En tiedä mihin törsäisin niin paljon, enkä todellakaan yleensä saa tuollaista summaa kerralla.
Vanhempani ovat rikkaita kokoomuslaisia :)
Sain tuhat euroa viikkorahaa!
4
242
Vastaukset
- poeka-96
Osta mopokortti, mopo, kevarikortti tai jtn. Tai sitten voisit säästää rahat :)
Rahalle löytyy aina käyttöä, ja hyvä että edes sinulla menee hyvin!
ps. itellä 2€ tilillä.... kohta taas KUUKAUSIRAHA 50€.... tasan ei mee mutta hyvä että ees jollaki rahat riittää ^^. muista että ei ne papi ja mami ikuisesti maksa :) - naominaominaominam
joo-o minä saankin 24000 euroo viikko rahaa ja törsään kaikki päivässä! USOOTKO?
- naominaominaominamis
ja vanhempani ovat raketti insinöörejä / avaruuden tähtiteteen ammattilaisia!
tienaa 5milj päivä
- Rahamies
Olen tehnyt paljon töitä, mutta kaikista helpoin rahan saanti väline on "Varolo"
Käykää katsomassa ja rahan tuloa ei voi estää. http://www.varolo.com/village/Jilwar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615