Olen vakavasti harkinnut kirurgista kasvojenkohotusta. Olen joskus myös selaillut kauneuskirurgiaa tarjoavien firmojen sivuja, tosin laiskanpuoleisesti. Nyt voisi olla jo aika toimia. Maan vetovoima ja lihasten veltostuminen tekevät salakavalaa työtään koko ajan. Näin viime yönä unta että minulle oli ilmestynyt varsinaiset murmelipallot leuan alle. Onneksi eivät ole kovin pahat - vielä.
-Millä paikkakunnilla tehdään sellaisia leikkauksia, joissa posket ja muutenkin vähän lösähtänyt kasvojen ilme nostettaisiin vähemmän yrmeän näköiseksi?
-Millainen esisuunnittelu kuuluu asiaan, mihin pitää ottaa yhteyttä?
-Onko leikkaavilla kirurgeilla jossain ns. meriittilista? Että voisi valita...
-Onko operaatiolla jokin takuu?
-Olen 66-vuotias nainen, terve ja liikunnallinen. Onko tuo sopiva ikä leikkaukseen?
-Jokin firma muistaakseni mainosti että ensikäynti on ilmainen...
-Koko operaation hintahaarukka?
-Kauanko pitää olla sairaalassa, mitä ne päivät maksavat?
-Kuinka kauan on pidettävä naamasiteitä?
-Jälkitarkastus, kuinka pitkän ajan päästä?
-Milloin voi jatkaa "normaalia" elämää?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Missä ja mihin hintaan?
hymynaama-45
1
224
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Kyseinen toimenpide voidaan tehdä Terveystalossa Helsingissä ja Tampereella. Kysymyksesi oli pitkä ja perusteellinen, joten ehdotamme että tulet maksuttomalle vastaanotollemme, niin käymme kysymyksesi kohta kohdalta perusteellisesti läpi. Voit soittaa numeroon 0438202275. Kustannusarvio on alkaen keskikasvojen kohtotuksesta 2600 e aina composite- liftiin 10200 e. sairaaolo aika 1-2 vrk.
Ystävällisin terveisin
Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349