Liian lyhyt Kaveriksi

Onneton...

Olen 146 senttinen tyttö. Meidän luokalla kaikki on yli 150 senttiä, ja ero minusta ei ole suuri, mutta en tajua miksi minua haukutaan sen takia että olen sen pituinen. Meidän luokan yksi pojista on minun pituinen, mutta suosituin. Mitä väliä pituudesta?

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gunvorpp.p

Ei pituudella ole väliä, älä hyvä ihminen tee siitä itsellesi ongelmaa. Olet varmaan sievä ja hyvä kaikin tavoin, usein sitä itse maalaa pirun seinälle, jos on huono itseluottamus. Ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet , silloin kun tyytyväisyys heijastuu sinusta niin toisetkin huomaavat sen- Maasta se pienikin ponnistaa, olen itse myös pieni mutta olen oppinut kääntämään itseäni alentavat ajatukset toisinpäin, ja silloin pyyhkii hyvin. Hyvää onnea elämässä sinulle.

• niinhän sitä sanotaan että koolla ei ole väliä mutta eihän se niin ole!itse olen 158 "pitkä" 29 v poika ja kyllä se on vaan tullut huomattua että kun olet normaali ihmistä lyhyempi niin aina kohdellaan kuin lasta vaikka itse olen pärjännyt työssäni ja olen kuulema haluttu työntekijä (ajan kuorma-autoa)niin kyllä sen vaan huomaa että aina vähä naureskellaan että mikäs pikkumies sieltä tulee ja kaverit kettuilee että eiks sulla oo naista sen takia että et yllä kuin rintoihin asti

• jaaa??!!..

Pienikasvuisuus ei ole haukkumisen aihe tasana tarkkaan, mutta pakko myöntää, että en mäkään parisuhteeseen kauheen pikkuruista lyhyttä miestä haluaisi, jos ei sitten olisi todella älykäs ja fiksu, ja lisäks siitä olen onnellinen, etten naissukupouolen edustajana ole mikään hongankolistaja, jonka pitäisi kulkea pää matalana alle sadan kahdeksankymmenen sentin ovista, koska miehetkin tykkää eniten keskimittaisista naisista. Ja tää ei ole kakaroiden palsta, eikä normaalien perheiden alle 18- vuotiaat saa edes iltakymmenen jälkeen kirjoittaa nettiin.

• z&z

Itselläni on aika lyhyt mies, hänellä ei ole koskaan ollut vaikeuksia tyttöjen kanssa niitä on ollut tyrkyllä. Ja minun mielestäni hän on maailman paras ihminen. Joten vaan typerät ihmiset loukkaavat toista nälvimällä pituudesta. Ja sitten nämä naiset joilla on se 180 cm raja, sitä en ole koskaan käsittänyt, jos mies on pitkä niin se näyttää riittävän, hällä väliä vaikka olisi tyhmä kuin saapas kunhan vaan on pitkä. Voi nais raukkoja, vähän tiedetään elämästä, ja pinnallisuus kukkii rehevästi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe