Sairaalanmäellä pudonnut nainen ?

timpewoo

Mikä tämä juttu oikein on kun joka suunnasta kuuluu "oletko jo kuullut siitä...." ? Voisiko joku vähän kertoa lisää infoa asiasta ?

Omat tiedot mitä tähän mennessä kuullut: putosi jotain 30m alas sairaalanmäen kalliolta itsemurhan perässä, selvisi, mutta sai vammoja.

10

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utin lennosto

Yrittivät riippuliitoa sieltä reunalta.Nähtävästi liian matala,ei saannut tuulta alle.

• timpewoo

okei.

• Hannu.

Ei vaan aloittaja on ilmoittanut julkisesti väärää tietoa onnettomuudesta, joka ei pitänyt paikkaansa. Ilmoitus sinusta on tehty tarkkaan ottaen klo 17.00 välisenä aikana poliisille.
      Väärä julkinen tiedonanto onnettomuudesta tms. on rikoslain uhalla rangaistava teko ja siitä voidaan periä sakkoa. Poliisi selvittää kyllä viestin lähettäjän. Toimin itse näiden asioiden parissa, joten on turhaa väittää vastaan kun tämä ei valitettavasti ole ensimmäinen tapaus näissä piireissä.

• hannujotapannu

No näytäppä se kohta laista johon tuo osuu!

:D

• timpewoo

ei nyt ihan napannut toi kusetus Hannu :)

mutta mikä tämä juttu nyt oikeasti on nimekseen ?

• Hannu.

No ihan samaa mietin tässä itekin.
      Kun ei kouvolan sanomatkaan sano mitään koko aiheesta.

• Hra Höpönassu

Arvelisin että sisäpiirin tietoa päässyt vähän leviämään, joka kuitenkaan ei ole
      edennyt mediaan saakka. Siellä on se psykiatrinen hoitopaikka josta varmaan joku naispotilas päättänyt kokeilla benjihyppyä ilman köyttä mutta epäonnistunut tehtävässään.

• timpewoo

hannu, jeps samaa itsekkin ihmetelty kun ei missään ollut mitään seuraavanakaan päivänä.

höpönassu, voi olla voi olla

• Moskvitsh

Kyseessä ei ollut nainen eikä kukaan hypännyt, pelastuslaitoksen miehet kävi noukkimassa tytön pois kielekkeeltä.

• Anonyymi

hannu on sekaisin päästään
      ei ole koslaan ollut missään töissä
      noh hannu menehän nyt..........

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60