Nimimerkki deft:in ulkonäkö

Miaauu

18

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika rehevä tukka tosiaan =)
      Arvioisin että tuollaisen kasvattamiseen vaaditaan useampi vuosi. En ole itse vielä onnistunut, mutta tuo voisi olla inspiraation lähde. Itsellänikin on tällä hetkellä aika rehevä tukka, tosin ei missään tapauksessa verrattavissa tuohon. Kun puoli vuotta on kulunut, niin rupeaa tukka olemaan leikkauksen tarpeessa. Tukan voi leikata itsekin koneella, ei siihen mitään tylsämielisiä partureita tarvita.

• M28-ENFP

Minulla on paljon pidemmät hiukset... Ainakin kuusi tai seitsemän vuotta olen antanut näiden kasvaa.

• deft

On siitä jo lähes yhdeksän vuotta. Muutaman kerran, viimeksi taisi olla '07, toki kupattu kuolleita latvoja ja sen sellaista homomaista.
      .
      Olen otettu tästä huomioimisesta.

• Miaauu

Mitä yrität viestittää ulkoisella olemuksellasi?

• deft
        Miaauu kirjoitti:

Sitä, että ihmisellä kuuluu olla tukka päässä. Onhan se jo pelkästään käytännöllistä. Ellei nyt sitten tietentahtoen halua näyttää syöpäpotilaalta.
        Ei mulla sen suurempia ideologisia perusteita ole. En koe olevani esmes hippi tai muuta vastaavaa.
        Tietty mä näen vieläkin painajaisia peruskoulun koulukuvauksista...kun ne kasari- ja ysäritukkamuodit oli niin...hrrr *kylmiä väreitä*
        Mä otan sen kaiken takaisin nyt.
        Aj niin: Bonuksena vielä se, että hatut ja muut tukkavälineet näyttää päässä paremmalta kun on sitä tukkaa.

• M28-ENFP
        deft kirjoitti:

Sitä, että ihmisellä kuuluu olla tukka päässä. Onhan se jo pelkästään käytännöllistä. Ellei nyt sitten tietentahtoen halua näyttää syöpäpotilaalta.
        Ei mulla sen suurempia ideologisia perusteita ole. En koe olevani esmes hippi tai muuta vastaavaa.
        Tietty mä näen vieläkin painajaisia peruskoulun koulukuvauksista...kun ne kasari- ja ysäritukkamuodit oli niin...hrrr *kylmiä väreitä*
        Mä otan sen kaiken takaisin nyt.
        Aj niin: Bonuksena vielä se, että hatut ja muut tukkavälineet näyttää päässä paremmalta kun on sitä tukkaa.

Pitkät hiuksethan on tosi EPÄkäytännölliset... leikkaisin omani veks, jos siitä olisi mitään apua minkään suhteen. Mutta kun ei ole, niin mieluummin näytän sitten friikiltä ihan suosiolla.

• Keep on rockin
        Miaauu kirjoitti:

No onhan tuo huomattavasti persoonallisempi ja asiallisempi kuin kaiken maailman geelihyppyri-puuhelmipojat ja kokoomuslaiset liimaletit.

• M28-ENFP
        Keep on rockin kirjoitti:

No onhan tuo huomattavasti persoonallisempi ja asiallisempi kuin kaiken maailman geelihyppyri-puuhelmipojat ja kokoomuslaiset liimaletit.

Jeah. Kantsii olla mieluummin ATM-friikki kuin liki kaikille kelpaava geelihyppyri-puuhelmipoika ja kokkariliimaletti...

• deft
        M28-ENFP kirjoitti:

Pitkät hiuksethan on tosi EPÄkäytännölliset... leikkaisin omani veks, jos siitä olisi mitään apua minkään suhteen. Mutta kun ei ole, niin mieluummin näytän sitten friikiltä ihan suosiolla.

Todellakin; olisi pitänyt tarkentaa. Mun moka.
        Tarkoitin että hiukset on käytännöllisiä muun muassa pakkasten tullessa :P

• yrdbfdbtd

Hänhän näyttää about Jeanmichel Jarrelta joskus 70-luvun huippuaikoina. Ai ketä sen on? KWG.

Miksi ihmeessä juuri Päijät-Hämeestä tulevat kuvalla esiintyvät ylemmän tason miehet täällä suoli24:ssä? Muistatteko Hahmotelman?

• deft

Päijät-Häme on niin pystyyn kuollutta aluetta(?). Siksi.
        Paitsi että mä en myönnä olevani YTM. Mitä nyt kelpaan reilusti nuoremmille naisille (ne kun ei tiedä paremmasta, luulemma).
        Aika paha toi JMJ...ja että 70-luvullakin oli huippuaikoja. Ai jai jai...

• Miaauu01

Taas on alkuperäisen nimimerkkini pöllijä ollut asialla. Kyllä sinä olet sitten fiksu.

• deft

Kannattaa rekisteröidä ne nimimerkit. Ei tulis ainakaan epäselvyyksiä *wink wink*

• miaauu

todellla fiksu jooooo olen nykyään miaauuuu

• Miaauu01

Henkilön ulkonäön arvosteleminen ja kuvan esillelaittaminen on hieman arveluttavaa. Aika rohkea veto nimimerkkini pöllijältä. No, onneksi, jos tarkastuksia tulee, lokista saa selvyyden, kuka on ollut asialla.

Ent. Miaauu

• deft

Näinpä.
        Anonyymius on epidemia. Johan sitä ehdin mablabin kanssa yksityisesti naureskelemaan, että vihdoinkin(!) mä sain ns. perskärpäsiä. Ja että se ois suurin mahdollinen kunnia mitä nimimerkillinen epäsäännöllisesti palstalle kirjoittelija voi saada.
        O tempore, o mores!

• Miaauu01

Niinpä. Kyllä aikuisten ihmisten tulisi tietää edes jonkinlaisia nettikäytösohjeita, mutta kun ei niin ei. Kuraa, kuraa - mutta enpäs huutaisi huraa, jos toisen ihmisen nimimerkillä arvostellaan palstalaisia ja kuva vedetään esiin. Harkintaa kehiin.

Yst.terv.
      Entinen Miaauu

• deft

Sinäänsä huvittavaa, että kun omasta nuoruudesta (ehh...) muistaa Sen Alkuperäisen Netiketin(tm). Ja sitä kyllä noudatettiin iästä riippumatta ihmeellisen hyvin.
        Kai se vain on niin, että mitä helpommaksi netin käyttö ja yleisyys on tullut, sitä enemmän sitä käytetään väärin. Ihmisluonto on joskus hyvinkin huvittava...sellaisella takapajuisella tavalla.

Ps. Huomiotahan me kaikki täällä palstalla halutaan, eiks jeh?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe