Juhnnusviikolla tehdyn peräsuolileikkauksen jälkeen on
- lihaskunto romuttunut
- aerobinen kunto heikentynyt
- mieskunto hiipunut
- kesän ja loppuvuoden suunnitelmat, varatut ja maksetut sekä korvien välissä olleet ovat tuhoutuneet.
Ainoastaan läski on lisääntynyt.
06.10. aikoo puukkojunkkari ommella ohutsuoliavanteen umpeen.
Koskaan en tule pääsemään lähellekään leikkausta edeltävää olotilaa.
Toiveissa on että vuoden lopuilla olevaan 68-vuotispäivään mennessä jotain palautuisi.
CEA-lukema oli viikko sitten 1,2. Lienee rohkaiseva?
Sytostaateista tms. minulla ei ole tietoa. Kukaan ei ole puhunut mitään.
Onneksi muijan kärsivällisyys on riittänyt!
Kaikki on mennyt!
6
216
Vastaukset
- klyhuhkkokhk
jkkkjhk
- Turhis!
Johtuukohan Saunalahden langattoman oikkuilusta kun ei koskaan tiedä mikä loppujen lopuksi on lähdössä.
Hieman hävettää kun lukiessani palstan tuotteita alkaa tuntumaan ettei minulla tässä ryhmässä niin hirveästi olekaan valittamista!
Tuntuu vaan paskamaiselta! - Mailta
Meillä taitaa olla sama päivä kun mennään leikeltäväksi. minulla on myös 6.10 aika. Minultakin on leikattu joitain kertoja kasvannaisia. Ei sitä koskaan ennalleen tule vaan jos ees jonkinlaiseen kuntoon että voi huolehtia itsestään.
- Missä lihakset?
Kyllähän tämä turhauttaa kun kaikki lihakset ovat sulaneet pois. Edes lattialta ei pääse ylös ilman apua :(
Ja kuitenkin on aina omannut hyvän lihaskunnon. Nyt ei puuskuttamatta pääse ulko-ovesta ulos.
No, toiveita on että palautuisi hoitojen jälkeen edes jonkinlaiseen kuntoon. Kun tuota ikääkään ei vielä ole kuin alle viisikymmentä...- Turhis.
Lihakset palautuvat yllättävän hyvin.
Mitä nuorempi jal yhyempi taantuma, sitä paremmin.
Ennen syöpymistäni oli takanani yli 30 rappiovuotta.
Aloittaessani punttisalilla 60:nä palautui lihaksisto ja lihaskunto kohtuullisen hyvin lähelle menneiden aikojen tasoa.
Nopeutta vaativat suoritteet vähemmän, pelkkää voimaa vaativat paremmin.
Nuoruuden tasoa en tietenkään saavuttanut.
Sinulla on nuorena miehenä edessäsi loistava tulevaisuus!
Ei Kaikki ole mennyt koskaan kun elämää vielä riittää. Itse olin 7 kk sairaalassa, painoin n. 40 kg. Lääkärit leikkasivat kielenpois ja tekivät uuden ( paremman ). sitten Jeesus Kristus paransi minut kokonaan. etc.
Kerron tähän mitä viime kuussa tein. Karjaiaisen kuntoiluviikot oli syyskuussa, jolloin minä ulkoilin kävellen 400 km ja pyörällä 214 km, yhteensä sain aikaa kulumaan tähän 107 tuntia. Eipä olisi uskonut silloin sairasvuoteella, että ukko vielä tälläistä olisi pysytynyt tekemään.
Aina kun on elämää , on Toivoa t. kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164