Milloin ootte siirtyny antamaan ns.tavallista kaurapuuroa, normihiutaleista? Kun mulla 8kk poju, ja antanu tähän asti niitä jauheista tehtäviä puuroja..
Ja kuinka paljon teidän pikkuset syö puuroa kerrallaan?
Teettekö puurot veteen tai mahd.rintamaitoon/korvikkeeseen?
Puuroista..
7
162
Vastaukset
- näin meillä
oon antanu 5kk eteenpäin nalle pikakaurahiutaleista veteen keitettyä ja sit nanilla jäähdyttänyt. menee aamuin illoin 1-2dl. tyttö nyt 8kk
- näin meillä
unohtui....ja siis muitakin mut noilla aloitettiin, kauraruishitaleita ja neljän viljan ja aina joskus kaupan jauheista tehtyä.
- 6kk ikäisestä
asti olen antanut ihan tavallisista kaurahiutaleista tehtyä puuroa, aluksi tosin jauhoin itse kaurahiutaleita jauhoisemmaksi. Sitten pikkuhiljaa aloin sekoittamaan jauhettua ja tavallista hiutaletta totutellen. Veteen ollaan tehty puurot aina.
Jos nyt voisin valita niin jättäisin tuon kaurahiutaleiden jauhamisen kokonaan väliin ja antaisin alusta asti ihan tavallisista kaurahiutaleista tehtyä puuroa, koska se oli loppujen lopuksi ihan turhaa. Ok,eli eivät oo kakoneet tavallista puuroa? Ehkäpä kokeilen itsekin jo:)
- näin meillä
juu ei kertaakaan, joskus laitan hiutaleet likkon siihen veteen joku puol tuntii ennen ku keitän ni tulee tosi silee puuro
- newbie-papa
Meillä taidettiin aloittaa ihan tavallisen kaurapuuron antaminen 7 kuiselle.. syö ja tykkää, maistuu paremmin kuin mikään muu eväs :)
Nyt poika on 9kk ja syö yhtämoisen annoksen puuroa kuin isänsä, vatsa toimii ja hymyä riittää :) - puuroa puuroa
Mä taisin aloittaa puuron antamisen siinä 7kk ikäisenä. Yksi tai kaksi pakettia käytettiin sitä jauhepuuroa mutta sitten jo siirryttiin normaaliin kaurapuuroon ja hyvin meni alas. Ollaan kokeiltu myös ruispuuroa ja 4-viljan puuroa ja tattaria. Annoksen teen yleensä siitä paketin kyljessä olevasta mikro-ohjeesta puolikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854