Tämä on uusi tunnukseni, joka korvaa vanhemman m36-INTJ:n. Jos joku kirjoittaa muilla tunnuksilla niin ne ovat palstan feikkejä, mukaanlukien tuo M36-INTJ.
Feikit iskivät taas
7
124
Vastaukset
- kiitti tiedosta
Sinähän olet yhtä mielenkiintoinen kuin katsoisi tapetin kuivumista seinään.
- Nimeni Erkki
Olisit keksinyt jotain vähän luovempaa nimimerkiksesi. Tuo on ihan naurettava.
- maija 007
Mutta jos hän etsii toista samanlaista niin silloinhan on paras olla oma itsensä.
"Olisit keksinyt jotain vähän luovempaa nimimerkiksesi. Tuo on ihan naurettava."
Ei tässä nimimerkissäni ole mitään vikaa. Se sisältää paljon tietoa. Yksi nainen, joka edusti omaa lajityyppiäni, piti myös tätä nikkiä hyvänä ideana, ja käytti nikissään n42-INTJ, mutta häipyi sitten tältä palstalta, sen matalan tason vuoksi. Täällähän lymyää kasa näitä Aspergermiehiä, jotka piiloutuvat satunnaisen nikin taakse, tai ottavat muiden nikkejä ja kirjoittavat kaikenlaista törkyä palstalle.
- m37-intj
Miten kauan aiot olla 36?
- werwer12
jos se oli syntymävuosi?-)
- micropeenis36
werwer12 kirjoitti:
jos se oli syntymävuosi?-)
Se on peeniksen mitta... millimetreissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155