no nii

aamun-virkku

nyt on sit poistettu keskilohko oikeanpuoleisesta leuhkosta. Jatkohoidosta tulee tieto jossainvaheessa. Tänään pääsin kotiin :)

17

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+3

Poistettiinko etäispesäke keuhkosta?
      Tsemppiä leikkauksesta toipumisessa!

• Lysu10

Toivon aloitteentekijälle hyvää toipumista leikkauksesta, elelehän nyt varovaisesti leväten ja itsestäsi hyvää huolta pitäen. Hoidoista ei vielä tarvitse huolta kantaa muutamaan viikkoon. Hyvää syksyn jatkoa. Minä menen kuulemaan kokeiden tuloksista koskien hermoratoja neurologian lääkäriltä ensiviikon keskiviikkona.L

• Hienoa että olet jo kotiutunut. Miltä olo tuntuu? Tuliko olo, että laittivat liian aikaisin sairaalasta kotiin? Nyt vain toivut lääkärin antamien ohjeiden mukaan, ja jos nyt yhtään osaan niitä lääkärin ohjeita veikata, tuskinpa ne ovat sängyssä makoilua, eli liikkeelle vaan niin paljon kuin suinkin jaksaa. Tsemppihalit täältä lounaisesta suomesta.

• Vastausta odottava

Kerrothan miten neurologin luona on mennyt.

• Lysu10
        Vastausta odottava kirjoitti:

Kerrothan miten neurologin luona on mennyt.

Hän laittaa minulle lähetteen fysioterapeutin luokse kuntojumppaan. Myös kotona täytyy ajella kuntopyörää.

• pete-j
        Lysu10 kirjoitti:

Hän laittaa minulle lähetteen fysioterapeutin luokse kuntojumppaan. Myös kotona täytyy ajella kuntopyörää.

Lysu10, minulle tuli viime hoitokerran jälkeen melkoiset kivut ja säryt jalkapohjiin, nyt tosin alkaa jo helpottamaan. Oliko sinulla vastaavia oireita ?
        Aamu-virkulle toipumisia, kertoilehan kuulumisia ja tuntemuksia. Kävin tänään kontrollissa ja ajelin mökilleni. Täällä on ihmisen hyvä olla, toista kun tällä palstalla, on nämä varsinaisia ......

• pete-j

Iso leikkaus on takana,uskoisin että olo on helpottunut, ei muuta kuin toipumisia ja tsemppiä.

• 79088t078070

68r6r9679

• c37

Toipumista sinulle leikkauksesta .

• aamun-virkku

Kiitti kaikille :) Jotenkin muistelen että oli huonommassa kunnossa sillon ekan syöpäleikkauksen jälkeen kun nytten. Mutta muisti voi pettää, ainakin minulla :) On tietyl tapaa helpottunut olo kunse on nyt takana ja en kauheest ajattele mitä on edessä. Inhottavinta on kun ei voi nukkuu kun selällään ja se ei oo ollu oikeen miu nukkuma asento ennen. On sellasii pätkäunia.

• Hei aamun-virkku, rauhaa sinulle ja toipumista. Olethan ollut pahemassakin paikassa silloin ekan leikkauksen jälkeen, niinkuin kirjoitit.

Minäkin jouduin silloin opettelemaan selällään nukkumisen, enkä ollut koskaan ennen selällään nukkunut, mutta alkoihan se sujumaan ja sujuu se sinullakin, uskopa vaan.

• Toipumista toivon sinulle ja nyt on ihanan lämmintäkin ollut.

Saatko kävellä varovaisesti ulkona?

• 2+15

Hei Claudia,mitä sulle kuuluu? Et oo kirjoitellut vahään aikaan. Ja suuret halaukset aamun-virkulle ja toipumisia.Ja muillekin palstan potilaille:)

• Ihan hyvää muuten kiitos, olen vain niin väsynyt byrokratiaan ja asioiden hoidosta on tehty mahdollisimman vaikea joka taholla.
        Oli kyse lapsesta, sairaudesta tai mistä vain niin ihminen ei enään kohtaa ihmistä vaan automaatin. Paina nappulaa # ja anna viesti pitkien odotuksien jälkeen joka virastoon tai paikkaan.
        Eilen soitin lääkkeistäni ja kysyin hoitajalta mitä pitäisi tehdä? kun lääkäriltä jäi se asia kysymättä, niin pitäisi jonkun kaavakkeen kautta tehdä analyysi olenko masentunut vielä, sanoin että kaavakkeenko kautta tämäkin menee loppuyködessä kun sain, vihdoin kiinni ihmisen monien ruutu tähtimerkkien jälkeen sekä sinfoniaodotusten.

Kuinka vanhukset ja heikkokuntoiset selviytyy tänäpäivänä, kun maalaisjärjenkäytöstä on tehty tavattoman vaikeata?

• 1+1
        claudia.c kirjoitti:

Ihan hyvää muuten kiitos, olen vain niin väsynyt byrokratiaan ja asioiden hoidosta on tehty mahdollisimman vaikea joka taholla.
        Oli kyse lapsesta, sairaudesta tai mistä vain niin ihminen ei enään kohtaa ihmistä vaan automaatin. Paina nappulaa # ja anna viesti pitkien odotuksien jälkeen joka virastoon tai paikkaan.
        Eilen soitin lääkkeistäni ja kysyin hoitajalta mitä pitäisi tehdä? kun lääkäriltä jäi se asia kysymättä, niin pitäisi jonkun kaavakkeen kautta tehdä analyysi olenko masentunut vielä, sanoin että kaavakkeenko kautta tämäkin menee loppuyködessä kun sain, vihdoin kiinni ihmisen monien ruutu tähtimerkkien jälkeen sekä sinfoniaodotusten.

Kuinka vanhukset ja heikkokuntoiset selviytyy tänäpäivänä, kun maalaisjärjenkäytöstä on tehty tavattoman vaikeata?

Hei!

Näinhän se valitettaasti nykyisin on, automaatti vastaa joka paikassa;(

Olisikohan kyseessä BECK-masennustesti?

http://www.xestia.net/testit/bdi.php

Linkin takana on testi, sen voi rauhassa klikata, itsekin kävin sen juuri tekemässä (eli ei vaaraa viruksista)

Hyvää viikonloppua, on aikamoinen tuuli...

• Mailta

Hei Aamun-Virkku minäkin toivon sinulle kaikkea hyvää. Olosi on varmaan aika hutera kauan aikaa. Kyllä se vähitellen siitä korjaantuu.

• -ra

Voimia ja paranemista sinulle toivon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe