HALLOWEEN BILEET, APUA!

Belieber :)

Olen siis järjestämässä kaverieni kanssa yhdessä halloween- bileitä. Teemme kaikki ruoat yhdessä ja ohjelmankin yhdessä. Olemme kaikki 12- vuotiaita. Ruokien ja leikkien kanssa on ongelmia! Nakkisormet, omarsormet, kärpässienet, kärpäset, jääkäsi ja jääpälakarkit olemme jo keksineet, mutta tarvitsemme lisää ideoita!!! Leikkejä ei ole vielä ollenkaan!!!!

Kiitos kaikista vinkeistä :)

3

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mellukkainen

tehkää pimee käytävä josta pitää uskaltaa mennä läpi siel voi olla jotaa märkää tai voi pudota harsoo päähän..... tai sitte meet googlee ja kirjotat halloween-leikit klikka se eka otsikko....... kävin ite kattoo oli oikee hyvii halloween leikkejä kantsii käydä kattoo!!!!!!!!!!!!!!!!

ruokiin voitte tehä muffineja jos on valkonen kuorrutus ja sitte punasella kuorutteella "silmäviivoja" ja sitte joku "silmäiiriksen" näkonen karkki keskelle ja voitte tehä hirviö minipitsoja tai hirviöhamppareita.

Voitte myös tehä kitakulhoja kun puhallatte ilma pallon ja teette vehnäjauholiisteristä ja sanomalehistä kitakulhon täs ohjeet: laittakaa sanomalehteä puoleen väliin ilmapalloa ja anatte kuivuu sit puhkasette pallon ku se on KUIVA ja teette saman kaksi kertaa eli teette toisen ilmapallon sit voitte maalata sen ja leikata terävät hampaat ja liimata pahvisilmät sille ja sit sinne voi laittaa esim sipsii tai popparii ja tarjota örkin kidasta naposteltavaa HUOM: muistakaa laittaa talouspaperii ettei naposteltavat maistu maalille,liisterille tai sanomalehdeltä!!!!!

toivottavast sait jotaa apuu näist!!!!!!

• SishiOdoshi

Tuolla keskusteluissa on osio : HALLOWEEN LINKIT, katso niistä itse olen tehnyt ja hyviä vinkkejä on :) P.S siinä muita linkkejä on koristeluun ja ohjemlaan liittyviä vinkkejä.

• Eilukka1969

Meidän juhlissa tarjotaan myös marenkimörköjä sekä pannacotta aivoja. Tosi helppoja tehdä! Taikataikinasta on taiteiltu sormi servettirenkaat (tekokynsillä) ja koristeeksi mörköjä.
      leikkeinä pullonpyöritystä, Halloween visa, aasinhäntä peli luurangon osilla ja tarkkusheittoa pikku möröillä (paperimassa pallo nenäliinan sisällä) mörkökeilailua (wc- ja talouspaperirullien hylsyistä keilat=möröt ja lasten pallo )
      ja tietysti parhaiten pukeutuneen kisa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe