Hei!
Meillä on yksi lapsi jonka olemme saaneet IVF:llä. Hän on nyt 10kk ja haaveilemme toisesta lapsesta. Kuukautiset minulla on tullut kolme kertaa, kierto on ollut nyt 32 ja 45 päivää. Onko järkevämpää uuden PASin kannalta odottaa että kierto tulee säännölliseksi vai onko sillä mitään merkitystä? Imetyksen olen lopettanut jo.
Uusi raskaus toiveena
PAS ?
1
228
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi.
Voitte aloittaa jo tässä vaiheessa toisen raskauden yrityksen. Ottakaa rohkeasti yhteyttä klinikkaan, jossa alkionne on pakastettu.
Pakastealkioiden siirto voidaan toteuttaa joko ns. luonnollisessa kierrossa etsimällä ovulaatiotestein ovulaatiota tai lääkehoidon avulla, jolloin kierron säännöllisyydellä ei ole merkitystä eikä vaikutusta hoidon onnistumisen kannalta. Hoitavan lääkärinne kanssa voitte valita sinulle sopivamman tavan.
Onnea uuteen yritykseen!
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat OY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351