Miesten ja naisten suhteen löytämisen vaikeus

Cranky_geek

Täällä kun tuntuu olevan kovasti keskustelua siitä kuinka naisilla on kaikki niin paljon helpompaa ja suhteenkin saa sormia napsauttamalla, niin ajattelin heittää tänne vähän kommenttia aiheesta. Vaikken nyt mitään huimaa keskustelua odotakaan, niin ehkäpä edes joku saa jotain uutta ajateltavaa.

Minusta näyttää siltä, että monet on järkeilleet tämän asian vähän turhankin yksioikoisesti. Siis että mies on heti joku ihmeen etuoikeutettu YTM joita on ehkä pari prosenttia miehistä, jos miehelläkin on jotain kriteerejä naiselle, eikä hän kelpuuta jokaista naista joka osoittaa kiinnostustaan. Tai että naisille on kaikki paljon helpompaa, koska miehet lähestyy heitä ja naisilla on monesti varaa valita useista tarjokkaista mieleisensä. Suhteen saa siis tosiaan helposti, jos lähtökohdaksi otetaan tilanne jossa kumppaniksi kelpaa oikeastaan kuka vaan. Okei, ehkä näin mutta kokonaan toinen kysymys onkin, että millaisen suhteen ja kuinka pitkäksi aikaa. Sillähän ei vai ole mitään väliä, niinkö? Kunhan vaan kiinnostuneita pyörii ympärillä ja heistä voi aina helposti valita jonkun. Ai mutta hetkinen, tuohan oli sitä YTM elämää, jota kunnon miehet ei ikinä harrastaisi vaikka heillä olisi mahdollisuus.

Eihän siinä ole mitään järkeä, ettei aseta mitään kriteerejä kumppanille. Tuollainen lähtökohta on aika tuhoon tuomittu alku suhteelle, joten kyllä niitä kriteerejäkin tarvitaan. Tietysti jos ei normaalisti juuri kukaan osoita kiinnostustaan ja on hyvin yksinäinen, niin tuo voi kuulostaa hyvältä ajatukselta. Siis kunhan nyt olisi edes joku jonka kanssa olla, koska onhan sekin tyhjää parempi. No naiset saa varmastikin helpommin sen jonkun, varsinkin jos laskevat vaan rimaa riittävän alas. Tätäkö tässä nyt sitten pidetään epätasa-arvoisena? Sehän on vasta alku jollekin, kun otetaan kontaktia ja aletaan tutustumaan paremmin. Monta kertaa vaikeampaa on tietää mitä se toinen susta oikeasti haluaa ja mihin tilanne kehittyy lähikuukausina. Naiset on tässä asiassa paljon haavoittuvaisempia kuin miehet.

Ai miksikö. No juuri siksi, että kuten ollaan moneen kertaan todettu, niin naisilla on yleensä suurempi vara valikoida mieleisensä. Äkkiä ajateltuna enempi on tietysti parempi. Kuoritaan vaan helposti kermat päältä, eikö niin? Ei välttämättä, koska todellinen vaikeus piilee juuri tuossa valinnassa. Miten valita juuri se oikeanlainen mies, kun tarjokkaita on niin paljon eikä kenestäkään voi koskaan olla täysin varma vaikka kuinka yrittäisi pähkäillä millainen tämä on ja mitkä ovat hänen todelliset motiivinsa. Ihmiset ovat niin monimutkaisia olentoja, että ihan turha edes yrittää kuvitella, että itse osaisitte aina valita oikein. Miehen kannalta sama tilane on siis paljon helpompi juuri siksi, koska joku syyhän sille on oltava, että nainen haluaa olla juuri sinun kanssasi, vaikka hänen kanssaan haluaisi olla niin moni muukin mies. Lähtökohtaisesti nainen on siis enemmän tosissaan kuin mies, vaikka totta kai poikkeuksia löytyy aina ja nainenkin voi haluta vaan seksiä. Mutta kun mies lähestyy naista jonka kiinnostus herää, niin nainen joutuu vielä moneen kertaan miettimään mielessään, että onko mies oikeasti kiinnostunut hänestä, vai haluaako se vaan pillua. Tai mitäs jos mies aikookin vaan leikkiä pari kuukautta naisen tunteilla ja paneskella sen aikaa kunnes löytää paremman. Miltä sinusta miehenä tuntuisi, jos sinut jätettäisiin jatkuvasti tuolla tavalla? YTM:n yltäkylläinen seksielämähän ei tule kysymykseenkään ja ympäriinsä paneskelu on kiellettyä.

Jos otetaan vielä pieni ajatusleikki, niin periaatteessa rikas mies kohtaa kumppanin valinnan suhteen samanlaisia ongelmia mitä monet naisetkin. Raha ei tietysti vedä kaikkia naisia puoleensa, mutta kiistattomasti jonkin verran kuitenkin. Rikkaalla ja menestyvällä miehellä on siis edessään samanlainen dilemma kuin monilla naisilla. Mistä löytää nainen joka haluaa oikeasti olla hänen kanssaan, eikä vaan havittele tämän rahoja. Nainenhan voi olla vaikka kuinka hyvä esittämään juuri siihen asti kun mies on huijattu naimisiin, jolloin on aika korjata puolet miehen omaisuudesta parempaan talteen.

Miehenä on siis ehkä vaikeampaa löytää kiinnostava nainen jolta saa vastakaikua, mutta naisena on vaikeampaa löytää mies joka ei puhu paskaa ja juokse vaan pillun perässä. Siitä nyt voidaan sitten vääntää vaikka kuinka pitkään kumpi on raskaampi taakka, mutta ei tuo naisenkaan osa ihan niin helppoa ole kuin mitä voisi ehkä äkkiseltään kuvitella. Ongelmat kumppanin löytämisessä ovat vaan erilaisia mitä miehillä ja vaihtelevat toki myös yksilökohtaisesti.

83

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies kommentoi

Muutama korjaus.

Nykylainsäädännön mukaan nainen ei todellakaan saa puolta omaisuudesta jos on tuonut suhteeseen tuulenpyyhkimän p*rseen ja miehellä on rahaa miljoonakaupalla.

Jos tekee lapsilauman niin asia on toisin mutta rahat menevät lapsille ja vasta sitten kun mies kuolee. Ja naiselle lapsentekeminenkin on kovaa työtä.

Rikkaan ongelma on paljon yksinkertaisempi. Kiinnostavimmat naiset jotka eivät ole juoksemassa rahan perässä lähtevät pakoon. Ehkä juuri tämän takia naamioidun köyhäksi duunariksi jos naisten kanssa keskustelen.

• Cranky_geek

Toi nyt oli vaan yksi esimerkki ja sinänsä sivuseikka varsinaisten pointtien rinnalla. Olen kyllä kuullut kohtuullisuus periaatteesta. Myönnät kuitenkin ongelman ja voihan olla vaikka niin, että nainen pumppaa sinulta muuten vaan rahaa ja kohentaa elintasoaan samalla kun pettää sinua jonkun toisen miehen kanssa josta on oikeasti kiinnostunut.

Enkä tarkoittanutkaan, että rikkaan miehen ongelma olisi juuri samanlainen kuin naisilla on, mutta samansuuntainen kuitenkin, joten rikkaana voinet varmasti jossain määrin samaistua tuohon tilanteeseen.

• "Rikkaan ongelma on paljon yksinkertaisempi. Kiinnostavimmat naiset jotka eivät ole juoksemassa rahan perässä lähtevät pakoon. Ehkä juuri tämän takia naamioidun köyhäksi duunariksi jos naisten kanssa keskustelen."

Huvittavaa. Oletko varma että naiset lähtivät pakoon vain omaisuutesi vuoksi, voihan olla etteivät pitäneet muutenkaan sinusta?

• mies kommentoi
        m36-intj kirjoitti:

"Rikkaan ongelma on paljon yksinkertaisempi. Kiinnostavimmat naiset jotka eivät ole juoksemassa rahan perässä lähtevät pakoon. Ehkä juuri tämän takia naamioidun köyhäksi duunariksi jos naisten kanssa keskustelen."

Huvittavaa. Oletko varma että naiset lähtivät pakoon vain omaisuutesi vuoksi, voihan olla etteivät pitäneet muutenkaan sinusta?

Olen täysin varma.

Toki on naisia jotka käyttäytyvät toisin, esimerkiksi jo suhteen alussa alkavat käyttää lakitermejä joita muut ehkä eivät ymmärrä. On jo muutama lapsi eri miesten kanssa, jos saa kolmannenkin niin sillä elää paremmin kuin työnteolla.

Ei ole kokemusta kovin monesta kiinnostavasta naisesta, niitä kun vaan ei ole.
        Kumminkin se että paljastuu missä asun tai edes kymmenesosa siitä mitä omistan näyttää karkottavan nämä kiinnostavat naiset totaalisesti. Sitä ennen menee hyvin.

Vähän sama ongelma kuin tutuntutulla italialaisella prinssillä, valitti kun puutarhuria ei saa mistään, kukaan ei halua tehdä töitä prinssille.

• joojaajuiiihahaaa
        mies kommentoi kirjoitti:

Olen täysin varma.

Toki on naisia jotka käyttäytyvät toisin, esimerkiksi jo suhteen alussa alkavat käyttää lakitermejä joita muut ehkä eivät ymmärrä. On jo muutama lapsi eri miesten kanssa, jos saa kolmannenkin niin sillä elää paremmin kuin työnteolla.

Kumminkin se että paljastuu missä asun tai edes kymmenesosa siitä mitä omistan näyttää karkottavan nämä kiinnostavat naiset totaalisesti. Sitä ennen menee hyvin.

Vähän sama ongelma kuin tutuntutulla italialaisella prinssillä, valitti kun puutarhuria ei saa mistään, kukaan ei halua tehdä töitä prinssille.

Ainahan sitä saa fantasioida, mutta eikö olisi kivempaa kirjoittaa jutut sinne minne ne kuuluvat, esimerkiksi novelliosastolle?

• mies kommentoi
        joojaajuiiihahaaa kirjoitti:

Ainahan sitä saa fantasioida, mutta eikö olisi kivempaa kirjoittaa jutut sinne minne ne kuuluvat, esimerkiksi novelliosastolle?

Niin häh?

Kaikki mitä olen kirjoittanut on täyttä totta.

Elämä on kuljettanut outoihin paikkoihin ja tilanteisiin.

Ei ole todellakaan vaikeaa päästä maailman huipulle tieteessä tai taloudessa jos on edes vähän paukkuja.

Tai tienata monen miljoonan omaisuus.

• didadaduu

Olen täysin varma.

Rahalla on valitettavasti jonkin verran merkitystä, mutta itselleni vain tiettyyn rajaan saakka. Jotta voisimme miehen kanssa elää miellyttävää elämää ex tempore -matkoineen ja pienten mielihalujen toteuttamisineen, miehen olisi hyvä ansaita edes saman verran kuin minä itse (yli 65 000 vuodessa, mikä ei siis ole loppujen lopuksi kovin paljon).

Köyhän duunarin kanssa en seurustelisi, koska se tarkoittaisi rajoittunutta elämisen laatua. Itse en tienaa tarpeeksi, jotta voisin yllä mainitun elintason kustantaa myös toiselle. Muutoin miehen varallisuudella ei ole merkitystä. En säikähdä, jos varallisuutta on paljon, mutta en myöskään odota minun kustannuksiani maksettavaksi.

Toinen syy köyhän duunarin välttämiseksi on, että hän todennäköisesti edustaa erilaista elämäntapaa, eikä luultavasti olisi kiinnostunut samoista asioista kuin minä.

Eipä silti, ymmärrän toki pointtisi esittää varattomampaa kuin olet. Niin nykyinen miesystävänikin teki, vaikkei köyhää esittänytkään. Ei vain kertonut kaikkea heti kättelyssä ja esitteli itsensä normi valkokaulustyöläiseksi. :)

• mies kommentoi kirjoitti:

Niin häh?

Ei ole todellakaan vaikeaa päästä maailman huipulle tieteessä tai taloudessa jos on edes vähän paukkuja.

"Ei ole todellakaan vaikeaa päästä maailman huipulle tieteessä tai taloudessa jos on edes vähän paukkuja."

Tuo on varmasti totta. Ilmoitin tässä yhdelle tuttavalleni että aion nostaa rimaa vielä korkeammalle, ja aion rikastua tekemättä mitään. Tai ainakin tulla toimeen hyvin omillani. Ei hän edes hämmästynyt. Onhan sitä nähty miten jotkut rikastuvat työnteolla, mutta se ei ole minun juttuni. Mielestäni tavanomainen työnteko ei kuulu sivistyneelle ihmiselle.

Tekemättä mitään tarkoittaa että joko sijoituksilla, tai sitten teen rahaa niillä keksinnöillä, joita olen tehnyt harrastusmielessä. Voisin myös kirjoittaa best-sellereitä, aiheita olisi vaikka mihin, mutta tässä estää työnteko taas, kirjoittaminen on työtä, eikä se ole oikein minun juttuni. Haastetta on siis tässä, en minä helppoihin juttuihin viitsi lähteä mukaan.

• mies kommentoi
        m36-intj kirjoitti:

"Ei ole todellakaan vaikeaa päästä maailman huipulle tieteessä tai taloudessa jos on edes vähän paukkuja."

Tuo on varmasti totta. Ilmoitin tässä yhdelle tuttavalleni että aion nostaa rimaa vielä korkeammalle, ja aion rikastua tekemättä mitään. Tai ainakin tulla toimeen hyvin omillani. Ei hän edes hämmästynyt. Onhan sitä nähty miten jotkut rikastuvat työnteolla, mutta se ei ole minun juttuni. Mielestäni tavanomainen työnteko ei kuulu sivistyneelle ihmiselle.

Tekemättä mitään tarkoittaa että joko sijoituksilla, tai sitten teen rahaa niillä keksinnöillä, joita olen tehnyt harrastusmielessä. Voisin myös kirjoittaa best-sellereitä, aiheita olisi vaikka mihin, mutta tässä estää työnteko taas, kirjoittaminen on työtä, eikä se ole oikein minun juttuni. Haastetta on siis tässä, en minä helppoihin juttuihin viitsi lähteä mukaan.

Ei onnistune.

Sijoittaminenkin on melko stressaavaa kun pitää odottaa miten alas kurssit menevät. Mahdollisuus tappioihin on suuri.

Itse olen vastuussa rahasta mikä olisi minun palkkani 500 vuoden ajalta.
        Kohtuullinen osa siitä on omaani.

Pitää nyt katsoa mitä tekee.

Nettinaisissa on hauskaa että ne sylkevät rahan päälle, en ole huomannut samaa ilmiötä muualla.

• mies kommentoi kirjoitti:

Ei onnistune.

Sijoittaminenkin on melko stressaavaa kun pitää odottaa miten alas kurssit menevät. Mahdollisuus tappioihin on suuri.

Itse olen vastuussa rahasta mikä olisi minun palkkani 500 vuoden ajalta.
        Kohtuullinen osa siitä on omaani.

Pitää nyt katsoa mitä tekee.

Nettinaisissa on hauskaa että ne sylkevät rahan päälle, en ole huomannut samaa ilmiötä muualla.

Saas nähdä. En sijoita osakkeisiin. Huomasitko muuten että pankkiirit pelaavat vaarallista peliä, eli hopean hinta on keinotekoisesti painettu niin alas, ettei fyysistä hopeaa ole tällä hetkellä saatavilla viralliseen spothintaan? Matala hinta on aiheuttanut sen että hopeakauppiailla ovat varastot huvenneet lähes nolliin, ja myyvät sitä "ylihintaan", tai oikeasti oikeaan hintaan, koska ostajia löytyy silti.

Sama asia voi tulla eteen kullan kanssa. Fyysinen kulta ja hopea on nyt arvokkaampaa kuin paperiset versiot niistä, vaikka pitäisi olla samanarvoisia. Tässä on pankkitoiminnan uskottavuus vaarassa. Sama asia tapahtui vuonna 2008, kun hopean hinta painettiin keinotekoisesti alas. Sen vuoksi kannattaa aina sijoittaa oikeaan kultaan ja hopeaan.

• ATM kommentoi

Niin häh?

Vai niin. Voisitko jeesata sitten lääketiedettä ja energiatekniikkaa kun niissä kehitys näyttää olevan niin kovin hidasta?

• mies kommentoi
        m36-intj kirjoitti:

Saas nähdä. En sijoita osakkeisiin. Huomasitko muuten että pankkiirit pelaavat vaarallista peliä, eli hopean hinta on keinotekoisesti painettu niin alas, ettei fyysistä hopeaa ole tällä hetkellä saatavilla viralliseen spothintaan? Matala hinta on aiheuttanut sen että hopeakauppiailla ovat varastot huvenneet lähes nolliin, ja myyvät sitä "ylihintaan", tai oikeasti oikeaan hintaan, koska ostajia löytyy silti.

Sama asia voi tulla eteen kullan kanssa. Fyysinen kulta ja hopea on nyt arvokkaampaa kuin paperiset versiot niistä, vaikka pitäisi olla samanarvoisia. Tässä on pankkitoiminnan uskottavuus vaarassa. Sama asia tapahtui vuonna 2008, kun hopean hinta painettiin keinotekoisesti alas. Sen vuoksi kannattaa aina sijoittaa oikeaan kultaan ja hopeaan.

Olen toki huomannut.

Kumminkin täällä sossulandiassa lienee parhaimmat mahdollisuudet jos ulkkarit kaikkoavat. Minkä ne tekevätkin.

• Cranky_geek
        m36-intj kirjoitti:

Enpä olis arvannut, että tässä aletaan puhumaan kullasta ja hopeasta, mutta kivahan se on, että edes jotain ajatuksia heräs.

• 1216

Onko sinulla joku fiksaatio tuohon ilmaisuun "tuulenpyyhkimä p*se"?

• mies kommentoi
        1216 kirjoitti:

Onko sinulla joku fiksaatio tuohon ilmaisuun "tuulenpyyhkimä p*se"?

Heh joo...

Tuo kuvailee useimpia nettinaisia varsin hyvin, valitettavasti.
        Minkä minä sille mahdan.

• 1613
        Cranky_geek kirjoitti:

Enpä olis arvannut, että tässä aletaan puhumaan kullasta ja hopeasta, mutta kivahan se on, että edes jotain ajatuksia heräs.

Tutut sivupersoonat keskustelevat keskenään.

Aika ajoin mietin, onko Pokaalimamma saman henkilön yksi sivupersoona. En ole varma, koska hänen tyylinsä on niin erilainen. Saattaisivat olla myös Kunnian miehen eri persoonia nämä.

Olisi pahuksen mielenkiintoista päästä näkemään kirjoittajien IP:t! Mutta kun ei pääse niin eipä tässä muuta voi kuin hymyillä sille kuinka paljon miljonäärejä viettää aikaansa Suomi24-palstalla viikonloppuisin =DDDD

• Kyllähän ne vois
        ATM kommentoi kirjoitti:

Vai niin. Voisitko jeesata sitten lääketiedettä ja energiatekniikkaa kun niissä kehitys näyttää olevan niin kovin hidasta?

Mut ei vaan hutsita, sehän olis melkein työntekoa.

• ATM kommentoi kirjoitti:

Et ehkä minulta kysynyt, mutta:

lääketieteessä olen jo tehnyt ratkaisevan läpimurron muutama vuosi sitten, ja niin ovat jotkut muutkin. Se tekee lähes kaikista nykyisistä hoidosta tarpeettomia. Mutta lääketiede ei tule hyväksymään näitä uusia ratkaisuja, vaan istuvat ikivanhan tekniikkansa päällä niin kauan kuin saavat siitä rahoja irti. Ja teidät tuntien aika kauan =). Olette ihan todellisuudesta vieraantuneita, jos luulette että lääketiede sallisi muiden tulla reviirilleen halpoine ja toimivine ratkaisuineen. Omaa väkeä taas kontrolloidaan tiukasti. Uskottavuus kuitenkin murenee pikkuhiljaa, mutta teidät tuntien vie taas aika kauan. Teillä on kuitenkin vielä oikeus valita mitä hoitoa saatte, eli voitte kieltäytyä kokonaan valtavirran suosimista huonoista hoidoista.

Energiatekniikassa saattaa olla että nykyiset energiatekniikan vallanpitäjät tekevät mitä tahansa että saavat estettyä
        uusia ja innovatiivisia ratkaisuja tulemasta markkinoille. Ei kuulosta ihan realistiselta tämä näin hidas kehitys. Muistuttaa kyllä lääketiedettä aika paljon. Fuusiovoiman suhteen uusi läpimurto on aina 20 vuoden päässä.

Fissioon perustuvat thoriumreaktorit olisivat hyvä ratkaisu, mutta vain muutamat maat ovat vakavasti ottamassa tätä tekniikkaa käyttöön, mm. Intia. Etuna on halvempi polttoaine, paljon turvallisempi tekniikka, ja syntyvä korkea-aktiivisen jätteen määrä on ihan eri kertaluokkaa (pienempi) kuin tavanomaisessa fissiovoimalassa. Haittana thoriumreaktorissa on ainakin yksi ratkaiseva tekijä: siitä ei saa helposti ydinasekelpoista materiaalia, joka on se tärkein asia. Fuusiosta ei saa mitään asekelpoista materiaalia myöskään tietenkään. Kytkökset ydinenergiateollisuuden ja aseteollisuuden välillä ovat merkittävät, joten mikäli aseteollisuudesta riippuu, nykyisiä fissiovoimaloita tullaan käyttämään edelleenkin ja ikuisesti, ei ole tarvettaa muutoksiin.

• 4
        1613 kirjoitti:

Tutut sivupersoonat keskustelevat keskenään.

Aika ajoin mietin, onko Pokaalimamma saman henkilön yksi sivupersoona. En ole varma, koska hänen tyylinsä on niin erilainen. Saattaisivat olla myös Kunnian miehen eri persoonia nämä.

Olisi pahuksen mielenkiintoista päästä näkemään kirjoittajien IP:t! Mutta kun ei pääse niin eipä tässä muuta voi kuin hymyillä sille kuinka paljon miljonäärejä viettää aikaansa Suomi24-palstalla viikonloppuisin =DDDD

Joo, tulee vähän samanlainen fiilis kuin asuntopalstoilla joissa Hilda-Rane ja kumppanit, kaikki saman tärähtäneen tyypin mielikuvituksesta, "väittelevät" keskenään. Montakohan sivupersoonaa täälläkin on liikenteessä?

Täällä monilahjakkuus-pappa-betalarit ihmettelevät kun naiset kiertävät kaukaa, vaikka kelle tahansa heidän kirjoituksiaan lukavalle selviää heti mistä se johtuu. Ylimielinen, kaikkitietävä ja kansaa valistava asenne kun kuuluu turnoff-listan top 3:en.

• niinpä niin...

Naisille (joo, yleistys, yleistys...) on oman kertomansakin mukaan myös koko ajan miehiä tyrkyllä, eli joku tulee aina jututtamaan tai iskemään ainakin jos menopaikkoihin vaivautuu. En mä itse ymmärtänyt tuota nuorempana, vaan luulin, että naiselle on miehen kontakti yhtä spesiaalia ja arvokasta kuin naisen kontakti itselleni, ja siksi mulle tuli aikamoisia kelvottomuuden tunteita, kun ne muutamat harvat naiset, joita lähestyin siksi että he tosissaan kiinnostivat minua, suhtautuivat noihin kontaktin ottamisiin aika samantekevinä tilanteina. Supliikki oli tietysti kehnoa kun ääni värisi jännityksestä jne.

En vieläkään ole hyvä arvaamaan, että milloin nainen antaa vinkkiä siitä, että voisit kuule tehdä itseäsi tykö tai osaa improvisoida sujuvaa jutustelua kun tilaisuus yllättää. Tänään olin ulkona ja pysähdyn säätämään pyörän jarruja, no siihen viereen tuli vähän päästä kaksi parikymppistä kivannäköistä naista ulkoiluasusteissa, asettuivat istumaan reilun viiden metrin päähän eli aika likelle vaikka tilaa rauhassa jutteluun olisi ollut etäämpänäkin. Tein siinä omaa hommaani ja he juttelivat omiaan, kunnes toinen tuli jonkun ajan päästä pyytämään että otan kuvan heistä hänen kamerallaan. Sehän sopi, pyysin hymyä kuviin ja ilmeisesti passasivat, kun kiitoksetkin sain.

Joku supliikimpi kaveri olisi varmaan tuohonkin tarttunut, oli tytöillä sitten tutustumishaluja taustalla tai ei, mutta mulle tilanne tuli liian puskista, jotta olisin saanut masiinaa käyntiin. Jos siis unohdetaan se, että olivat varmaan liian nuoria ja nättejäkin ollakseen kiinnostuneita.

• Cranky_geek

Tosiaan aloitteet puolin ja toisin on latautuneet huomattavan erilaisilla odotuksilla, mikä muuttaa huomattavasti tätä tilannetta. Täällä mentaliteettina on usein aloite aloitteesta ja että määrä korvaa laadun.

Mutta todella harvoin tilanne on niin otollinen, että se olisi täydellinen aloitteen tekoon. Usein mukana on muutamia epämukavuus tekijöitä, jotka pitäisi pystyä mielessään sivuuttamaan. Tuo olisi ollut hyvä tilanne tehdä aloite, mutta taas esim. työpaikkaa ei pidetä yleisesti hyvänä paikkana, koska epäonnistumisen kustannukset kasvavat helposti liian suuriksi. Tuossa tilanteessa olisit voinut pakkien jälkeen poistua tilanteesta tyytyväisenä siihen, että ainakin yritit jolloin sinun ei tarvisi enää nyt pohtia olisitko saanut pakit vai et. Aloitteen tekeminen on vähän kuin esitelmien pitäminen. Yleensä se muuttuu aikaa myöten helpommaksi ja helpommaksi. Jotkut on vaan huonoja antamaan pakkeja ja jotkut on huonoja ottamaan niitä vastaan.

• miehen miettimistä

"naisena on vaikeampaa löytää mies joka ei puhu paskaa ja juokse vaan pillun perässä"

tuo ja sit

varmaan vaikea osata erottaa kuka mies on jännä, määrätietoinen, vahva jne kovis mutta ei kuitenkaan liikaa. kuulostaa helpolle muttei ilmeisesti ole kun ajattelee kuinka paljon on eroja, naisten kärsimää läheisväkivaltaa jne.

miehet kyllä näkee toisistaan ketkä on tosimiehiä ja ketkä vaan luusereita, vaikka teot ja läppä olis melkolailla samaa. samoin kai naiset näkee ketkä on niitä "hutsuja" ja ketkä ei. mut vastakkaisen sukupuolen merkkien tunnistaminen ei niin helppoa olekaan.

huomioitavaa on myös että seksillä on ihan eri merkitys naiselle kuin miehelle. mies voi hankkia lapsia kuinka paljon vaan - kyllä niistä jostakin tulee hyvä jälkeläinen. naiselle jokainen lapsi tai siis seksi on iso sijoitus. siksi miehet hakee määrää, naiset laatua. raskaus on lisäksi iso riski, terveydellinen ja taloudellinen. naiselle ehkä pahinta on jos mies tekee raskaaksi ja sitten jättää oman onnensa nojaan. miehelle taas jos nainen on uskoton ja mies huijataan elättämään jonkun toisen jälkeläistä.

• Cranky_geek

Ilman muuta hyvä ihmistuntemus auttaa molempia sukupuolia löytämään itselleen sopivan kumppanin. Mut on tossa varmastikin perää, että miehet näkee helpommin miesten läpi ja naiset naisten. Siksi onkin hyvä olla muutama kaveri myös vastakkaisesta sukupuolesta.

• 33
        Cranky_geek kirjoitti:

Ilman muuta hyvä ihmistuntemus auttaa molempia sukupuolia löytämään itselleen sopivan kumppanin. Mut on tossa varmastikin perää, että miehet näkee helpommin miesten läpi ja naiset naisten. Siksi onkin hyvä olla muutama kaveri myös vastakkaisesta sukupuolesta.

Voi vaan miettiä miten vaikeaa se on jos baarissa jokainen haluaa kanssasi sänkyyn ja puolet kans puristelee ja lähentelee kaikin tavoin. "Ketä näistä kiinnostaa oikeasti?" Ylipäänsä kaikki lähestymiset aina on sitä että ekaks katotaan tissit, peppu ja sit haaveillaankin naimisesta.

Kyllähän tuo naisten miesmaku jaksaa hämmästyttää. Muistan kuinka eksän pari kaveria kävi jatkuvasti treffeillä toinen toistaan läpinäkyvämpien pelimiesten kanssa. Silti aina se vaan tuli yllätyksenä että olivat varattuja tai muuten vaan ei kiinnostanut soitella perään yhteisen yön jälkeen... ja hirmuset itkut sitten tyttöjen kesken!!! Naiset olivat fiksuja joten siitä se ei kiikastanut. Päädyin sit siihen että naisten on vaikea tunnistaa miehistä niitä piirteitä jotka miehet näkee kyllä heti.

• Cranky_geek
        33 kirjoitti:

Voi vaan miettiä miten vaikeaa se on jos baarissa jokainen haluaa kanssasi sänkyyn ja puolet kans puristelee ja lähentelee kaikin tavoin. "Ketä näistä kiinnostaa oikeasti?" Ylipäänsä kaikki lähestymiset aina on sitä että ekaks katotaan tissit, peppu ja sit haaveillaankin naimisesta.

Kyllähän tuo naisten miesmaku jaksaa hämmästyttää. Muistan kuinka eksän pari kaveria kävi jatkuvasti treffeillä toinen toistaan läpinäkyvämpien pelimiesten kanssa. Silti aina se vaan tuli yllätyksenä että olivat varattuja tai muuten vaan ei kiinnostanut soitella perään yhteisen yön jälkeen... ja hirmuset itkut sitten tyttöjen kesken!!! Naiset olivat fiksuja joten siitä se ei kiikastanut. Päädyin sit siihen että naisten on vaikea tunnistaa miehistä niitä piirteitä jotka miehet näkee kyllä heti.

No joo, onhan näitä jotka toistaa koko ajan samoja virheitä. Olen kyllä itsekin hämmästellyt monta kertaa samaa, mutta minusta tuntuu että tuossa ei ole niinkään kyse siitä etteivätkö he tietäisi kuinka heikolla jäällä joka kerta liikutaan. Silti pitää vaan aina yrittää uudestaan, jos vaikka tällä kertaa tärppäisikin. Ei kai kukaan oikeasti noin sokea oo. En tiedä, en mäkään kyllä ymmärrä näitä tapauksia.

• Yks ATM

Samaa mieltä, mutta miten tämä minua auttaa?

• Cranky_geek

Eipä tämän ketjun tarkoitus ole varsinaisesti auttaa ketään. Kunhan kirjoittelin oman mielipiteeni tähän aiheeseen. Vaikka kyllä kai tästäkin ketjusta voi poimia pari vikkiä pariutumiseen, sillä onhan asia niinkin, että naista ymmärtämällä naisen kanssa osaa myös olla paremmin vuorovaikutuksessa. Tuon oivaltaminen taas auttaa löytämään suhteen ja myös pitämään siitä kiinni.

• Naisille miehen iskeminen on pelkkää leikkiä. Sen kuin menevät ensimmäiseen vastaantulevaan baariin odottelemaan, että kymmenet miehet käyvän yksi kerrallaan yrittämässä iskemistä. Naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään, sen kun vain ylimielisenä odottaa, että löytää omia, lähes mahdottomia kriteerejä vastaavan alfa-miehen. Lopuilla, hylätyksi tulleilla reppanoilla nainen leikittelee lopun aikaa, pitää varasuunnitelmina, ja kun parempi löytyy, sysää nämä miesparat tylysti menemään. Nauraa vielä päälle ja murskaa näiden itsetunnon rippeetkin lopullisesti.
      Vastaavasti YTM:t ovat pelkkiä mulkkuja, jotka kuitenkin naisen kierojen parinvalintapreferenssien takia saavatkin valita kenet haluavat. Sitten kohtelevat naista huonosti ja lopuksi itkevät kuinka miehet ovat kaikki täysiä mulkeroita - kehtaavatkin vielä valittaa, itsehän valintansa tekivät.

Näin minä joskus *todella* ajattelin...

Silloin olin pitkän ja järjestelmällisen koulukiusaamisaamisen uhri, josta en löytänyt muuta ulospääsyä kuin kuoleman. Kaiket päivät täytin yksinäisyyttä ja tuskaa huokuvan mieleni kostosuunnitelmilla. Olin (ja olen edelleen) hyvin kiinnostunut teräaseista, jotka toivat turvaa, mutta myös avasivat useita mahdollisuuksia. Itse en roteville kiusaajille mitään voi, hintelä ja pienikokoinen kun olen, mutta ehkäpä pari tuikkausta kauniin kiiltävällä terällä saisi näiden saastaisen veren roiskahtamaan ympäriinsä, tuoden heille edes rahtusen sitä samaa tuskaa, minkä kanssa itse painiskelin joka päivä - heidän ansiostaan.
      Kiusaamisen verkossa oli myös naisia, jotka eivät (tietenkään) fyysiseen puoleen osallistuneet, mutta naisilla on kuitenkin käytettävissä omat keinonsa häpäistä luuserimiehiä. He olivat myös listallani. Kieroutuneessa mielessä on myös kieroutunut oikedentaju. Lopullinen, äärimmäinen hyvitys oli ainoa tie.

Noh, tällainen lapsuus jätti kyllä jälkensä. Sosiaalinen kanssakäyminen oli sitten lukioaikana oikein erityisen tuskaa, sillä vaikka kiusaaminen loppui, niin joka päivä oli feikattava, että kaikki on hyvin ja "sopeudun joukkoon". Vihasin kuitenkin ihmisiä ja yhteiskuntaa syvästi, enkä luottanut keneenkään. Kävin pitkään psykologilla, painien ongelmieni kanssa joka päivä.
      Lopulta löysin erään kaverin, joka oli kokenut täsmälleen saman. Sitä kautta itse vasta aloin oikeasti toipua ja nähdä maailmaa eri vinkkelistä. Osa kiusaajista oli myös koulun loppumisen jälkeen tullut pyytelemään anteeksi, ja minähän annoin.

Sosiaalisista ongelmistani olen päässyt pitkälti eroon, yliopistossa olen löytänyt paljon hyväksyntää ja uusia kavereita. Katkeruus tai silmitön viha ei hallitse minua enää, elämä voi jatkua.

Miksi kirjoitan tämän? Valottaakseni, miten helposti katkeruus sumentaa maailmankuvan ja sen objektiivisuuden, mihin nyt ylipäätään on mahdollista päästä. Älkää ihmiset purkako kaunaanne kokonaiseen ihmisryhmää vain sen vuoksi, että osa siitä käyttäytyy kuin pahaiset kakarat. Jos tarkastellaan parinvalintaa, niin molemmilla sukupuolilla on omat ongelmansa, vaikka se, että naisten ympärillä pyörii paljon enemmän "kiinnostunutta" porukkaa tuntuukin välillä epäreilulta. Minkähän asteista luulisitten suurimman osan siitä kiinnostuksesta olevan?

Me luuserimiehet pääsemme siinä suhteessa todella helpolla, että jos joku oikeasti joskus osoittaa kiinnostusta meitä kohtaan, niin prosentuaalisesti ainakin siitä suurin osa on aitoa. Nauttivatko naiset tällaista luksusta? Tuskinpa.

Älkää koskaan katkeroituko, älkää koskaan heittäkö toivoa. Tällä tavalla kadotatte itsenne ja pilaatte kaikki mahdollisuutenne. Vahvistukaa, oppikaa virheistänne, ja soveltakaa oppimaanne. Kuka tietää, ehkäpä joku kaunis päivä te ette enää olekaan sinkkuja. =)

Se vielä, että aloittaja on kyllä onnistunut aloitusviestissään. Olet todella fiksu ihminen, teitä saisi olla lisää. =)

• Cranky_geek

Kiitokset hyvin perustellusta mielipiteestä ja kehuista. :)

Hienoa että olet päässyt yli katkeruudestasi. Koulukiusaaminen on kyllä valitettavasti sellainen asia, jonka vaikutuksia kiusatun elämään moni kiusaaja ei ymmärrä kuin vasta aikuisena. Paha vaan, että silloin se on melko laiha lohtu, vaikka myöhempi kohtaaminen ja anteeksi antaminen voi auttaa pääsemään asian yli. Olen kyllä saanut osani tuosta, joten ymmärrän varsin hyvin mistä puhut. Harmittavasti vielä nykyään tuohon kiusaamiseen on tullut mukaan uusia aseita ja nuoret osaa olla aika julmia jatkamalla kiusaamista myös netissä.

Katkeruus todellakin sumentaa maailmankuvan ja todellisuuden tilalle astuu helposti uskomuksia, kun ihminen yrittää edes jotenkin järkeillä ympäröivää maailmaa. Näitä uskomuksia sitten vielä vahvistetaan mm. netissä, kun todellisuudesta irrallaan olevat taputtelee toisiaan olkapäille etsien yhdessä syyllisiä kohtaloonsa.

• Hyvä kirjoitus

Minä en kyllä vieläkään ymmärrä sitä miksi jotkut koulukiusatut pojat ajattelevat, että pilllu olisi pelastanut heidät. Ei yksikään kiusattu koulutyttökään ajattele, että voivoi kun nyt vain saisi pippeliä, niin kaikki olisi hyvin. Johtuukohan siitä että tyttöjenkin pahimmat kiusaajat ovat poikia? Eikä miessukupuoleen muutenkaan voi heijastaa hoivaavaa äitiä lämpöisen sylinsä kanssa, tai pelastavaa enkeliä lohduttamaan.

Eikä tuo pidä yhtään paikkansa, että menee johonkin baariin, nin miehiä tulee jonossa iskemään. Ei, vaikka nainen olisi kuinka hyvännäköinen. Tiedän, kun olen itse ihan ok- näköinen, mutta on minulla myös todella hyvännäköisiä kavereita, yksi voisi olla supermalli. Mutta tätähän on täällä ihan turha kertoa. Etenkin jos yksin menee baariin, niin miehet karttelevat. Toisekseen ei todellakaan ole mikään ongelma kysyä, että voiko tulla tähän istumaan. ( samaan seuraan). Eikä se vaadi yhtään mitään.

• silmät auki kulkenut
        Hyvä kirjoitus kirjoitti:

Minä en kyllä vieläkään ymmärrä sitä miksi jotkut koulukiusatut pojat ajattelevat, että pilllu olisi pelastanut heidät. Ei yksikään kiusattu koulutyttökään ajattele, että voivoi kun nyt vain saisi pippeliä, niin kaikki olisi hyvin. Johtuukohan siitä että tyttöjenkin pahimmat kiusaajat ovat poikia? Eikä miessukupuoleen muutenkaan voi heijastaa hoivaavaa äitiä lämpöisen sylinsä kanssa, tai pelastavaa enkeliä lohduttamaan.

Eikä tuo pidä yhtään paikkansa, että menee johonkin baariin, nin miehiä tulee jonossa iskemään. Ei, vaikka nainen olisi kuinka hyvännäköinen. Tiedän, kun olen itse ihan ok- näköinen, mutta on minulla myös todella hyvännäköisiä kavereita, yksi voisi olla supermalli. Mutta tätähän on täällä ihan turha kertoa. Etenkin jos yksin menee baariin, niin miehet karttelevat. Toisekseen ei todellakaan ole mikään ongelma kysyä, että voiko tulla tähän istumaan. ( samaan seuraan). Eikä se vaadi yhtään mitään.

Tästä olen eri mieltä. Nimenomaan tytötkin ajattelee että jostain tulee se uljas prinssi ja pelastaa kiusaajilta ja kaikki pahistytöt jää kateuksissaan katsomaan kuinka tuo ruma ankanpoikanen tai mikä lie tuhkimo kelpasi ja me ei.

Näkee tosielämässä esim. siitä kuinka entinen seinäruusu saatuaan poikaystävän alkaa liikkua yöelämässä ja muualla näyttämässä onneaan. Kaiken järjen mukaanhan sitä pitäisi olla näytillä silloin kun on yksin ja etsii seuraa. Ei enää sitten kun on sitä saanut! :D

• Niinkö?
        silmät auki kulkenut kirjoitti:

Tästä olen eri mieltä. Nimenomaan tytötkin ajattelee että jostain tulee se uljas prinssi ja pelastaa kiusaajilta ja kaikki pahistytöt jää kateuksissaan katsomaan kuinka tuo ruma ankanpoikanen tai mikä lie tuhkimo kelpasi ja me ei.

Näkee tosielämässä esim. siitä kuinka entinen seinäruusu saatuaan poikaystävän alkaa liikkua yöelämässä ja muualla näyttämässä onneaan. Kaiken järjen mukaanhan sitä pitäisi olla näytillä silloin kun on yksin ja etsii seuraa. Ei enää sitten kun on sitä saanut! :D

Kuulosti ihan vieraalta.

• Ne
        Niinkö? kirjoitti:

Kuulosti ihan vieraalta.

pahistytöthän on juuri niitä, jotka poikiin eniten vetoavat.

• jhgrhrgh 92348
        Ne kirjoitti:

pahistytöthän on juuri niitä, jotka poikiin eniten vetoavat.

vetoavat tai ei, se ei estä kilttejä haaveilemasta että lopulta he veisivät ne prinssit pahisten nenän edestä

• fihj 3895389
        Niinkö? kirjoitti:

Kuulosti ihan vieraalta.

ai? ainakin mä olen nähnyt tätä tuttujen tyttöjen toiminnassa. opiskeluporukoissa ihan yleistä. tyttö ei aluksi käy missään mut sit kun vihdoin saa poikaystävän niin johan alkaa järkkää bileitä ja kulkea yössä "jes, vihdoin!"

kyllä sen näkee näistä yksinäisistä ja sorsituista että puhkeavat kukkaan kun vihdoin löytävät kumppanin

• Voi olla
        jhgrhrgh 92348 kirjoitti:

vetoavat tai ei, se ei estä kilttejä haaveilemasta että lopulta he veisivät ne prinssit pahisten nenän edestä

Mutta kovin ovat hiljaisia sitten. Missä viipyvät viestit, joissa syytellään poikia kun eivät kouluaikoina tulleet antamaan pippeliä ( pelastamaan), kun kaikki muut kiusasivat?

• jaaha menin retkuun
        Voi olla kirjoitti:

Mutta kovin ovat hiljaisia sitten. Missä viipyvät viestit, joissa syytellään poikia kun eivät kouluaikoina tulleet antamaan pippeliä ( pelastamaan), kun kaikki muut kiusasivat?

aplodit ole hyvä

• Cranky_geek
        Hyvä kirjoitus kirjoitti:

Mun nähdäkseni tällä tarkoitetaan sitä, että jos poikaa ei olisi kiusattu koulussa, niin hänellä olisi ollut paremmat eväät ns. normaaliin nuoruuteen, johon kuuluu myös ensimmäiset sutinat vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kiusaaminen romuttaa ihmisen itsetunnon, tekee pelokkaaksi ja araksi jolloin ei uskalla enää ottaa normaalisti kontaktia ihmisiin kiusaamisen tai torjunnan pelossa, jota jo valmiiksi hatara itsetunto ei kestäisi. Tällöin jää kaveritkin aika minimiin ja suhteiden osalta tuo on vielä turmiollisempaa varsinkin miehen kannalta, koska mieheltä odotetaan yleensä aloitetta. Sen sijaan joku vähän ujonpi ja arempi nainen taas voi hyvinkin saada pönkitystä itsetunnolleen ja hyväksymisen tunnetta näiden aktiivisten miesten kautta. Toisin päin puhutaan jo maailman kahdeksannesta ihmeestä.

Pillun pelastava vaikutus on vaan todella yksinkertaistettu tapa sanoa tuo asia ja nähdäkseni sillä tarkoitetaan ihan koko pakettia. Oikeastaan tuossa iässä jopa pakettia johon ei edes tarvitse liittyä seksiä, koska jo ihastuminen ja varsinkin vastakaiun saaminen tunteilleen kohottaa varmasti kenen tahansa mielialaa ja henkistä hyvinvointia. Varsinkin jos kamppailee jo muutenkin teini-iän epävarmuuksien kanssa, niin tuollaisen hyväksynnän saaminen ja tyttöystävän kanssa ihan vaan hengailukin vahvistaa varmasti itsetuntoa ja kohentaa elämänlaatua muutenkin.

Ja mitä tulee tuohon baari hommaan, niin tuossahan nimimerkki enigmatica sanoikin, että oli myöhemmin ymmärtänyt tuon olevan vain katkeroituneen miehen kuvitelmaa.

• werwer
        Cranky_geek kirjoitti:

Mun nähdäkseni tällä tarkoitetaan sitä, että jos poikaa ei olisi kiusattu koulussa, niin hänellä olisi ollut paremmat eväät ns. normaaliin nuoruuteen, johon kuuluu myös ensimmäiset sutinat vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kiusaaminen romuttaa ihmisen itsetunnon, tekee pelokkaaksi ja araksi jolloin ei uskalla enää ottaa normaalisti kontaktia ihmisiin kiusaamisen tai torjunnan pelossa, jota jo valmiiksi hatara itsetunto ei kestäisi. Tällöin jää kaveritkin aika minimiin ja suhteiden osalta tuo on vielä turmiollisempaa varsinkin miehen kannalta, koska mieheltä odotetaan yleensä aloitetta. Sen sijaan joku vähän ujonpi ja arempi nainen taas voi hyvinkin saada pönkitystä itsetunnolleen ja hyväksymisen tunnetta näiden aktiivisten miesten kautta. Toisin päin puhutaan jo maailman kahdeksannesta ihmeestä.

Pillun pelastava vaikutus on vaan todella yksinkertaistettu tapa sanoa tuo asia ja nähdäkseni sillä tarkoitetaan ihan koko pakettia. Oikeastaan tuossa iässä jopa pakettia johon ei edes tarvitse liittyä seksiä, koska jo ihastuminen ja varsinkin vastakaiun saaminen tunteilleen kohottaa varmasti kenen tahansa mielialaa ja henkistä hyvinvointia. Varsinkin jos kamppailee jo muutenkin teini-iän epävarmuuksien kanssa, niin tuollaisen hyväksynnän saaminen ja tyttöystävän kanssa ihan vaan hengailukin vahvistaa varmasti itsetuntoa ja kohentaa elämänlaatua muutenkin.

Ja mitä tulee tuohon baari hommaan, niin tuossahan nimimerkki enigmatica sanoikin, että oli myöhemmin ymmärtänyt tuon olevan vain katkeroituneen miehen kuvitelmaa.

Enpä tuota paremmin sanoisi, joten en ihmeemmin yritäkään.
        Mutta tuosta pilun saamisesta kuitenkin sen verran, että ei se tussu sinänsä niin ihmeellinen tai olennainen asia ole, kuin että sillä että saako sitä juuri koskaan vai ei, on aika suuri psykologinen merkitys siihen, että tunteeko mies tulevansa kokonaisuudessaan hyväksytyksi miehenä eikä jonain neutrina. Naisen näkökulmasta tuohon voi olla vaikea samaistua, mutta saatte ehkä ideasta kiinni, jos ajattelette, että baariflirtin sijaan saisittekin jatkuvasti kuulla että "en muuten sua panisi", tuotahan ne torjunnat miehelle käytännössä viestii.

• n----20

Totta puhut. Itsekin olen tapaillut useita miehiä ja kaikki ovat lempanneet minut. Eivätkä nämä miehet ole olleet niitä pleijereitä ja alfauroksia. Olen mielestäni mukava ja nättikin,mutta miehen löytäminen Parisuhteeseen tuntuu olevan ihan mahdotonta. Kyllähän nätit naiset saavat baarista seksiseuraa jos haluavat,mutta useammin naisia ei kiinnosta vain seksi vaan kunnon parisuhde.Useampi mies taas hakee pelkkää seksiseuraa. Teillä miehillä on paljon paremmat mahdollisuudet löytää parisuhde kuin naisilla.

• sillitrooli

Olet tapaillut miehiä, jotka löytävät muita naisia niin helposti, että heidän kannattaa tuosta vaan lempata sinut.

Olen asiasta täysin saletti. Mutta jos et minua usko, niin mietipä tätä: naiset ottavat avioeroista yli 3/4, eikä suhdeluku taastusti ole sen pienempi seurusteluissakaan. Ylivoimasessa enemmistössä tapauksista, parisuhteen hajotessa, nainen on jättäjä. Jos et tilastojakaan usko, niin voit kysyä naispuolisilta kavereiltasi, kuinka monta kertaa he ovat jättäneet ja kuinka monta kertaa heidät on jätetty. Fakta on se, että naiset jättävät ja miehet ruikuttavat rannalla. Jos siis sinut on tilastojen vastaisesti miehet aina jättäneet ja itse et ole jättänyt miehiä, niin se kertoo sinun suhteistasi jotain. Se kertoo sen, minkä tuohon ylemmäksi jo kirjoitinkin: olet valinnut miehiä, jotka saavat helposti uuden naisen, joka ehkä kiinnostaa heitä enemmän kuin sinä. Kannattaa ehkä katsoa peiliin vähäsen ja miettiä samalla millaisia miehiä tavoittelet.

• Cranky_geek
        sillitrooli kirjoitti:

Olet tapaillut miehiä, jotka löytävät muita naisia niin helposti, että heidän kannattaa tuosta vaan lempata sinut.

Olen asiasta täysin saletti. Mutta jos et minua usko, niin mietipä tätä: naiset ottavat avioeroista yli 3/4, eikä suhdeluku taastusti ole sen pienempi seurusteluissakaan. Ylivoimasessa enemmistössä tapauksista, parisuhteen hajotessa, nainen on jättäjä. Jos et tilastojakaan usko, niin voit kysyä naispuolisilta kavereiltasi, kuinka monta kertaa he ovat jättäneet ja kuinka monta kertaa heidät on jätetty. Fakta on se, että naiset jättävät ja miehet ruikuttavat rannalla. Jos siis sinut on tilastojen vastaisesti miehet aina jättäneet ja itse et ole jättänyt miehiä, niin se kertoo sinun suhteistasi jotain. Se kertoo sen, minkä tuohon ylemmäksi jo kirjoitinkin: olet valinnut miehiä, jotka saavat helposti uuden naisen, joka ehkä kiinnostaa heitä enemmän kuin sinä. Kannattaa ehkä katsoa peiliin vähäsen ja miettiä samalla millaisia miehiä tavoittelet.

Jos naisen saamisen helppous vaikuttaa mieheen noin, niin muuttuisivatko vähemmän "naista saavat" miehet samanlaisiksi, jos heillä alkaisi käymään koko ajan flaksi? Uskotko että miehen on mahdotonta olla uskollinen ja hyvä mies parisuhteeseen, jos miehen ympärillä pyörii paljon tai edes muutamia halukkaita naisia? Voisiko tästä päätellä, että uskollinen ja hyvä mies parisuhteeseen on siis mies jolla ei ole juurikaan muita vaihtoehtoja, joten siksi hän pitää kynsin ja hampain kiinni naisesta jos onnistuu jotenkin sellaisen saamaan?

• sillitrooli
        Cranky_geek kirjoitti:

Jos naisen saamisen helppous vaikuttaa mieheen noin, niin muuttuisivatko vähemmän "naista saavat" miehet samanlaisiksi, jos heillä alkaisi käymään koko ajan flaksi? Uskotko että miehen on mahdotonta olla uskollinen ja hyvä mies parisuhteeseen, jos miehen ympärillä pyörii paljon tai edes muutamia halukkaita naisia? Voisiko tästä päätellä, että uskollinen ja hyvä mies parisuhteeseen on siis mies jolla ei ole juurikaan muita vaihtoehtoja, joten siksi hän pitää kynsin ja hampain kiinni naisesta jos onnistuu jotenkin sellaisen saamaan?

En usko täysin noin, mutta osittain. Ne miehet, joilla on paljon tilaisuuksia pettää, pettävät helpommin. Mm. se tiedetään tutkimuksistakin, että erilaiset myyntimiehet pettävät enemmän kuin muiden ammattien edustajat, koska heillä on tilaisuuksia siihen niin paljon. Eli jos nainen haluaa miehen, jonka ympärillä pyörii jatkuvasti kiinnostuneita naisia, niin kannattaa aika paljon tarkkailla sitten, että mitenkä paljon mies torjuu ne naiset.

• Cranky_geek
        sillitrooli kirjoitti:

En usko täysin noin, mutta osittain. Ne miehet, joilla on paljon tilaisuuksia pettää, pettävät helpommin. Mm. se tiedetään tutkimuksistakin, että erilaiset myyntimiehet pettävät enemmän kuin muiden ammattien edustajat, koska heillä on tilaisuuksia siihen niin paljon. Eli jos nainen haluaa miehen, jonka ympärillä pyörii jatkuvasti kiinnostuneita naisia, niin kannattaa aika paljon tarkkailla sitten, että mitenkä paljon mies torjuu ne naiset.

Totta, tilaisuus tekee varkaan. Mutta uskollisuutta on vaikea nähdä päällepäin, vaikka räikeimmät tapaukset nyt pystyykin melko luotettavasti kaivamaan esiin pienellä maltilla. Jotkut on vaan hyvin impulsiivisia ja elää mieluummin joko kovassa huumassa tai sitten rysähtää oikein kunnolla turvalleen. Valinta tuokin, mutta itse suosin maltillisempaa linjaa.

• Yli 3/4?
        sillitrooli kirjoitti:

Mistä sinä tuollaista olet keksinyt?

Mtv3:n sivuilta.. kylläkn vanhaa tietoa, mutta.

"Avioeroaloite ja -päätös tehdään yleisimmin naisen aloitteesta. Vuonna 2003 avioeroaloitteista 65 prosenttia oli naisen tekemiä. Avioeroon ollaan myös jälkeenpäin yleensä tyytyväisiä. Vuoden 2003 perhebarometrin mukaan useimmissa tapauksissa avioero lisäsi onnellisuutta ja vahvisti itsetuntoa"

Ja kyllä, kaikki viittaa siihen että miehet ovat naisista riippuvaisempia ja ylipäätään naisen saaminen on miehen elämässä paljon tärkeämpää kuin toisinpäin.

• 9+3
        sillitrooli kirjoitti:

"erilaiset myyntimiehet pettävät enemmän kuin muiden ammattien edustajat"

Äly hoi älä jätä! Tuskinpa kyse on tilaisuuksista, eiköhän se ole niin,että myyntimiehiksi hakeutuvat ovat persoonaltaan sellaisia, jotka myisivät vaikka hiekkaa Saharaan = myyvät myös itsensä vastakkaiselle sukupuolelle.

• 17

"Teillä miehillä on paljon paremmat mahdollisuudet löytää parisuhde kuin naisilla"

palstan mukaan suhdetta tosin ei miehet saa jos pohjalla ei ole suhteita tai ainakin seksiä...

• Vanity Fair

Turhaa analisointia miksi ja miten.

Parisuhteen tavoitteluhan on periaattessa järjetöntä. Katso vaikka naisia ja heidän valintojaan. Ja miksi kukaan sellaista haluaisi jos kaikki on muuten kunnossa ja yksinkin on hyvä elää? Kuuntele vaikka naisia ja heidän päätöksiään. Ja tuo kriteereiden asetteluhan järjetöntä onkin - sehän tappaa kaiken-sen-miksi-suhteeseen-ylipäätään-ryhdytään jo alkumetreillä. Ei siinä kyse ole jostain "ruksi tähän kohtaan jos..." -valintatehtävästä. Tai ehkä naisilla niitä listoja on, koska he valinnan lopulta tekevät.

Ts. mikä on se asia miksi ylipäätänsä nainen ja mies ryhtyisivät toistensa kanssa tekemisiin jos ei edes ole minkäänlaista tarvetta? No kerron miksi. Seksin takia tietenkin. Ja naiset ovat siinä ylivertaisessa asemassa että he voivat sitä yllin kyllin tarjota ja saada, mutta mies siinä kusisessa asemassa että on esitettävä kyllin hyvä vastatarjous tai olla kokonaan saamatta.

Ajatusleikkinä: jos eläisimme yhä kivikautta niin mikä olisi se ykkösasia ja kaiken tavoittelemisen arvoinen asia? No seksipä tietenkin, leirin naiskingin asema ja suvun jatkaminen vaikkei sitä itse tiedostaisikaan. Tosin luolaihminen saatta olla kehittynyt niistä ajoista, ainakin omasta mielestään, mutta mihinkä ihminen karvoistaan pääsisi.

Ainoa tasa-arvoinen yhteiskuntahan olisi sellainen, jossa jokaisella olisi mustat mantelinmuotoiset silmät ja vihreä, liskomainen iho sekä kyky telepatiaan. Mutta sehän ei taas olisi kovin seksikästä, eihän?

• 17

Outo kirjoitus. Kyllähän sen suhteessa huomaa että yhdessä ollaan enemmän kuin osien summa.

Kriteerien teosta olen samaa mieltä. Tai siis onko tosiaan niitä jotka ennalta "ruksaa" mitä kumppanin tulee olla??? voijeesus, toimivaa parisuhdetta vaan heillekin :D

seksistä sen verran että miehet pyrkii tekemään mahdollisimman paljon jälkeläisiä kaikkien mahdollisten kanssa, naiset puolestaan ei siihen pysty eli pyrkivät löytämään kerralla mahdollisimman hyvän miehen ja sitouttamaan hänet itseensä. he ja jälkeläinen kun tarvitsevat suojaa jota mies tarjoaa.

eli vaikka sitä on tarjolla naisille yllin kyllin, eivät he tee sillä mitään. yksi hyvä on se jota he haluavat.

• Cranky_geek

Yritin kyllä tiivistää, mutta tällä kertaa se vaati tuon verran tekstiä, että sain edes suurinpiirtein puristettua jonkinlaisen kokonaisuuden.

Ei minusta sellaisen asian tavoittelussa ole mitään järjetöntä, joka tekee onnelliseksi ja mitä kaipaa elämäänsä. On toki olemassa ihmisiä jotka viihtyy hyvin yksin, mutta monet kaipaa jotain pysyvyyttä elämäänsä ja kumppania jonka kanssa jakaa asioita. Kriteerejä taas on hyvä olla siksi, että niiden avulla löytää paremmin sellaisen ihmisen jonka kanssa tietää viihtyvänsä ja on onnellinen. Ei se ole mitään ruksien laittamista ruutuun, jos tietää mitä haluaa, vaikkei se sitten lopulta olisikaan täsmälleen juuri sellaista mitä on mielessään kuvitellut. Kysehän on pelkästään raamituksesta, josta fiksu ihminen ymmärtää kyllä joustaa sopivissa määrin.

Ja jos ajatusleikkiä lähdetään leikkimään, niin minusta on jotenkin surullista, että et tunnu näkevän suhteessa mitään muuta pointtia kuin säännöllisen seksielämän. Kyllä naisen kanssa voi tehdä paljon muutakin kuin nussia. Minäkin kävin alkusyksystä poimimassa mustikoita. Sitä paitsi myös monet miehet kärsii haluttomuudesta, jolloin naiset ei todellakaan saa aina suhteessa niin usein seksiä kuin haluaisivat. Moni nainenkin elää jatkuvassa puutteessa.

• Takaisin sateeseen

"Ei minusta sellaisen asian tavoittelussa ole mitään järjetöntä, joka tekee onnelliseksi ja mitä kaipaa elämäänsä. On toki olemassa ihmisiä jotka viihtyy hyvin yksin, mutta monet kaipaa jotain pysyvyyttä elämäänsä ja kumppania jonka kanssa jakaa asioita. Kriteerejä taas on hyvä olla siksi, että niiden avulla löytää paremmin sellaisen ihmisen jonka kanssa tietää viihtyvänsä ja on onnellinen. Ei se ole mitään ruksien laittamista ruutuun, jos tietää mitä haluaa, vaikkei se sitten lopulta olisikaan täsmälleen juuri sellaista mitä on mielessään kuvitellut. Kysehän on pelkästään raamituksesta, josta fiksu ihminen ymmärtää kyllä joustaa sopivissa määrin."

Näin tämä litania voi mennä omassa päässä, mukavasti ja turvallisesti, mutta kun se oikea valinnan hetki tulee eteen homma menee järjettömäksi. Ainakin naisten osalta.

Surullisesti, voisi sanoa, säännöllinen seksielämä on kyllä se mitä suhteessa eniten tavoittelen. Syystä että olen siinä kokematon, melko seksuaalisviritteinen ihminen ja mukavaahan sitä tutusti ja turvallisesti olisi harrastaa. Mustikoiden poiminenhan olisi mitä mainiointa esileikkiäkin. Tuttu tyttö kyykki perä pystyssä metsässä. Mitä teet?

Mutta kaikki tämähän on vain haavetta - pilvenhattara joka lipuu aina taivaanrannan taa tummien ja sateisien tieltä.

• Cranky_geek
        Takaisin sateeseen kirjoitti:

"Ei minusta sellaisen asian tavoittelussa ole mitään järjetöntä, joka tekee onnelliseksi ja mitä kaipaa elämäänsä. On toki olemassa ihmisiä jotka viihtyy hyvin yksin, mutta monet kaipaa jotain pysyvyyttä elämäänsä ja kumppania jonka kanssa jakaa asioita. Kriteerejä taas on hyvä olla siksi, että niiden avulla löytää paremmin sellaisen ihmisen jonka kanssa tietää viihtyvänsä ja on onnellinen. Ei se ole mitään ruksien laittamista ruutuun, jos tietää mitä haluaa, vaikkei se sitten lopulta olisikaan täsmälleen juuri sellaista mitä on mielessään kuvitellut. Kysehän on pelkästään raamituksesta, josta fiksu ihminen ymmärtää kyllä joustaa sopivissa määrin."

Näin tämä litania voi mennä omassa päässä, mukavasti ja turvallisesti, mutta kun se oikea valinnan hetki tulee eteen homma menee järjettömäksi. Ainakin naisten osalta.

Surullisesti, voisi sanoa, säännöllinen seksielämä on kyllä se mitä suhteessa eniten tavoittelen. Syystä että olen siinä kokematon, melko seksuaalisviritteinen ihminen ja mukavaahan sitä tutusti ja turvallisesti olisi harrastaa. Mustikoiden poiminenhan olisi mitä mainiointa esileikkiäkin. Tuttu tyttö kyykki perä pystyssä metsässä. Mitä teet?

Mutta kaikki tämähän on vain haavetta - pilvenhattara joka lipuu aina taivaanrannan taa tummien ja sateisien tieltä.

Ihan totta, tossa on vaan järkeilyn osuus tästä hommasta, jota sitten tunteet vielä sekoittaa. Joillain vähän enemmän ja toisilla vähän vähemmän, mutta yhtä kaikki, eihän tässä mitään robotteja olla.

Sulla varmaan hallitsee seksi ajatuksia just ton takia, koska olet kokematon. Kyllähän kaikki uusi ja ihmeellinen kiinnostaa herkemmin, varsinkin jos ei sitä ole kokenut vaikka kovasti haluaisikin. Suhteessa seksi on turvallista ja varsin säännöllistä, mutta ei se ole mikään suhde jos koko homma perustuu lähinnä seksiin. Kyllä suhteessa on oltava paljon muutakin ja en tajua näitä ihmisiä jotka sanovat kuinka seksi on ainoa asia mihin miestä/naista voi tarvita, koska kaikkea muuta saa ilmankin suhdetta.

• Fiksuu mies

Käytännössä ongelma on tämä, näin esimerkkinä kohdallani.

Olen fiksu mies joka etsii fiksua naista. Ongelma on se että fiksu nainen kaipaa että mies on seksikäs alfauros koska nainen kuvittelee pelkästään miehiltä saamansa huomion myötä ja kun on naiseksi syntynyt olevansa alfanaaras.

Tämä tekee naisesta epäfiksun.

Kun tähän lisätään naisten täysin passiivinen käytös sekä kuten jo aiemmin mainittu jättämiset/pettämiset suhteessa (koska eivät tee suhteessa oikeastaan muuta kuin odottavat että joku tuohon siihen rahaa, tunteita ja munaa = eli miehen) niin mistä ihmeestä sinä löydät niitä fiksuja naisia?

AI niin, löydät "sieltä" kun he ovat lähempänä neljäkymmentä, pöhöttyneet, läskistyneet ja vanhentuneet sekä omanneet sen 10 seksikumppania jonka jälkeen he ovat sitten "fiksuja".

No eivät ole eivätkä ole olleet.

Muistuttaisin myös että fiksu nainen pitää myös huolen itsestään eikä anna itsensä pyöristyä tai kenen tahansa panna heitä.

Ongelma on se että fiksuja naisia on vähän ja he ovat jo varattuja tai pyörivät ympyröissä joita heitä on vaikea löytää.

• gikjejg 3958538

Tottakai nainen hakee sitä parhainta mahdollista miestä!!! Eihän tuossa ole järjenhäivää siltä osin. Naisethan on lähtökohtaisesti arvokkaampia kuin miehet. Muutama mies riittää tekemään "kaikki" naiset raskaaksi mutta jokaisen naisen panos on tärkeä lajinjatkamisen kannalta! Se ei haittaa jos monikin mies jää sivuun näistä talkoista. Mutta jokainen menetetty nainen kyllä.

Ne naiset jotka pöhöttyneinä nelikymppisinä alkavat kelpuuttaa ketä vaan eivät ole onnistuneet, kun eivät ole saaneet miestä turvakseen itselleen ja lapsilleen, ja ovat verrattavissa lähinnä niihin miehiin jotka eivät ole naista saaneet.

helppo yksinhuoltajanainen = kokematon poikamies

molemmat tämän palstan termistön mukaan sitä alatasoa

• Iän myötä
        gikjejg 3958538 kirjoitti:

Tottakai nainen hakee sitä parhainta mahdollista miestä!!! Eihän tuossa ole järjenhäivää siltä osin. Naisethan on lähtökohtaisesti arvokkaampia kuin miehet. Muutama mies riittää tekemään "kaikki" naiset raskaaksi mutta jokaisen naisen panos on tärkeä lajinjatkamisen kannalta! Se ei haittaa jos monikin mies jää sivuun näistä talkoista. Mutta jokainen menetetty nainen kyllä.

Ne naiset jotka pöhöttyneinä nelikymppisinä alkavat kelpuuttaa ketä vaan eivät ole onnistuneet, kun eivät ole saaneet miestä turvakseen itselleen ja lapsilleen, ja ovat verrattavissa lähinnä niihin miehiin jotka eivät ole naista saaneet.

helppo yksinhuoltajanainen = kokematon poikamies

molemmat tämän palstan termistön mukaan sitä alatasoa

Sanoisin että pikimmiten on niin, että iän myötä kriteerit tiukkenevat, kuin höltyvät. Itselläni ei ole lapsia, mutta luulisi että silloin etenkin on vielä kovemmat kriteerit kun pitää miettiä isäkelpoisuuttakin. Sellainen ero on kylläkin, että ulkonäkö ei ole niin tärkeä tekijä kuin nuorena, sillä siihen toisen naamakertoimeen kyllä turtuu on se sitten kuinka komea tahansa.

• jfherwhu 3489538
        Iän myötä kirjoitti:

Sanoisin että pikimmiten on niin, että iän myötä kriteerit tiukkenevat, kuin höltyvät. Itselläni ei ole lapsia, mutta luulisi että silloin etenkin on vielä kovemmat kriteerit kun pitää miettiä isäkelpoisuuttakin. Sellainen ero on kylläkin, että ulkonäkö ei ole niin tärkeä tekijä kuin nuorena, sillä siihen toisen naamakertoimeen kyllä turtuu on se sitten kuinka komea tahansa.

Ehkä kiristyy niillä joilla on siihen varaa. Ex-mies on mukana lasten elämässä, nainen itsekin töissä, lapsetkin jo vähän vanhempia jne. Eihän silloin ole mitään hätää vaikka olisikin yksinhuoltaja.

• hfefweg 357548735
        jfherwhu 3489538 kirjoitti:

Ehkä kiristyy niillä joilla on siihen varaa. Ex-mies on mukana lasten elämässä, nainen itsekin töissä, lapsetkin jo vähän vanhempia jne. Eihän silloin ole mitään hätää vaikka olisikin yksinhuoltaja.

ja toinen on sit se, että jos on nuorena kelpuuttanu kenet vaan hunsvotin... niin on syytäkin vähän kiristää. eikö

• Mitä..
        jfherwhu 3489538 kirjoitti:

Eiköhän nykyään niitä tukia tule ihan kivasti yksinhuoltajillekin, että ei sen takia tarvitse miehestä olla riippuvainen, tai kadulle mennä kerjuulle. Työttömänä on tietysti tiukkaa kaikilla, mutta eipä kyllä tullut mieleenkään silloin kun olin työttömänä että jos saisin miehen, niin sitten olisi rahaa. Silloinhan päinvastoin minun tukeni olisi loppuneet ja olisin jäänyt miehen armopaloilla elämään. Tätähän täällä jotkut atm:t toivovat, että naisilta poistettaisiin tuet, jotta joutuisivat olemaan miehestä taloudellisesti riippuvaisia.

Moni vanhempi nainen, etenkin eronnut ajattelee, että elelee mielummin yksin, mutta ei varsinaisesti pistä vastaankaan jos se " herra täydellinen" tulee vastaan.

• uhvfvh 395735
        Mitä.. kirjoitti:

Eiköhän nykyään niitä tukia tule ihan kivasti yksinhuoltajillekin, että ei sen takia tarvitse miehestä olla riippuvainen, tai kadulle mennä kerjuulle. Työttömänä on tietysti tiukkaa kaikilla, mutta eipä kyllä tullut mieleenkään silloin kun olin työttömänä että jos saisin miehen, niin sitten olisi rahaa. Silloinhan päinvastoin minun tukeni olisi loppuneet ja olisin jäänyt miehen armopaloilla elämään. Tätähän täällä jotkut atm:t toivovat, että naisilta poistettaisiin tuet, jotta joutuisivat olemaan miehestä taloudellisesti riippuvaisia.

Moni vanhempi nainen, etenkin eronnut ajattelee, että elelee mielummin yksin, mutta ei varsinaisesti pistä vastaankaan jos se " herra täydellinen" tulee vastaan.

niin, ne joilla tosiaan menee hyvin,

sit on niitä epätoivoisia. muakin kerran yritti iskeä raskaana ollut nuori nainen. sitä tulevaa isää kun ei kuvioissa näkynyt...

• lttl

Kiitos, kiva aloitus :)

• Mies1985

Höpsistä köpsistä sanon.

Tietenkin naisillakin on ongelmia mutta...

"Miehenä on siis ehkä vaikeampaa löytää kiinnostava nainen jolta saa vastakaikua, mutta naisena on vaikeampaa löytää mies joka ei puhu ****** ja juokse vaan pillun perässä."

Naisethan antavat naama- ja/tai tekstipakit suurelle osalle miehistä toisin kuin miehet naisille. Voit vastata sataan treffi-ilmoitukseen ja jäädä ilman yksiäkään treffejä ja on ihan yhdentekevää lähetätkö kullin kuvan vai asiallisen ja pitkän, kiinnostuneen (muttei siirappisen lipeän ja sylkeä vuotavan) tekstin. Samalla tavalla yöelämässä suuri osa aloitteista tyrehtyy alkuunsa ja se ei johdu siitä että naiset yliluonnollisesti näkisivät minkä 'perässä' mies on vaan siitä että naisilla on miniseksuaalisuus ja miehillä makroseksuaalisuus.

Ja mitä tulee tuohon pillujuttuun niin siinähän on pohjimmiltaan kyse siitä että mies jolla on valinnanvaraa (kuten naisilla) tai joka kokee virheellisesti itsellään olevaa valinnanvaraa, pettää tai jättää naisen koska tämä nainen ei tyydytä tarpeeksi. Järkevä mies ei jätä naista joka antaa enemmän kuin ottaa. Jos seksi tai muu suhteesta saatu asia on tarpeeksi hyvää, mies järkeilee ettei kannata ottaa sitä riskiä että jäisi ilman. Naiset tekevät ihan samaa asiaa silloin harvoin kun eivät heti anna naamapakkeja tai tekstipakkeja, eli testaus ja koeajo jatkuu. Jos mies on liian epämiehekäs, passiivinen, pienipeniksinen tms. niin nainen jatkaa 'munan perässä' "juoksua" eli paremman odottamista ja hylkää entisen. Kenties se että nainen ei ole itse nähnyt hirveästi vaivaa tuon huonon miehen eteen vain jotenkin antaa naisesta hienomman kuvan?

Tuohon tekstiisi näyttäisi jotenkin liittyvän sellainen piilo-oletus että kun mies lopulta pääsee suhteeseen, niin se jollakin maagisella liimalla (naisen luontainen hyvyys?) pysyy kasassa kun taas naisten suhteet sortuvat 'pillun perässä juoksemiseen'. Kyllä naiset ovat ihan opportunistisia kuin miehetkin, vain pitemmän toivomuslistan kanssa.

• Cranky_geek

Nettitreffit taas on ihan oma lukunsa ja siellä tämä asia korostuu vielä entisestään. Mietipä itseäsi naisen asemaan. Jos sinulle tulvisi satamäärin vastauksia, niin kirjoittaisitko itse jokaiselle takaisin? Tai jos jätetään kiertoviestit ja suorat seksiehdotukset peniskuvineen pois, niin kirjoittaisitko kaikille suunnilleen täyspäisen oloisille miehille hyvin perustellun ja kohteliaan viestin jossa selität tilanteesi. Entä vastaisitko vielä puolille näistä jotka vastaisivat sinulle takaisin miksi miksi kysymystulvan kanssa ja yrittäisivät vielä taivutella sinua jatkamaan tutustumista juuri hänen kanssaan tai niille jotka haukkuisivat sinut ylpeäksi nirppanokaksi jolla on rima aivan liian korkealla. Tuskinpa aikasi ja kärsivällisyytesi riittäisi moiseen joten siksi myös miehen on fiksua unohtaa nuo romaanit nettideiteissä.

Sinun profiilistasi nainen saa kyllä tarvittavat tiedot ja yhteydenotossa riittää hyvin lyhyt ja ytimekäs viesti, jonka kirjoittamiseen ei mene muutamaa minuuttia enempää. Tällöin ei myöskään harmita niin paljoa, jos nainen ei vastaa mitään. Se on pelin henki joka täytyy vaan hyväksyä, jos mielii jatkaa nettideittailua selväjärkisenä ja niin ettei siellä pyörimiseen mene koko päivää. Jokainen hyvä jätkä tietysti miettii mielessään, että mikä on kun ei naiset huomaa mua, mutta ikävä fakta on se, että nettideiteissä hyvät jätkät hukkuu helposti juuri tuonne viestien paljouteen. Ajattele, olet naiselle yksi sadasta, kun hän alkaa lukemaan viestejään ja miettimään kenelle vastaa ja mitä vastaa. Nainen törmää siis jälleen samaan ongelmaan kuin muuallakin. Mistä ihmeestä hän tietää kenen kanssa kannattaa jatkaa tutustumista ja kuka näistä on rehellinen hyvä mies jollaista nainen etsii.

Totta kai tästä seuraa myös sekin, että nainen antaa pakit helpommin, koska tietää että jo seuraavan kulman takana on todennäköisesti uusi tarjokas. Väitätkö ettei oma suhtautumisesi muuttuisi vastaavalla tavalla. Noin kärjistettynä tietenkin. Onhan kyse myös ajastakin. Eihän sinullakaan olisi mitenkään aikaa tutustua sataan naiseen kunnolla, joten jotain karsintaa on pakko suorittaa.

Eikä tossa mitään piilo-oletuksia ollut. Tätä asiaa ei vaan voi puristaa kaiken kattavasti noin lyhyeen viestiin. En suinkaan kuvittele naisten olevan mitään maagisia olentoja ja että vika suhteen kariutumiseen on aina miehessä. Olenhan itsekin ollut osallisena näissä tilanteissa, enkä sentään kaikesta syytä itseäni. Kyllähän naisetkin pettää ja nykyään jo joidenkin tutkimusten mukaan jopa miehiä enemmän. Koko pointti tässä ketjussa oli se, että ei suhteen löytäminen naisillekaan ole ihan niin helppoa kuin täältä saa niin usein lukea. Oikeastaan ihmettelenkin sitä miten vähän tähän ketjuun on tullut vastaväitteitä näihin naisten kohtaamiin ongelmiin pariutumisessa, kun ottaa huomioon miten äänekkäästi tätä asiaa jauhetaan muissa ketjuissa ja kuinka naisille kaikki on niin helppoa.

Olisi mielenkiintoista kuulla miten näitä naisten etuja kadehtivat miehet itse toimisivat naisten asemassa ja varsinkin miten ja millä eväillä he toimisivat mielestään naisia paremmin.

• Vastakohdat
        Cranky_geek kirjoitti:

Nettitreffit taas on ihan oma lukunsa ja siellä tämä asia korostuu vielä entisestään. Mietipä itseäsi naisen asemaan. Jos sinulle tulvisi satamäärin vastauksia, niin kirjoittaisitko itse jokaiselle takaisin? Tai jos jätetään kiertoviestit ja suorat seksiehdotukset peniskuvineen pois, niin kirjoittaisitko kaikille suunnilleen täyspäisen oloisille miehille hyvin perustellun ja kohteliaan viestin jossa selität tilanteesi. Entä vastaisitko vielä puolille näistä jotka vastaisivat sinulle takaisin miksi miksi kysymystulvan kanssa ja yrittäisivät vielä taivutella sinua jatkamaan tutustumista juuri hänen kanssaan tai niille jotka haukkuisivat sinut ylpeäksi nirppanokaksi jolla on rima aivan liian korkealla. Tuskinpa aikasi ja kärsivällisyytesi riittäisi moiseen joten siksi myös miehen on fiksua unohtaa nuo romaanit nettideiteissä.

Sinun profiilistasi nainen saa kyllä tarvittavat tiedot ja yhteydenotossa riittää hyvin lyhyt ja ytimekäs viesti, jonka kirjoittamiseen ei mene muutamaa minuuttia enempää. Tällöin ei myöskään harmita niin paljoa, jos nainen ei vastaa mitään. Se on pelin henki joka täytyy vaan hyväksyä, jos mielii jatkaa nettideittailua selväjärkisenä ja niin ettei siellä pyörimiseen mene koko päivää. Jokainen hyvä jätkä tietysti miettii mielessään, että mikä on kun ei naiset huomaa mua, mutta ikävä fakta on se, että nettideiteissä hyvät jätkät hukkuu helposti juuri tuonne viestien paljouteen. Ajattele, olet naiselle yksi sadasta, kun hän alkaa lukemaan viestejään ja miettimään kenelle vastaa ja mitä vastaa. Nainen törmää siis jälleen samaan ongelmaan kuin muuallakin. Mistä ihmeestä hän tietää kenen kanssa kannattaa jatkaa tutustumista ja kuka näistä on rehellinen hyvä mies jollaista nainen etsii.

Totta kai tästä seuraa myös sekin, että nainen antaa pakit helpommin, koska tietää että jo seuraavan kulman takana on todennäköisesti uusi tarjokas. Väitätkö ettei oma suhtautumisesi muuttuisi vastaavalla tavalla. Noin kärjistettynä tietenkin. Onhan kyse myös ajastakin. Eihän sinullakaan olisi mitenkään aikaa tutustua sataan naiseen kunnolla, joten jotain karsintaa on pakko suorittaa.

Eikä tossa mitään piilo-oletuksia ollut. Tätä asiaa ei vaan voi puristaa kaiken kattavasti noin lyhyeen viestiin. En suinkaan kuvittele naisten olevan mitään maagisia olentoja ja että vika suhteen kariutumiseen on aina miehessä. Olenhan itsekin ollut osallisena näissä tilanteissa, enkä sentään kaikesta syytä itseäni. Kyllähän naisetkin pettää ja nykyään jo joidenkin tutkimusten mukaan jopa miehiä enemmän. Koko pointti tässä ketjussa oli se, että ei suhteen löytäminen naisillekaan ole ihan niin helppoa kuin täältä saa niin usein lukea. Oikeastaan ihmettelenkin sitä miten vähän tähän ketjuun on tullut vastaväitteitä näihin naisten kohtaamiin ongelmiin pariutumisessa, kun ottaa huomioon miten äänekkäästi tätä asiaa jauhetaan muissa ketjuissa ja kuinka naisille kaikki on niin helppoa.

Olisi mielenkiintoista kuulla miten näitä naisten etuja kadehtivat miehet itse toimisivat naisten asemassa ja varsinkin miten ja millä eväillä he toimisivat mielestään naisia paremmin.

Kadehtijoiden ongelma on se että eivät ymmärrä miesten ja naisten eroa. Arvioivat naisia kuin he olisivat miehiä. Maailmanhan täytyy näyttää ihan erilaiselle naisen silmin.

Hyvä esimerkki on just tää jankkaus että nainen saa aina seksiä. Niin saa, mitä sitten. Ei ne tee pelkällä seksillä mitään.

• Cranky_geek
        Vastakohdat kirjoitti:

Kadehtijoiden ongelma on se että eivät ymmärrä miesten ja naisten eroa. Arvioivat naisia kuin he olisivat miehiä. Maailmanhan täytyy näyttää ihan erilaiselle naisen silmin.

Hyvä esimerkki on just tää jankkaus että nainen saa aina seksiä. Niin saa, mitä sitten. Ei ne tee pelkällä seksillä mitään.

Nimenomaan, juuri tässä on villakoiran ydin.

• Yks ATM
        Cranky_geek kirjoitti:

Eli miehen on siis käytännössä lähes mahdotonta löytää naista netin kautta.

• Cranky_geek
        Yks ATM kirjoitti:

Eli miehen on siis käytännössä lähes mahdotonta löytää naista netin kautta.

Ei suinkaan. Tilannehan on sikäli varsin hyvä, että monet naiset tiputtaa suoriltaan pois kiertoviestit ja seksin vonkaajat, joten käytännössä heistä ei ole lainkaan kilpailijaksi sinulle. Todellisuudessa siis jäljelle jää jo muutaman hyvin yksinkertaisen asian mielessä pitämisellä paljon pienenpi joukko miehiä, joiden joukkoon päästäkseen ei tarvitse tehdä mitään mahdottomuuksia. Jo sillä pääsee pitkälle, että lukee naisen deitti-ilmoituksen ajatuksella kiireestä kantapäähän, sillä todella moni mies ei lue. Näitä juttujahan on ihan mieletön määrä joilla voit parantaa mahdollisuuksiasi, eikä kaikki naiset suinkaan saa satamäärin viestejä, varsinkaan niitä varteenotettavia viestejä.

Sitä paitsi nettideittailuhan on muuttunut viimeisen kymmenen vuoden kuluessa todella paljon. Ei nettideittailu ole mikään epätoivoisten luusereiden tapa löytää seuraa. Ihan normaaleja naisia sielläkin on. Monet ovat vaan kyllästyneet tuloksettomaan baareissa pyörimiseen ja jotkut ei vaan yksinkertaisesti käy sellaisissa paikoissa joissa voisi tutustua miehiin. Ajatuksella vaan liikenteeseen, eikä siitä naisen asemaan asettumisesta ole tosiaankaan mitään haittaa tässäkään asiassa.

• Mies1985
        Vastakohdat kirjoitti:

Niin? No ei nainen tee treffeillä ja parisuhteella tai miesten seuralla muutenkaan mitään sen perusteella että naiset antavat 99% naamapakkeja ja tekstipakkeja. Naiset eivät myöskään katsele miesten kuvia edes salaa. Ja on turha väittää että nainen yliluonnollisesti näkee jo naamasta tai tekstistä että melkein jokainen mies on vain seksin perässä.

On epärehellistä väittää että erot loppuisivat pelkkään seksin saamiseen tai haluamiseen.

Miehet etsivät naisseuraa ja naiset sosiaalista ponnahduslautaa ja joskus harvoin sitä miesseuraa.

• Mies1985
        Cranky_geek kirjoitti:

Ongelma on siinä että rinnastat ongelmat näin;
        -miehen on vaikea saada mitään naista
        -naisen on vaikea saada miestä joka ei "juoksisi pillun perässä"

Tästä puuttuu se mahdollisuus että miehenkin voi olla vaikea saada naista joka ei esim.ole surkea sängyssä. Eli yhdistät vikoja miehiin kuin miehet tavallisesti olisivat 'huonoja' mutta et naisiin. Miten se jonkun perässä juokseminen muuten johtuisi vain miehestä? Kuten sanottua, jos naisen 'taso' on tarpeeksi korkea niin mies ei juokse.

Voisit yhtä hyvin rinnastaa asiat näin;
        -Nälkäisen on vaikea saada edes hernettä
        -Naisen on vaikea saada pizzaa joka kestäisi ikuisesti. Pizza vaan juoksee mahaan ja lopulta uusien metsästysmaiden perässä suolesta ulos.

Onko tuossa molemmilla muka yhtä huono tilanne?

Ja tuollaista että ihmiset paneskelevat pari kuukautta ja homma loppuu siihen tapahtuu jatkuvasti nimenomaan naisten toimesta. Naiset vain käyttävät jotain korukieltä tämän asian hienostelemiseen. Naisen iskee joku parempi panoeino ja "tunteet" syttyvät ja paneskelulle ja hengaukselle annetaan "parisuhteen" nimi eikä panosuhde. Mies jää muistelemaan panosuhdetta jonka kuvitteli olevan parisuhde. Ehkäisy on keksitty ja myös miesten tunteet.

• Mies1985
        Mies1985 kirjoitti:

Tästä puuttuu se mahdollisuus että miehenkin voi olla vaikea saada naista joka ei esim.ole surkea sängyssä. Eli yhdistät vikoja miehiin kuin miehet tavallisesti olisivat 'huonoja' mutta et naisiin. Miten se jonkun perässä juokseminen muuten johtuisi vain miehestä? Kuten sanottua, jos naisen 'taso' on tarpeeksi korkea niin mies ei juokse.

-Naisen on vaikea saada pizzaa joka kestäisi ikuisesti. Pizza vaan juoksee mahaan ja lopulta uusien metsästysmaiden perässä suolesta ulos.

Ja tuollaista että ihmiset paneskelevat pari kuukautta ja homma loppuu siihen tapahtuu jatkuvasti nimenomaan naisten toimesta. Naiset vain käyttävät jotain korukieltä tämän asian hienostelemiseen. Naisen iskee joku parempi panoeino ja "tunteet" syttyvät ja paneskelulle ja hengaukselle annetaan "parisuhteen" nimi eikä panosuhde. Mies jää muistelemaan panosuhdetta jonka kuvitteli olevan parisuhde. Ehkäisy on keksitty ja myös miesten tunteet.

Senhän nyt jokainen voi todeta että naisen on helpompi saada miesseuraa vaikka lenkkipolulle kuin päinvastoin. Naisten on myös helpompi saada tuotteita myydyksi jne.
        Naiset ovat suositumpia juttukumppaneita netissä jne. Miehet eivät myöskään kiinnosta naisia tutkimuskohteena kuten naiset miehiä. Miehiä kiinnostaa erilaiset asiat kuten autot, kielet, vieraat kulttuurit, urheilulajit, matematiikka, naiset, lintulajit jne. selvästi enemmän kuin naisia. Naisia normaalisti kiinnostaa paljon enemmän kukat, juorut, muut ihmissuhdepärpätykset, vaatteet ja perhe...kaikki mikä liittyy jotenkin naiseen itseensä enemmän kuin miehillä.

Suuri osa avioliitoista loppuu naisen päätöksestä. Ei siis esim.siksi että mies avioituisi toisen naisen kanssa. Loppuuko suuri osa suhteista miehen vai naisen päätöksestä? En usko että tuota on tutkittu ja oli se miten päin oli, tuo on paljon monimutkaisempi asia. Parisuhde voi päättyä miljoonasta eri syystä.

Sen sijaan se että nainen saa automaattisesti paremman lähtöaseman kuin mies erilaisiin seuranhakuihin on fakta ja jokainen voi testata tätä helposti. Tämä perustuu juurikin sukupuoleen ja sukupuolisiin tuntomerkkeihin eikä mihinkään muuhun. Tuntematon mies ja nainen eivät tiedä toisistaan mitään muuta kuin ulkonäön mutta nainen on heti suositumpi.

Nainen voi ajatella "hui kauhia, en minä voi tulla sinne keskustaan treffeille jos vaikka raiskataan kun tuommoiset nörtähtävät tavismiehet voi tehdä niin" mutta toisaalta naiselle on tärkeää että vastustaa rasismia ja homofobiaa.

• Cranky_geek
        Mies1985 kirjoitti:

Juurihan sanoin, että tätä asiaa ei voi mitenkään tiivistää kaiken kattavasti noin lyhyeen viestiin. Se että en mainitse joka ikistä tähän vaikuttavaa asiaa vaikka tiedostaisinkin niitä paljon enemmän ja pyrin yksinkertaistamaan asioita ei tarkoita sitä, että rinnastaisin ongelman noin. Joten ihan suotta takerrut noin voimakkaasti pariin yksityiskohtaan.

Jälleen siis pähkinänkuoressa. Miehen ja naisen tilanteet ovat eri tavalla haasteelliset ja se että arvioit naisia kuvitellen heidän olevan miehiä vääristää aika pahasti totuutta. Juuri siksi myös tuo ruoka vertailusi ontuu. Mielenkiintoista kyllä, haluaisit selvästikin olla pizzan syöjä, joten kuten ylenpänä jo totesin: Olisi mielenkiintoista kuulla miten näitä naisten etuja kadehtivat miehet itse toimisivat naisten asemassa ja varsinkin miten ja millä eväillä he toimisivat mielestään naisia paremmin?

• parempi vertaus
        Mies1985 kirjoitti:

Naisille on tarjolla homeista pizzaa, jonka voi kyllä väkisin syödä, mutta oksennus tulee.

• Mies1985
        Cranky_geek kirjoitti:

Juurihan sanoin, että tätä asiaa ei voi mitenkään tiivistää kaiken kattavasti noin lyhyeen viestiin. Se että en mainitse joka ikistä tähän vaikuttavaa asiaa vaikka tiedostaisinkin niitä paljon enemmän ja pyrin yksinkertaistamaan asioita ei tarkoita sitä, että rinnastaisin ongelman noin. Joten ihan suotta takerrut noin voimakkaasti pariin yksityiskohtaan.

Jälleen siis pähkinänkuoressa. Miehen ja naisen tilanteet ovat eri tavalla haasteelliset ja se että arvioit naisia kuvitellen heidän olevan miehiä vääristää aika pahasti totuutta. Juuri siksi myös tuo ruoka vertailusi ontuu. Mielenkiintoista kyllä, haluaisit selvästikin olla pizzan syöjä, joten kuten ylenpänä jo totesin: Olisi mielenkiintoista kuulla miten näitä naisten etuja kadehtivat miehet itse toimisivat naisten asemassa ja varsinkin miten ja millä eväillä he toimisivat mielestään naisia paremmin?

No naisten tilannehan on se että suhde saattaa joskus päättyä ja miesten tilanne se että suhde saattaa joskus alkaa.

Jos tehdään sillä tavalla epärehellisesti että vertaillaan vain niitä suhteita joihin naiset ovat itse tyytyväisiä ja jotka kestävät hautaan asti niihin suhteisiin joissa mies pettää tai jättää niin tietenkin saadaan tuota sinun kuvaustasi vastaava kuva.
        -
        Eli nainen voi treffata sata miestä ja laukaista viisikymmentä pyssyä ja suht...ööööh, siis tutustumisten kesto voi olla vaikka 1-6 kuukautta. Tästä seuraavasta ongelmasta päästään käyttämällä vanhaa Neuvostoliittolaista taktiikkaa eli nimetään ammattilaiset jääkiekonpelaajat eri nimillä (historiallisesti sotilasarvoja) jotta voivat kilpailla amatöörien kisoissa.
        -
        Eli ei kutsuta kaikkea tuota hengaamista ja vehkeiden svengaamista "suhteeksi" ja sanotaan ettei siinä ollut "tunteita" joten sitä ei lasketa. Nainen ei siis päättänyt näitä suhteita koska määrittelimme ne joksikin muuksi.

• Cranky_geek
        Mies1985 kirjoitti:

Niin? No ei nainen tee treffeillä ja parisuhteella tai miesten seuralla muutenkaan mitään sen perusteella että naiset antavat 99% naamapakkeja ja tekstipakkeja. Naiset eivät myöskään katsele miesten kuvia edes salaa. Ja on turha väittää että nainen yliluonnollisesti näkee jo naamasta tai tekstistä että melkein jokainen mies on vain seksin perässä.

On epärehellistä väittää että erot loppuisivat pelkkään seksin saamiseen tai haluamiseen.

Miehet etsivät naisseuraa ja naiset sosiaalista ponnahduslautaa ja joskus harvoin sitä miesseuraa.

Älä ota kaikkea ihan noin kirjaimellisesti. Henkilökohtainen mielipide ei ole kokonaisuudessaan pelkästään se mitä viestissä lukee, koska tosiaan kaiken kattavaa vastausta on mahdotonta antaa. Ei tässä kukaan ole väittänyt, että koko asia kulminoituisi pelkästään seksiin ja sen saamiseen.

Varsinkin nykyään naiset pystyvät tulemaan varsin hyvin toimeen omillaan, joten jos tästä lähdetään jotain johtopäätöksiä vetämään, niin naiset nimenomaan kaipaavat sitä miesseuraa, koska kaikkea muuta heillä jo on.

• Mies1985
        parempi vertaus kirjoitti:

Naisille on tarjolla homeista pizzaa, jonka voi kyllä väkisin syödä, mutta oksennus tulee.

Tästä taas päädytään naisten miniseksuaalisuuteen.

Samasta äidistä putkahtanut veli on homeinen oksennuksen aiheuttaja mutta sisko herkku. Mitä mieltä naiset ovat she-maleista?

• Cranky_geek
        Mies1985 kirjoitti:

No naisten tilannehan on se että suhde saattaa joskus päättyä ja miesten tilanne se että suhde saattaa joskus alkaa.

Jos tehdään sillä tavalla epärehellisesti että vertaillaan vain niitä suhteita joihin naiset ovat itse tyytyväisiä ja jotka kestävät hautaan asti niihin suhteisiin joissa mies pettää tai jättää niin tietenkin saadaan tuota sinun kuvaustasi vastaava kuva.
        -
        Eli nainen voi treffata sata miestä ja laukaista viisikymmentä pyssyä ja suht...ööööh, siis tutustumisten kesto voi olla vaikka 1-6 kuukautta. Tästä seuraavasta ongelmasta päästään käyttämällä vanhaa Neuvostoliittolaista taktiikkaa eli nimetään ammattilaiset jääkiekonpelaajat eri nimillä (historiallisesti sotilasarvoja) jotta voivat kilpailla amatöörien kisoissa.
        -
        Eli ei kutsuta kaikkea tuota hengaamista ja vehkeiden svengaamista "suhteeksi" ja sanotaan ettei siinä ollut "tunteita" joten sitä ei lasketa. Nainen ei siis päättänyt näitä suhteita koska määrittelimme ne joksikin muuksi.

"No naisten tilannehan on se että suhde saattaa joskus päättyä ja miesten tilanne se että suhde saattaa joskus alkaa."

Mistä tuo ajatus on peräisin, että miehille seurusteleminen olisi todella harvinainen, suorastaan lottovoittoon verrattavissa oleva onnenpotku, kun taas naiset elävät jatkuvassa yltäkylläisyydessä? Sinähän puhut ihan niin kuin kaikki miehet olisivat jotain naisten almuista taistelevia kerjäjäisiä. Oletko esimerkiksi ajatellut kuinka henkisesti kuluttavaa olisi jatkuvasti aloittaa ja päättää suhde? Luuletko että suhteen päättymisen voi ohittaa olan kohautuksella ja jatkaa ihan niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Kyllä suhteeseen ryhtymistä on syytä harkita niin miehen kuin naisenkin ja jos päädytään eroon, niin useimmat pitää suhteen päättyessä jonkinlaisen henkisen palautusmis kauden, jonka jälkeen vasta aletaan harkitsemaan, että voisi alkaa pikku hiljaa virittelemään uutta matoa koukkuun.

Niin ja kenen kanssa nuo naiset sitten seurustelevat, jos eivät miesten? Et kai sentään väitä, että 20% miehistä seurustelee 80% naisten kanssa ja loput miehet tumputtaa yksin kotonaan?

• pv.
        Mies1985 kirjoitti:

Samasta äidistä putkahtanut veli on homeinen oksennuksen aiheuttaja mutta sisko herkku. Mitä mieltä naiset ovat she-maleista?

Kutsu miksi haluat, mutta niin se vain on, että isosta määrästä miehiä nainen voisi panna ehkä muutaman kanssa, jos sattuu näistä pitämään. Mies taas voisi panna kaikkia naisia, eikä haittaa vaikka mukana olisi pari lammasta ja oksan reikä. Näinhän se menee luonnossakin. Naiset/ naaraat ovat valikoivampia, miehet/ urokset ovat tyrkyllä.

Mitä she- maleista? Ei kiinnosta. Onko aikomus ryhtyä sellaiseksi?

• Mies1985
        pv. kirjoitti:

Kutsu miksi haluat, mutta niin se vain on, että isosta määrästä miehiä nainen voisi panna ehkä muutaman kanssa, jos sattuu näistä pitämään. Mies taas voisi panna kaikkia naisia, eikä haittaa vaikka mukana olisi pari lammasta ja oksan reikä. Näinhän se menee luonnossakin. Naiset/ naaraat ovat valikoivampia, miehet/ urokset ovat tyrkyllä.

Mitä she- maleista? Ei kiinnosta. Onko aikomus ryhtyä sellaiseksi?

On asenteellista verrata miehiä homeeseen. Vai ovatko myös naiset sinulle hometta tai jopa paskaa jos et ole seksuaalisesti kiinnostunut heistä?

Jos oma taso ei kelpaa niin eihän se ole miesten vika.

• pv.
        Mies1985 kirjoitti:

On asenteellista verrata miehiä homeeseen. Vai ovatko myös naiset sinulle hometta tai jopa paskaa jos et ole seksuaalisesti kiinnostunut heistä?

Jos oma taso ei kelpaa niin eihän se ole miesten vika.

So what? Huvittavaa että sinä yrität moralisoida kaiken suoltamasi pazkan jälkeen aseenteellisuudesta ja kaiken kukkuraksi itse aloitit pizzavertailun. Itse myös täällä vertailet naisia hevosiin ja muihin käyttöesineisiin. Homekorva.

• Kovin
        Vastakohdat kirjoitti:

kevytmielinen ja leväperäinen suhtautuminen seksiin.

Seksihän on kaunein asia mitä mies ja nainen voi harrastaa keskenään. Tuo Jumalan lahja ja/tai kirous.

Kommentissa tulee esille myös naisen seksuaalivallan ydin. Naisella on varaa heittää pois seksin mahdollisuus kuin vanhan kintaan. Sama kuin mies heittäisi 200 euroa katuojaan hetken mielijohteesta.

• Niin,
        Mies1985 kirjoitti:

Mies-85 tarkoittine että naiset tykkäävät enemmän tytöistä siskonaan kuin pojista veljenäänkään.

Ja miksi ei - sama "planeetta", sama valuutta.

She-malesta eivät varmaankaan, koska naiset huomaavat 100% "valuutan" väärennöksen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3113
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2854
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2405
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2236
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2053
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe