtelias", "lähettele singnaaleja", "hakeudu lähelle" ja muita höpöhöpö -vinkkejä, jotka tulivat näköjään ilmeisen vanhanpiian laukomina.

...tosin taitaa mennä "harakoille" ja "helmiä sioille" tämäkin varmasti ja aina toimiva vinkki.

(Ja p*lluhan se on aina mielessä, mutta vastataan nyt ensin! ...eli puutteeseen on pitkä matka, älä sinä siitä huolehdi.)

Piparia tarjolla! kirjoitti:

Kyllä, vastaus on miehen.
        Vastasin miehen näkökulmasta kysyjälle, jolla tuska ja hätä "miten isken miehen" ja takaan, ihan näin miehenä, että piparilla saa miehen.

Eikä suinkaan näillä tässä yllä esitetyillä "ole kohtelias", "lähettele singnaaleja", "hakeudu lähelle" ja muita höpöhöpö -vinkkejä, jotka tulivat näköjään ilmeisen vanhanpiian laukomina.

...tosin taitaa mennä "harakoille" ja "helmiä sioille" tämäkin varmasti ja aina toimiva vinkki.

(Ja p*lluhan se on aina mielessä, mutta vastataan nyt ensin! ...eli puutteeseen on pitkä matka, älä sinä siitä huolehdi.)

No niin. Mieshän ajattelee aina alapäällään.
        Piparilla voi saada miehen mutta munalla ei aina saa naista.

• ;DDDDDDDDDDDD

Ja tuo vastaus oli varmaan naisen, joka ei piparia juuri koskaan tarjoa hahahahaha... selviö

• ;DDDDDDDDDD

Munalla saa naisen, mutta munalla on turha kalastaa jo kulahtanutta vanhenevaa räkättirastasta..

;DDDDDDDDDD kirjoitti:

Munalla saa naisen, mutta munalla on turha kalastaa jo kulahtanutta vanhenevaa räkättirastasta..

Munalla ei todellakaan saa aina naista. Ei kulahtanutta eikä tuoretta. Munakin voi olla tuore tai kulahtanut, kumpikaan ei takaa saantia.

;DDDDDDDDDDDD kirjoitti:

Ja tuo vastaus oli varmaan naisen, joka ei piparia juuri koskaan tarjoa hahahahaha... selviö

Olipa hauskaa. Miksi pitäisi tarjota miehen mieliksi?
        Otan silloin kun haluan ja huomaan miehen ajattelevan yläpäässä olevilla aivoillaan.

• :)) kirjoitti:

Niin ja nainen ei ikinä toimi vaistojensa mukaan. Esimerkiksi vauvakuume perustuu puhtaasti järkeilyyn.

• werdinant

Kyllä saa jos osaa hoitaa homman naisesta joka ei ole osannut aiemmin nauttia
        seksistä estojen asenteiden taitamattomien miesten takia
        Taivata mies joka osaa helliä kiihottaa tuottaa upeita elämyksiä
        Saa naisen koukkuun seksillä
        Naisesta tulee seksi riippuvainen
        On kokemusta

• Aina se pipari?

Ihan hyvä tämä naisen lause ;-)! Sen sijaan ton ukon sanoma että p*llu on aina mielessä on HÄNELLÄ ilmeisesti näin. Minä olen mies ja ihan miehinen mies, mutta voin sanoa, että ei ole p mielessä ihan oikeasti kun naisesta olen kiinnostunut tai naista omalla kohdallani arvioin. Ihan muut jutut. Tottakai seksi sitten on tärkeä juttu, mutta se onkin kahden kauppa. Jos tolla kaverilla on aina p mielessä niin ostakoon fleshlightin, silloin ei kärsi kuin fleshlight. VIELÄ LISÄÄ: jatkanpa...niin jos vaikka RAJATTAIS asia FYYSISEEN puoleen (joka on vasta fyysinen puoli) niin kyllä meitä miehiä on, jotka ajattelee ihan muuta kuin p:llua. Esimerkiksi silmät, huulet, olkapäät, sormet, kaula....nää on tosi eroottista maailmaa ainakin minun mielessäni. Mutta eroottisin on se "jokin", ja samalla kiinnostavin ja summa summarum: yhteistä on kemia aina. 2 to tango.

werdinant kirjoitti:

Kyllä saa jos osaa hoitaa homman naisesta joka ei ole osannut aiemmin nauttia
        seksistä estojen asenteiden taitamattomien miesten takia
        Taivata mies joka osaa helliä kiihottaa tuottaa upeita elämyksiä
        Saa naisen koukkuun seksillä
        Naisesta tulee seksi riippuvainen
        On kokemusta

Kysymys olikin siitä että piparilla saa miehen mutta munalla ei läheskään AINA naista.

Aina se pipari? kirjoitti:

Ihan hyvä tämä naisen lause ;-)! Sen sijaan ton ukon sanoma että p*llu on aina mielessä on HÄNELLÄ ilmeisesti näin. Minä olen mies ja ihan miehinen mies, mutta voin sanoa, että ei ole p mielessä ihan oikeasti kun naisesta olen kiinnostunut tai naista omalla kohdallani arvioin. Ihan muut jutut. Tottakai seksi sitten on tärkeä juttu, mutta se onkin kahden kauppa. Jos tolla kaverilla on aina p mielessä niin ostakoon fleshlightin, silloin ei kärsi kuin fleshlight. VIELÄ LISÄÄ: jatkanpa...niin jos vaikka RAJATTAIS asia FYYSISEEN puoleen (joka on vasta fyysinen puoli) niin kyllä meitä miehiä on, jotka ajattelee ihan muuta kuin p:llua. Esimerkiksi silmät, huulet, olkapäät, sormet, kaula....nää on tosi eroottista maailmaa ainakin minun mielessäni. Mutta eroottisin on se "jokin", ja samalla kiinnostavin ja summa summarum: yhteistä on kemia aina. 2 to tango.

Tuo kuulostaa jo siltä että miehissäkin on yläpäälläänkin ajattelevia. Varmaan monen naisen kanssa yksiin meneviä ajatuksia.
        Koska ollaan aikuisia ihmisiä niin asiat voi ajatella kauniisti ja toinenkin huomioon ottaen eikä omaa nautintoa ensimmäisenä haluten. Yhteinen kemia on aina se ratkaisevin asia.
        Eli ei mitään teinitouhua...

• Se riippuu siitä

Kysymys olikin siitä että piparilla saa miehen mutta munalla ei läheskään AINA naista.

PIPARISTA, saako sillä miehen, jos pipari on kulahtanut sillä ei LÄHESKÄÄN aina saa miestä, katsos kun valinnanvaraa on..;DD

• Piparia tarjolla!

"Piparilla voi saada miehen mutta munalla ei aina saa naista."

Juuri näin on. Eikös tuo olekin selkeää eriarvoisuutta miehen ja naisen välillä?

Missä ovat tasa-arvovaltuutettu, femakot ja muut tasa-arvon peräänkuuluttajat?!?

Vastaus on edelleen miehen ja edelleenkään ei puutteessa. Kaikki ok.

• Piparia tarjolla!
        Aina se pipari? kirjoitti:

Arvoisa mies kollega, jos suvaitset näin samalle viivalle meidän asettuvan.

Meissä miehissä on toki monenlaisia ja moneen junaan. Toisilla on huumorintajua, toisilla sitä ei vaan yksinkertaisesti ole. Eikä siinä mitään. Kaikissa meissä, miehissä ja naisissa, on eritavoin huumoria käsitteleviä ja tajuavia.

Jos ja näemmä kun käsitit kommentointini (P:lluhan se on aina mielessä) yksinkertaisimmalla mahdollisella tavalla, niin valitettavasti loit ja jatkoit vain yleistä mielipidettä meidän miesten aivoituksien toiminnasta; sanovat sitä "putkiaivoksi".

Etkö todellakaan huomannut kirjoitetunsanan huumorivivahteita?
        Oliko todella niin, että sinun mielestäsi P:llua ajattelevalle miehelle ainoa oikea on masturbointiin tarkoitettu laite?

Loppu tarinointisi tyyliin "pää, olkapää, polvet, varpaat..." meneekin sitten sinne "minä olen tunteva ja parempi mies"-omakehuosastoon. Toki joku tykkää siitäkin, ei siinäkään mitään.
        On minullakin tunteet, mutta niistä sitten mainitsemallasi tavalla "kahden kauppa" -periaatteella.

Summasummarum, extempore tuli mieleeni:

Meitä on moneen junaan ja yksi tapa (yleisin ja nopein) saada mies kiinnostumaan, on ihan sata ja varmasti piparin tarjoaminen (sivistyneen hienotunteisesti, tottakai).

"Piparilla voi saada miehen mutta munalla ei aina saa naista."

Juuri näin on. Eikös tuo olekin selkeää eriarvoisuutta miehen ja naisen välillä?

Missä ovat tasa-arvovaltuutettu, femakot ja muut tasa-arvon peräänkuuluttajat?!?

Vastaus on edelleen miehen ja edelleenkään ei puutteessa. Kaikki ok.

Ei ole eriarvoisuutta. Se vaan menee niin että jos nainen ei ole joka munan vietävissä niin ei ole. Ei miehenkään tarvitse olla joka piparin vietävissä. Melkein poikkeuksetta mies kuitenkin on.

• nouou

Arvoisa mies kollega, jos suvaitset näin samalle viivalle meidän asettuvan.

Meissä miehissä on toki monenlaisia ja moneen junaan. Toisilla on huumorintajua, toisilla sitä ei vaan yksinkertaisesti ole. Eikä siinä mitään. Kaikissa meissä, miehissä ja naisissa, on eritavoin huumoria käsitteleviä ja tajuavia.

Jos ja näemmä kun käsitit kommentointini (P:lluhan se on aina mielessä) yksinkertaisimmalla mahdollisella tavalla, niin valitettavasti loit ja jatkoit vain yleistä mielipidettä meidän miesten aivoituksien toiminnasta; sanovat sitä "putkiaivoksi".

Etkö todellakaan huomannut kirjoitetunsanan huumorivivahteita?
        Oliko todella niin, että sinun mielestäsi P:llua ajattelevalle miehelle ainoa oikea on masturbointiin tarkoitettu laite?

Loppu tarinointisi tyyliin "pää, olkapää, polvet, varpaat..." meneekin sitten sinne "minä olen tunteva ja parempi mies"-omakehuosastoon. Toki joku tykkää siitäkin, ei siinäkään mitään.
        On minullakin tunteet, mutta niistä sitten mainitsemallasi tavalla "kahden kauppa" -periaatteella.

Summasummarum, extempore tuli mieleeni:

Meitä on moneen junaan ja yksi tapa (yleisin ja nopein) saada mies kiinnostumaan, on ihan sata ja varmasti piparin tarjoaminen (sivistyneen hienotunteisesti, tottakai).

Kiinnostus lopahtaakin yleensä siihen kun on saanut haluamansa.

• Piparia tarjolla!
        nouou kirjoitti:

Kiinnostus lopahtaakin yleensä siihen kun on saanut haluamansa.

Niinkö?
        Kyllä minä ainakin olen pidempäänkin tapaillut naista, joka on rohkeasti ja suoraan sanonut sen, mikä häntä himottaa.

Nämä pelottelut "ne jättää heti ku annat" ja muut rakkausromaaneista tutut höpöttelyt voisi jo jättää sinne novellien sivuille elämään omaa unensekaista elämäänsä...

Rohkeasti vaan sanoo suoraan, mikä mielessä.
        Edelleenkin; jos se on muna tai p:llu, niin sanoo ja kysyy kiinnostaako vai mennäänkö vain elokuviin.

Älkää hyvät ihmiset, miehet älköönkä naisetkaan, tehkö ihmisten normaalista kanssakäymisestä mitään avaruustiedettä!
        Voi pyhä ja sylvi.

• Piparia tarjolla!

Ei ole eriarvoisuutta. Se vaan menee niin että jos nainen ei ole joka munan vietävissä niin ei ole. Ei miehenkään tarvitse olla joka piparin vietävissä. Melkein poikkeuksetta mies kuitenkin on.

Ok.
        On kyllä joutunut piparistakin kieltäytymään, totta sekin siis, ettei piparillakaan kaikkea voiteta.

...viittaan sanomaani: petolinnunp*rse.

• Miehen kysymys

Olipa hauskaa. Miksi pitäisi tarjota miehen mieliksi?
        Otan silloin kun haluan ja huomaan miehen ajattelevan yläpäässä olevilla aivoillaan.

Noh. Miksi naiselle pitäisi tuoda kukkia naisen mieliksi? Olisiko lähelläkään samaa? Miettikää nyt hieman, MIKSI!!!

• iuytef

Joo! Autoa ei kannata antaa,

Miehen kysymys kirjoitti:

Noh. Miksi naiselle pitäisi tuoda kukkia naisen mieliksi? Olisiko lähelläkään samaa? Miettikää nyt hieman, MIKSI!!!

Miksi naiselle pitää tuoda kukkia mieliksi? En ole tiennytkään.

• ehhh..

jollaki ei varmaa riittäny mielikuvitus oman nimimerkkinsä keksimiseen.. tai en tiiä...

• kaamoskaappi

Älä hötkyile turhaan. Ole oma itsesi... Kyllä hän kiinnostuu jos aihetta on....

• TÄTÄ MIELTÄ

TUOSSA JOKU NEUVOI KATSOMAAN ALAVIISTOON, MINULLE ON TULLUT MIELEEN ,ETTÄ KUN NAINEN KÄVELEE JA KATSOO JOKA VÄLISSÄ ALAVIISTOON ETTÄ HÄN 70-KYMPPISEKSI KATSOO ETTÄ EIKÖ NE TISSIT OO YHTÄÄN KASVANU.

• havukkaahon ajatteli
        TÄTÄ MIELTÄ kirjoitti:

TUOSSA JOKU NEUVOI KATSOMAAN ALAVIISTOON, MINULLE ON TULLUT MIELEEN ,ETTÄ KUN NAINEN KÄVELEE JA KATSOO JOKA VÄLISSÄ ALAVIISTOON ETTÄ HÄN 70-KYMPPISEKSI KATSOO ETTÄ EIKÖ NE TISSIT OO YHTÄÄN KASVANU.

kyllä jos nainen katsoo alaviistoon,sehän katsoo että onko isot suvun jatkamis työkalut minulla,saattaa olla että on kiinnostunut niistä eikä minusta itsestä.kyllä ne hommat kerkii tehdä myöhemmin jussina,kunhan ensin on seurusteltu,ja tutustuttu

• elä hötkyile

eipä kannata hötkyillä.kyllä se siullekki tulloo se oikia puolitiehen vastaa,vaekkei ehtiskää.millekki tul kysyin vuan että mihikäs tytöt on menossa,otipaha kyytii ja yks istu takas autoo kun oli toiset piästänä poekkee aatost,nyttii se sama tyttö oes haettava poekkee töestä,että kyllä se löytyy iha itestää ku ei hötkyile

• Yualle
        TÄTÄ MIELTÄ kirjoitti:

Itse katson naisia aina vähän pää kenossa jompaan kumpaan suuntaan ja naama norsunvitulla..., annan heille signaalin, että tuo ei näytä oikein hyvältä mistään kulmasta katsottuna...=) Usein saan vastakatseeksi oikein vittuuntuneita ilmeitä, jotka tekevät päivästäni täydellisen..., kokeilkaapa joskus =)

• Miten olisi....

...yksinkertainen kysymys"lähetkö panolle?"

• Anolle

Tuossa on hyväkysymys.Tee noin?

• ei sinkku mies

kysy reippaasti,että onko hänellä seurustelu ystävää,kihloissa aviossa,jos on todella sinkku,kysy reilusti että voitasko seurustella tavata vapaa ajalla,tee omat aikataulut,jos ne ei käy hänelle,epäilen ettei ole vapailla markkinoilla,poltat näppisi ja itku tulee........itse olen karttanut naisia hyvällä menestyksellä,ei sinkku vieläkään.

• kyllä kysyä kannatta

miul oli vastaavan lainen tilanne,kaunis nainen kysyi miulta että lähtisinkö hänen kanssaan mökille kylpemään ja selän pesuun,sanoin kauniisti etten oikein pääse kun on nuo lapset päivähoidosta haettava,kyllä tehosi ei jäänyt enää juttelee.lapseni on kyllä 1977 syntynyt aikamies,pieni jekku pelastaa pahasta pulasta.ei kiinnostunut....

• Jos nainen on kaunis ja hoikka niin homma on helppoa --> mies iskee sinut.

Siis ei ole iskenyt
      1. jätetään kaunis pois.
      - Pukeudut hoikkana naisena tiukkoihin vaatteisiin ja hieman pyllistelet niin mies huomaa sinun parhaat puolesi ja viimeistään pikkujouluissa on kädet persuksessasi kiinni.

2. jätetään hoikka pois.
      - laihdutat. Kauniit kasvosi tulevat esille ja mies on aivan myyty.

3. jätetään kaunis ja hoikka pois.
      - juttelet paljon arkena. Sitten pikkujouluissa isket miehen ollessa kovassa humalatilassa. Pukeudut kiiltäviin sukkahousuihin,minihameeseen räikyvässä meikissä viet puolitajuttoman miehen kotiisi taxilla. Seuraavana arkipäivänä huudat kaikille seurustelevasi miehen kanssa. Ujompi mies alistuu kohtaloonsa eikä kiellä asiaa.

• WhislingInTheWind

Tota kolmoskohdan pikkujoulutemppua yritettiin minuun. Onneks olin sen verran tolpillani et pääsin karkuun...

• WhislingInTheWind kirjoitti:

Tota kolmoskohdan pikkujoulutemppua yritettiin minuun. Onneks olin sen verran tolpillani et pääsin karkuun...

Tästä siis opimme , että kohde saatava jotenkin juomakilpailun tai yllytyksen ohessa sekaisemmaksi.

• jos olet suomilehmä

kaikki yrityksesi ovat tuhoon tuomittuja ;-)

• DK/DYDYDY

Takana voi olla riitaisa suhde ja uutta ei vähän aikaan halua.Voivat miehetkin seurustella rupatellakseen niin että pitäisi suinpäin rientää vällyjen väliin kuten muijalehdet antaa aina ymmärtää.

• erho

niinpä,jos et edes ole sen miehen makuun ulkonäön tai luonteen puolesta
      niin sitten heikko lähtee syvempää tuttavuutta tekemään.ei voi itsestään selvänä
      pitää että mies on kiinnostunut sen takia että vain nainen on ihastunut.jos mies olis noin tyrkkynä niin moni nainen katsoisi sen ahdisteluksi.ja jos se on jo
      varattukin vielä niin saat kyllä hänen tyttöystävänkin vihat päällesi.

• varma nakki

Jos kundilla pullottaa farkuis kivasti etumus ota suoraan siihen kädellä kiinni ja hiero hellävaroin ees takas välillä lujempaa sit pussaa kaulalle ja korvaan niin on siinä mies kun mies mennyttä

• nadal890

Pyydä treffeille rohkeasti, et sä mitään menetä :)

• kokemusta on

Joo rohkeesti vaan käsiksi kaikkein herkimpiin paikkoihin kokemusta on

• Juuuloki

yleistämällä sanon, että mies isketään syntymällä vaginoineen.

• Julius tietäjä

Yllätä hänet olemalla huoneessa jossa ei ppitäisi olla ketään. Olet siellä valmiina kontillasi, tuet etuolkapäilläsi vartaloasi, koska revität molemmilla käsillä pperse/vitunreikäää auki (ota joku pehmeä alusta) Sanot sieltä alhaalta, että olen "kattellut sua sillä silmällä".. kaikki kortit heti kehiin, mitä tuota säästelemään.

• tsuibaduida

Ota IHAN EKAKS selville onko hän vapaa!!!!!!!!!!!!!!

• repliiiiiiiiiiiiiikk

Milläs luennolla häneen törmäsit?

• Läpimurto

-Ruokailkaa ja lomailkaa yhdessä ja vie vaikka yhteisiin harrastuksiin ja illanistujaisiin

• alkuperäinen Milla:)

Heh, heippa.

Todellakin joku neropää kirjoittelee täällä aloittamallani nimimerkillä, ANTEEKSI jo ihan hänen puolestaan... Enpä tienny että itkeäkö vai nauraa kun voi olla noin urpoja ihmisiä, ilmeisesti vähän tekemisenpuute jollain. :) Mutta siis EN ole itse vastannut vielä mitään tähän ketjuun.

Ja kiitos kovasti mukavistakin vinkeistä, ulkonäköni on ihan kohdallaan kyllä mutta iskupuuhissa en ole oikein hyvä :D Mutta ehkä fiksu vinkki oli juuri se että kannattaa olla yrittämättä sen kummemmin..? :)

Saa vinkkailla lisääkin, omia kokemuksia vaikka. Mutta keksittäskö joku oma nimimerkki tästä eteenpäin, oisko mitä? :)

• ei milla

Oisko mitä, että rekkaat tuon nimimerkkisi, muuten täällä ei todellakaan voi tietää, kuka nimissäsi kirjoittaa. Aloittajan nimimerkin varastamista tapahtuu koko ajan.

• kjhg

Ahaa, täällä pari pälliä on sitä mieltä, että rekisteröinti on huono idea jos haluaa suojata oman nimmarinsa :D

• aivan peetä

tääl on aivan hirveetä läppää ja suoraan sanoen paskaa,,,,,,
      ei tartte ottaa mitään todest ei niin lapsellinen vaan saa olla

• topias76

laita turkoosia päälle ja sano vaikka että mennäänkö kaakaolle johonkin . anna vinkkejä naura aidosti ja missä ois hyvä paikka anna keksiä että kaakon juonti on hänen idea...
      luulen että jos oot vielä selkä ovelle päin niin on plussaa

• Yualle

" naura aidosti"

Tarkoitat siis varmaankin, että hersyvästi ...?

• T&R

Älä nyt yrittämättä oo et muuten saa sitä ikinä!!!! Tässä hieno suunnitelma:
      ehdotaa hänelle vapaa-ajalla tapahtuvaa ryhmätyöntekemistä. Jätä muut ryhmän jäsenet tästä pois.... Tai sitte vaa juotat sen v*tunmoisee känniin, kyllä se meilläpäin toimii. Saat ainaki naauttia siitä yhden illan

• valkoinen valhe

Sano, että olet lähdössä illanviettoon siihen ja siihen baariin. Kerro, että et ole varma, pääseekö kaverisi sinne mukaan ja harmittele, ettei yksinkään ole kiva lähteä. Jospa hän tulsi sinne kaveriksi.

• rehti peli

Tälläkin naisella joka avasi keskustelun, taitaa olla oma kulta kotona, mutta niin kuin monella naisella tuppaa olla tapana: vierasta vaan halutaan, pettämistä ei pidetä kovin pahana.

• heh hee

Ehdota sille peräaukkoyhdyntää

• Pukamavoide

Sulle on näköjään jo ehdotettu ja näköjään monta kertaa.

• Ei siis oikeasti että akat vielä miettii miten mies pokataan.

Nyt eletään vuotta 2011, ei 1860. Nainen voi vetästä miestä hihasta tunnin jälkeen että "hei, ootatko vähän?" Ja sitten kun on tilaa jutella suoraan niin sanoa vienosti/puoliujosti että "ois kiva lähteä kahville?" tai "tykkäätkö käydä leffoissa?"

Oisin ite ainakin 100% myyty ja aivan täysin ällikällä lyöty että naisella ois pokkaa tehdä näin. Vakuuttuisin heti. Kaikki tommoset cosmopolitan "hivele hiuksiasi ja katso kieroon" on aivan perseestä ja se ainut syy miksi tällaisia galluppeja vielä tehdään ja tätä kysymystä vatvotaan. Loppupeleissä on vaan naisen vika miksi rakastuminen on niin saa-tanan vaikeaa nykyään. :)

• Feinty

itse teeskentelen aina liian tylsistynyttä kun joku mamma ulos pyytää. En suinkaan käyttäydy kuin paskiainen joka vihaa kaikkea. Elämässäni en kertaakaan naista ulos pyytäny. Silti olen vain haluttu. Eikä tarvi olla mikään lihaksikas schwarzneggeri eikä mikään Zac Efron. Pitää vaan osata ilmaista asioita oikein ja omalla tyylillä. Nauraa jopa itselle ja hymyillä. Saat ihan minkä vain naisen myydyks jos vaan osaat kommunikoida oikein ja kuunnella heitä. Monet väittävät että ulkomaalaisen on aina helppoa naista bongaa, ei suinkaan niin ole, vaikka olenkin amerikkalais-venäläinen taustainen persoona.
      -20v mies

• karman laki

Tuo homma ei tule toimimaan. Unohdat muutaman tärkeän asian. ..Lapset ja heidän isänsä.

• hehe3456889

ei ne isät poikien muijii hei koske!!!!!! paitsi ne muijie isät kyl niihi poikii jos ne on kusipäitä...ne isät on vaa ylpeit jos niiden poika saa joltai piparii!!! tuttu juttu

• yjtyjtyjtyj

Pyydä sitä laittamaan nyrkki perseeseen. Niin kuin tämänkin lauseen kriitikolle.

• yläpäänkautta

Eiköhän se kiinnostus synny itsestään, jos on tullakseen..
      Ne "iskemiset" ei yleensä johda kovin pitkään suhteeseen,ellei rakastuta molemminpuolin..
      Kannattaa ottaa ensin selvää, mikä on kaverin elämäntilanne, ettei innoissaan nolaa itseään..Elikkäs reilusti vaan jutteleen,ja kysymään suoraan,
      vältytään turhiltä väärinkäsityksiltä ;-))
      Onnea yritykselle

• 56jerku

Kysyt vaan kahville.
      Ei se sen kummempaa ole.

"kiinnostus" voi olla koko ajan molemmilla päällä mutta tässähän on kyse sen näyttämisestä, eli iskemisestä (ylemmälle kirjoittajalle).

jos kumpikaan ei tee mitään nii ei tapahdukaan mitään.

• Minttusevain...

Se mies on perverssi oman edun tavoittelija, joka ei välitä tarpeistasi laisinkaan. Jätä se ja jatka omaa elämää.

• "Se mies on perverssi oman edun tavoittelija, joka ei välitä tarpeistasi laisinkaan."

Aika hyvä myyntipuhe. Sano mieluummin että se on lälly paapoja.

• Minttusevain..
        John.Matrix kirjoitti:

"Se mies on perverssi oman edun tavoittelija, joka ei välitä tarpeistasi laisinkaan."

Aika hyvä myyntipuhe. Sano mieluummin että se on lälly paapoja.

Monen epäonnistuneen suhteen jälkeen olen kyllä pyrkinyt siihen, että itse olisin pääsääntöisesti omavarainen. Aika näyttää onko enää kovasti aikaa.

• nainen28.....

vaikeeta sanoa mikä toimis teidän kohdalla,mutta iskemällä ei välttämättä miehiä saa. riippuu tietenkin mitä haluaa....jos yhen illan pano mielessä niin sellasia löytää helposti...;)siitä tässä kyse ei tuskin ole...

ihan niinkun monet neuvoi että alottasit siitä että juttelisit hänelle ja pyytäsit vaikka kahville tms. saisitte jutella sitten lähemmin kahestaan....
      jos kemiat kohtaa niin voi ehottaa toistekkin kahvia tms......
      tsemiä sulle ja älä välitä näistä paskanjauhajista/feikeistä!!!!!!!!

• Ihminen1920022

sano asiat suoraan ninkuin ne on ellet ole kamalan ujo ''Moi haluistiko lähtee syömään täs joku ilta'' Jotain ton tyylist :)

• sdhadfh

Paras tapa löytää itselleen sopiva kumppani on olla oma itsensä. Eli minun neuvo on että olet vaan oma ittes etkä teeskentele mitään. Hymy ja kohteliaat käytöstavat ovat aina plussaa. ;)

• konstit on monet

Juu, kun kahvit on juotu, voit kysäistä hienotunteisesti, saisitko antaa pienen pusun hänen poskelleen, kun istutte sohvassa vierekkäin.Tämän jälkeen onkin sitten jo helppoa halata ja rutistaa niin kovin, ettei hän enää karkuun pääse.

• Lontirunette

Muistutatko enemmän "Kumman kaa" sarjan lontia vai runettea. Jos sen tietäisi olisi helpompi vastata.

• Sikailija

Käy kiinni kuin sika limppuun!

• jöpöttäjä,,

Rohkeesti vaan sanot sille, että: voisinko ottaa tauvolla sinulta suihin parkkipaikalla autossa tai koulun wc:ssä?

Varmaan on ensin järkyttynyt, mutta älä anna periksi. Sanot vaan, että: nyt mennään!! otat hihasta kinnin ja lähdet viemään.

Varmasti onnistuu!!
      ...ja ole ihan eri tasolla...

• t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

hae kaupasta silakkaa,nii kolli seuraa varmasti,myös keuhkoa voisit kysyä lihatiskiltä,mouruaa varmasti nälkäisenä,myös kopin voisit tehdä sille ulos heinäpaalista,,,,....

• Pouvo Räisänen

Tavallisesti tällaiset nais-mies suhteet etenevät normaalisti tapaamisen merkeissä. Tällaisia tapaamisia kutsutaan 'treffeiksi'. Yleensä tällöin toinen osapuoli pyytää toista tulos. Ellet mitään muuta keinoa keksi, niin voit ehdottaa ryhmätöiden jatkamista paikallisessa kahvila-konditoriassa, proffan kellarissa tai sitseissä oman makusi mukaan. Parasta olisi olla normaali, eikä yrittää tehdä liian isoa vaikutusta. Pahimmassa tapauksessa joudutte katselemaan toisianne lopun ikäänne, missä tapauksessa on etua kun tuntee toisen sellaisena kuin hän tavallisesti on. Ja ellei mikään muu auta, nii lyö sitä halolla.

• JK

SANIO HÄNELLE SE SUORAN

• ei Eeero

Ihan hyvin aloitettu juttu, tosin paistaa kuin päivä läpi, että toimituksesta :)
      t. lehtiyhtymä

• Anna sille

niin kyllä se tokenee. Sinä myös.
      Ja sitten taas uusille kursseille tai mihin vaan. Aina sama edessä.
      Järvi ei soutamalla kulu, eikä kärsä tonkimalla

• Saksanpimppa

Ota sitä kaveria reilusti kyrvästä kiinni ja ala hinkkamaan, niin kyllä se siitä lähtee...

• tuksu-fani<3

a. kompastu muka vahingossa miehen päälle niin että tissisi jää miehen käteen
      b luokkahuoneessa nuole kynää ja liikuta sitä edestakaisin suussa katsoen miestä silmiin
      c. ota korkokenkäsi pois ja liikuta jalkasi pöydän alla miehen etumukselle ja ala tekemään voimakkaasti edestakaisin-liikettä
      d. anna miehen katseen huomata että sinulla ei ole pikkuhousuja
      e. seuraa miestä miestenhuoneeseen ja suorittakaa kuivapesu ja huuhtelu
      f. kysy ujosti katsoen kahville

• mk

E imuutak un pyydät kotiosi kahville ja sitten kunnon seksiä meihen kanssa niin kyllä se siitä mutta älä enesimmöäisellä kerralla vaan anna vähän odottaa niin hyvä tulee.

• Ensinnäkin: jos haluat lähempää tuttavuutta, niin siinä et saa olla ujo, sinun täytyy uskaltaa tehdä ehdotus. Etene siten, että kun teillä on eka yhteinen tapaaminen ryhmätyön tekijöiden kanssa, niin sanot samassa yhteydessä tälle miehelle, että emmekö menisi kaksistaan hiomaan tätä juttua, juttelemaan siitä. Ja ehdota, että mennään johonkin kivaan kahvilan ja työstetään tätä juttua. Ja jos hän lähtee, niin samalla kun teette sitä ryhmätyötä, utele hänestä vähän: onko hän vapaa, sinkku vai varattu, perheellinen, seurustelee..? Ja jos hän ilmoittaa olevansa vapaa, niin jatka: ehdota kahvin juonnin jälkeen, että kun teillä oli tässä niin rattoisaa, niin emmekö jatkaisi tätä iltaa, vaikka menemällä elokuviin ja katsokaa jokin sellainen leffa, joka kiinnostaa molempia. Ja keskity siinä vaiheessa kyselemään vain tästä miehestä, hänen elämästään kaikenlaista ja kerro itesstäsi. Ja illan päätteeksi ehdota, että emmekö voisi tavata taas pian kivan ilanvieton yhteydessä, keksitään jotain kivaa.
      Älä ujostele, sillä silloin voit menettää hänet. Et menetä yhtään mitään sillä, jos kysyt suoraan asioita, mutta voit menettää tämän miehen olemalla turhan ujo ja häveliäs.
      Menestystä treffeillenne! Ole rohkea!

• 21

Ole oma itsesi. Mies ihastuu, jos ihastuu. Tietenkin jotenkin voit osoittaa huomiotakin ja näyttää, että olet kiinnostunut.
      Mistäpä sitä voi tietää, millaisesta naisesta mies pitää ja mistäpä sinäkään tiedät, pidätkö hänestä lopulta.
      Mutta tutustumisen arvoinen hän varmaankin on.

Itse olen huomannut, että miehet pitävät haasteistakin, siltä ainakin näyttää. Mutta jotkut eivät välitä vaikkapa älykkäästä naisesta. Se pelottaa heitä.
      Siksipä onkin viisainta olla sellainen kuin on. You never know :)

• se oli virhe

ei ainakaan ulkoisen olemuksen takia kannata valita miestä, vaikka olis kuinka siisti ja muodikas, voi paljastua vaikka alkoholistiksi lopulta

• Munkki1000786

Mene nunnaluostariin jos et ite osaa miestä hommata vaan netissä kysellä neuvoa

• Jasminin herätys

Aikamme ilmapiiri on seksin kyllästämää; joka päivä näemme kymmeniä seksuaalisesti värittyneitä kuvia ympärillämme. Lasten ja nuorten ei anneta kasvaa kaikessa rauhassa aikuisuuteen; seksi suorastaan kaadetaan heidän kurkustaan alas TV:n, videoiden, pornolehtien ja internetin kautta.

Seksi tai sen puute aiheuttaa lukemattomille ihmisille paljon kärsimystä ja turhautumista. Kuinka moni meistä esimerkiksi pystyy ”hyödyntämään maksimaalisesti omaa seksuaalisuuttamme”, käyttääkseni entisen sosiaali- ja terveysministerin sanontaa? Päinvastoin, moni kantaa sydämessään ja ruumissaan kipeitä haavoja, jotka muut ovat tällä elämän alueella häneen lyöneet. Ja yhtä moni kantaa pahaa omaatuntoa haavoista, jotka hän itse on lyönyt toisiin. Suorituspaineet, riittämättömyyden tunne ja sukupuolitautien pelko pilaavat monen ihmisen seksuaalielämän.

Kuinka moni palaakaan intohimon sammuttamattomassa liekissä tai kärsii siitä, ettei pysty hillitsemään himojaan, vaikka näkee, miten tuhoisaa jälkeä ne jättävät! Ja sitten ovat ne, jotka eivät siitä enää edes kärsi, vaan tuhoavat seksuaalisuudellaan itseään ja toisia sydämensä halusta. Sanalla sanoen, seksuaalielämä on yksi ihmisen syvimmän frustraation ja alennustilan näyttämöitä.

Et voi jaella kakkua ja säästää sitä

Mitä sitten tahtoisin sanoa nuorille seksistä ja avioliitosta? Mielestäni heille puhutaan Raamatun seksuaalimoraalista liian vähän. Syynä lienee se, ettei haluta syyllistää niitä, jotka ovat eläneet toisin kuin Raamattu opettaa. Mutta kuka varoittaisi niitä, joilla on vielä valinnan mahdollisuus tallella? Tiedän kuulostavani auttamattoman vanhanaikaiselta, naivilta, kireäpipoiselta ja vaikka miltä. Mutta sitä mitä tähän kirjoitan, opetti kristillinen kirkko miltei yksimielisesti kahden vuosituhannen ajan – aina 1960-luvulle saakka. Vasta sen jälkeen on läntisen maailman seksuaalimoraali romahtanut ja vetänyt valtaosan vanhaa kristikuntaa mukanaan.

Moni nuori ei usko enää oikean ja kestävän rakkauden olemassaoloon laisinkaan. Omien vanhempien avioero on usein riisumassa perheen lapsia ”illuusioista”. Sekä Raamattu että elävä elämä todistavat kuitenkin, että oikeaa rakkautta on olemassa - ja sitä kannattaa odottaa. Oikea rakkaus on kahden persoonan syvällistä kohtaamista; seksi voi liittyä siihen tai olla liittymättä. Mutta oikeaan rakkauteen tarvitaan luonnetta, eikä kukaan saa sitä synnyinlahjanaan. Luonne kasvaa työssä ja vaivassa, kärsimyksissä ja kieltäymyksissä. Tuskin mikään muu kasvattaakaan ihmisen luonnetta yhtä tehokkaasti kuin taistelu seksuaalielämän syntejä vastaan.

”Kyllä minä sitten olen uskollinen, kun se oikea löytyy. Siihen asti elän vapaata sinkkuelämää”, ajattelee moni meidän aikanamme. Mutta valitettavasti me emme voi syödä kakkua ja samalla säästää sitä. Emme voi jaella intiimeintä itseämme monelle ja samalla säästää sitä sille oikealle. Kohdistan nyt sanani sekä miehille että naisille. Se, mikä muille jaellaan, on kaikki otettu tulevan aviopuolison kakusta pois.

Kun seksuaalivietti on herännyt ja kun sitä vielä koko ajan ärsytetään, se ajaa omistajansa helposti irrallisiin suhteisiin. Yhden suhteen loputtua on ryhdyttävä etsimään toista, ja pahimmassa tapauksessa yhä lyhyemmin aikavälein. Näin ihmisruumiista tulee alennusmyyntitavaraa – ja kaupanpäällisenä menee myös itsekunnioitus. Varmasti on helpompaa elää ilman seksiä itsekunnioitus tallella kuin seksin kanssa ilman itsekunnioitusta. Ja entäpä jos ”se oikea” ilmestyykin kuvaan vasta, kun olet 25-vuotias? Tai kolmevitonen? Tai peräti viisikymppinen? Etkö silloin toivoisi, että olisit jaksanut häntä odottaa?

Seksi on juuri sen arvoista kuin ihminen, jonka kanssa sitä harrastetaan. Ilotytön tuoma ”ilo” muuttuu hyvin nopeasti inhoksi. Jos nainen huomaa haksahtaneensa heittiöön, muuttuvat tämän kanssa vietettyjen hetkien muistotkin takautuvasti häpeällisiksi. Miten moni tahtoisikaan nollata delete- näppäimellä kaikki seksuaalikokemuksensa, jos vain voisi, koska ei pidä partnereitaan jäljestä päin enää heihin tuhlatun tunteen arvoisina.

• Vihannoiden

Jasminin herätys
        Vai 'vanhanaikaiselta' yms? Teidän tekstinnehän ilmentää ja tuo julki ikivihreää ja jatkuvasti maukasta hedelmää tuottavaa Elämän myönteisyyden ja tulevaisuuden menestyksen toivon voimaa ja energiaa.

• totuuseipalatulessa

Jasminin herätys..
      Hienoa miten taitavasti osasit asian sanoa,se on juuri näin!! Kiitos siitä.

• JL

Suurin osa miehistä todennäköisesti toivoisi että tultaisiin rohkeasti vain sanomaan asiasta, itse ainakin. Kiertely ja kaartelu saa vain olon vaivautuneeksi ja aikaa menee hukkaan.

• everywhere:)

kysytkö sä tällaisia neuvoja useallakin eri palstalla? taisin just lukea Kalevan jutuutuvasta tämän saman "luentoihastus" - jutun..... hohhoijaa...

• Rauhallisesti edeten

Katso silmiin kauniisti pitkään.
      Sitäpaitsi hän on jo kiinnostunut, koska pyysi samaan ryhmään.

Ota rauhallisesti, jos hän ei aidosti innostu, olet vain helposti käytettävissä.

• Toinenen näkökulma

Voi jukra näitä kommenteja! Oikeasti mikä teitä Suomalaisia naisia vaivaa. Mihin miestä tarvitaan?? Sääliks käy miehiä tällä kuin te kaikki naiset olette feministejä ja haluatte olla miehiä.En yhtään ihmettele että kaikki suomalaiset miehet juovat tai vaihtavat junaa, Oikeasti uskaltakaa olla naisia, siinä ei ole mitään hävettävä. Ei ole mikään salaisuus että hyvä suhde perustuu hyvästä seksistä.

• Hmmm.hmmm

Kaada "vahingossa" kahvit syliin, eli munaskuille. Pahoittele, ja kysy kuinka kuumaa Se oli....Lopun saatkin keksiä itse...-;D

• tätsykkkä72

Tässä muutama ihan "suoran toiminnan" vinkki, joka tehoaa kaikkiin ihmisiin. KUUNTELE aidosti mitä hän sanoo, voit kysyä jostain mistä hän kertoo mielellään itse eli ihminen rakastaa puhua itsestään eli esimerkiksi harrastuksista. Kyllä sen huomaa, kun hän kertoo itselleen tärkeästä aiheesta, silloin osoitat aitoa kiinnostusta hänen puheeseen, myötäilet, kysyt tarkentavia kysymyksiä, ÄLÄ KUULUSTELE. Myötäile (hänen huomaamatta!) hänen eleitään ja lisäksi tee "naisten singlaajeja" (tosin niitä nainen lähettää kiinnostuessaan tahtomattaakin) eli kallistat päätä, leikit hiussuotuvallasi, hymyilet ujosti, lipaiset vienosti huuliasi, mutta älä liioittele! äläkä ole hyökkäävä! Ja todellakin älä itse juttele koko ajan, vaikka hermostuessan monet tekevät siten. Vaan keskity kysymään hyvä kysymys, jossa hän pääsee kertomaan innoissaan itsestään :) tästä se lähtee, jos on lähteäkseen....tätä voi kokeille keneen vaan, johon haluaa tehdä vaikutuksen ;)

• Tätsykkä puhuu asiaa eikä varmaan ole seuran puutteessa tuolla tyylillä!

• saalis(taja)

Ole kohtelias ja iloinen. Heitä pientä flirttiä silloin tällöin mielenkiinnon ylläpitämiseksi, mutta älä kuitenkaan missän nimessä paljasta tunteitasi kunnes vasta sitten kun olette jo muutaman kerran käyneet treffeillä.

Ole vaikea ja itsenäinen, mutta samalla ystävällinen ja hellä :)

• puuhunjäänyt

pyydät kylään ja juotte pari lasi viiniä ja hiukan maistelette juustoja ja niin se on helpointa,ja toimii aina jokaiseen ihmiseen.
      lopuks sit vaan pyydät jäämään yöks ja annat hiukan pesää nin johan on kaikki hyvin;).

• LensiYliKäenpesän

Juuri näin minäkin aina kaikille miehilleni olen tehnyt! Pesää!

• onkO

nainen ko?

• baanavisso
    • xD

Hahahaaa ihana toi "sipaise hiuksia ja katso kieroon" hahaa toimii varmasti, ainakin saa toisen nauramaan xD

• Ei mikään "hosuli"

Hiljaa hyvä tulee, eikös asia "kypsy", jos kiinnotus on molemminpuolinen.

• TosiMiess

Hööpönlöpö ohjeita satelee...

Nyt järki käteen ja keskityt siihen ryhmätyöhönne kympillä. Näin mies huomaa, että onpa tuossa tosiaankin aikaan saava nainen ja kiinnostus herää. 90% naisista on aikaansaamattomia vetelyksiä, joiden elämä pyörii kaikenlaisen hömpänpömpän ympärillä (vastauksista huomaat sen...). Sellainen ei kiinnosta tosimiestä ja jos kiinnostaakin, niin sellaisesta miehestä kannattaa pysyä suosioilla kaukana =)

• MirkkuPikkupöksy36v

Minulla ainakin tepsi kun laittauduin väljään lyhyeen mekkoon ja pikku pikkareihin. Aina tilaisuuden tullen annoin kuin huomaamatta hänen nähdä salaisia paikkojani hamosen alta. Ei mennyt kauan kun tämä nykyinen kolli (mieheni) alkoi kiinnostua ja lähestyä jollakin tekosyyllä. Hormoonit ne on jotka jyllää ja saa miehen kuin miehen kiinnostumaan ensialkuun:):) Sit joskus myöhemmin tulee vasta se muu rakkaus. Muista se. Onhan siinä tietenkin vaarana että käy huonosti parinvalinnassa mutta ei aina.

• tollonkoppina

juu tosiaankin kannattaa pukeutua tai oikeammin riisuutua sopivasti...eli seksillä (lupaus piparista). Näin ne naiset koukuttaa miestä... mitä varakkaampi jeppe niin sen vähempi kampetta.

• UjohkoM

Mene hänen luokseen ja sano että olet kiinnostunut hänestä ja haluasit tutustua häneen lähemmin sekä luulet että kemiat pelaa ja ehdota esim. tapaamista illalliselle tai vaikkapa vai kahville johonki kivaan kahvipaikkaa. Varmaan opiskelupaikan kahviokin käy aluksi vaikka uteliaita on useita myöshänestä kilpailijoita mutta älä välitä. Jos hän on sinkku ja ilet kiinnostava niin siitä se alkaa.

• kuuskymppisen mielip

Onhan uusavuttomuutta kun ei tuollaista asiaa tiedä. Eihän naisen tartte kuin vähän viettelevästi hymyillä ja jos mies kiinnostuu, on se hänen tehtävä aloite. Jos mies ei sitä tee, kemiat tuskin pelaa jatkossakaan, eli teitä ei ole luotu toisillenne.
      Jos nainen tekee aloitteen saa mies heti yliotteen naisen tunteista ja alkaa sitä valtaa jossain suhteen vaiheessa käyttää hyväkseen häikäilemättomästi. Yleensä alkaa pettämään.
      Näin on näreet.

• luentopvkirjailija

Itselle tulee (myös näin opiskelijana) mieleen, että menisitte syömään lounaan yhdessä. Se on yleensä aika luonteva tapa kysyä "hei ootko sä muuten kerenny syödä?", mikäli siis tuntuu siltä että teillä juttu jo luistaa joten kuten :) Lähtemätöntä vaikutusta tuskin kannattaa enää haeskella, sillä et voi enää muuttaa sitä ensivaikutelmaa, jonka hän on sinusta jo saanut. Älä esitä mitään, ole vain oma itsesi ja jos hänelläkin kolahtaa, niin sitten kolahtaa. Toivotaan kuitenkin, että hänelläkin kolahtaisi... ;)

• h.dasilva

Sano et sun pipari on ihan kostea ja hauras jo.

• millasevain..

HAISTA HIPPI OSLO

• P a n u

Anna sille kyydit?!!

• piisami kuikkaa

Nosta hameenhelmaa ja vilauta rämemajavaa, se toimii. Kaikki muu on vaan teorioita ja vinkkejä jotka ei tepsi.

• Helppoa.
      Mies kaipaa kunnioitusta ja ihailua ja kuuntelijaa. Ihan selvää pässinlihaa.
      Kysele hänen harrastuksistaan ja kuuntele. Kysele rennosti lisää ja kuuntele, Ihaile välillä. Kysele hänen harrastuksistaan ja kiinnostuksistaan lisää ja sitten jo riittääkin. Mies puhuu ja puhuu ja puhuu ja sinä siinä kuuntelet hirvenmetsästyksestä tai miten hyvä hän on töissä jne.
      Sitten vain miettimään, ottaisiko vai ei.
      Miehet saavat suomalaisilta naisilta kaikkea paitsi kuuntelua ja ihailua ja kunnioitusta. Katso vaikka, miten Nina Mikkosta pilkataan, kun hän ihailee miestään (en itsekään oikein diggaa, mutta hän on honannut tämän perusasian, jolla mies kaapataan ja pidetään. Tästä kaappauksesta en oikein tykkääkään.)
      Ruokaa löytyy, viinaa myös, itsestään kertovia naisia on pilvin pimein ja jos jonkin sorttista jakorasiaakin irtoaa. Tätä ei irtoa. Siis olen ihan tosissani ja toimii!!!! Itse en enää tarvi sitä, kun olen ollut aviossa jotain 26 v, mutta ihailen silti miestäni eikä tuota edes vaikeuksia.

• nmxbf

Kutsu kahville ja läväytä vittu tiskiin!

• puutosessa

Huu-huuh.
      Täällä on niin paljon seksikäitä miehiä kertomassa omia juttuja ja neuvoja seksistä, että alkaa olla tunne että minullakaan ole kaikki seksijutut kohdalla.Kivaa olisi tuntea esi, se kaula, sormet juttuja ja muita, kun omasta ukosta tuskin sitä lienee, oon kun pikarobotti.Täytyy kai vaihtaa miestä juuri sellaiseen osaavaan kun vielä en ole 50v, sitt ehdin kokea..hurmaaa..

• xx

Ei tuo nyt noin vaikeata ole? Kyllä sen huomaa jos kiinnostusta on puolin tai toisin.. sen jälkeen ei tarvii kuin ehdottaa illallista saunaa tai oikeastaan ihan mitä vaan.. ja jos ei kiinnosta ei tuu välttämättä edes vastaustakaan. helppo homma. Ei ne välttämättä syö elävältä :D

• rgwgwergrg

Isi sanoi, että älä lähde vieraiden miesten matkaan,paitsi jos niillä on limusiini.
      Mul tuli kakki pöksyyn. Ihihihihiiii*

Svante

• u.kylmala

Tosi helppoa, vaikken olekkaan koskaan iskenyt miestä, koska olen hetero. Mies on niin helppo iskettävä, jos haluaa. Eri juttu vaan on missä tarkotuksessa...mies lähtee melkein aina seksiin mukaan. Elättäjäksi harvemmin. Nainen joka ei tiedä miesten iskemisestä mitään ei ole vielä kypsä naiseksi

• santtuvei

Mä ehdottaisin että yrität suoraa lähestymistapaa, koska vaikka tuolla oli jo monia hyviä vinkkejä, suoralla kysymyksellä saat suoran vastauksen. Sano siis joskus ryhmätöiden päätteeksi jotain tällaista: "Sä vaikutat tosi kivalta persoonalta, haluaisitko joskus tavata muuallakin kuin näillä luennoilla. Mentäisi vaikka kahville?" Eli siis jotain konkreettista, mutta rennosti, ei-paineita -meinigillä. Jos mies vaivautuu ja/tai rupeaa selittelemään jotain, hänellä on jo tyttökaveri tai joku muu kiikarissa ja voit unohtaa koko jutun. Tietysti kysyminen vaatii pokkaa ja aina on mahdollisuus että pettyy, mutta yrittänyttä ei laiteta, ja voihan sitä onnistuakin:)

Onnea yritykseen!

PS. En lukenut koko keskustelua kun näemmä meni jossain vaiheessa sivuraiteille, joten sorry jos toistan ja joku on ehdottanut jo samantapaista lähestymistapaa...

• hilijaa hyvä tulee

"En vain yhtään tiedä miten miehen kiinnostusta herätellään, muuten kuin rupattelemalla mukavia..

Siispä, miten saan iskettyä tämän miehen niin että hän haluaa nähdä minua useamminkin kuin vain koulun merkeissä? Miten saa tehtyä lähtemättömän vaikutuksen? :D"

No jos kysyt, et innostaako ko. hlöä lähteä vaikka luennon tms jälkeen syömään tai parille, niin eiköhän se siitä selviä ja etene.

• irina777

Suomea myydään - Eliitti valehtelee ja kansa kärsii
      http://losportalos.blogspot.com/2011/09/suomea-myydaan-eliitti-valehtelee-ja.html

Synkkiä talousuutisia - Taas!
      http://losportalos.blogspot.com/2011/09/synkkia-talousuutisia-taas.html

Euro-valuutan loppu oven takana - suojaudu nyt hopealla!
      http://losportalos.blogspot.com/2011/09/euro-valuutan-loppu-on-oven-takana.html

Silver Shortage This Decade, Silver Will Be Worth More Than Gold
      http://losportalos.blogspot.com/2011/09/silver-shortage-this-decade-silver-will.html

Asiaa taloudesta, arvometalleista ja uuden ajan tietoisuudesta aina maailmaa hallitsevaan eliittiin asti. http://losportalos.blogspot.com

Loistava ilmainen kirja tietoisuudesta, taloudesta ja henkisyydestä:
      http://www.scribd.com/doc/61830837/Tietoisuuden-Laajentuminen-Tahtilapsen-Perspektiivi

• ÖPIOUIYUTRTGYUIUOOK

1. Lisää se Facebookissa
      2. Stalkkaa sitä 24/7 Facebookissa
      3. Kommentoi sen jokaista tilapäivitystä ja tykkäile sen kuvista Facebookista
      4. Se haluu sut
      5. Piparia kehiin ja se on sun aina!!Paitsi jos on tosi löysä/kurttunen..sit harkitse vaan sitä stalkkausta

• Keksiboi

Hiivapipari, yök.
      En pidä piparista, en tosin munastakaan.
      Seksi on loppupeleissä likaista,likaista puuhaa ja ihmiset tekevät kaikkea typerää rakastuessaan.

Rakkaus on suklaayhtiöiden lanseeraamaa skeidaa.
      Lisääntymisen voisi hoitaa naiset keskenään keinohedelmöityksen kautta, en halua olla mukana toukkatuotannossa , hyi vit...

• delfin3

Hei Sinulle! Käsittääkseni asiaan vaikuttaa se, et minkä ikänen tää kaveri on? Vaikuttaako hän itse homoseksuaalilta, vaiko ei? Eiköhän jokainen meistä gay-kaverereista useinkin ihastu johonkin, joka ei kuitenkaan itse loppujenlopuksi ole gay: Kannattaa olla varovainen, varsinkin, jos et itse ole tullut ns. kaapista, koska sillon puheet alkavat liikkumaan ja niitä puheita ei pysäytä mikään, eikä kukaan...sanon tämän kokemuksella! Itse olen edelleen ihastunut erääseen kaveriin, mutta hän ei tiedä sitä, tietää kyllä mun olevan gay. Meillä on ikäeroa n.20-v. mutta itse olen nuorekas ja joku vieras ei osaisi sanoa kumpi on se vanhempi...mutta ole varovainen...kaikkea saattaa sattua, jos ei muuta niin ne ikävät puheet eivät itselle kuulosta kivoilta! Onnea yrityksellesi!!

• xbhxgh

niinpä niin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe