Minulle on tehty vatsan abdominoplastia n.pari vuotta sitten. Lihoin ko. leikkauksen jälkeen ja nyt ylävatsani roikkuu ikävästi leikkausarven päällä. Olen yrittänyt laihduttaa itseäni mutta läskipussi ei häviä ylävatsalta mihinkään. Voisiko ko. harmista päästä eroon rasvaimulla? Millainen olisi ilman nukutusta tapahtuva ns. hellävaraisempi rasvaimu? Tehdäänkö toimenpiteitä vanhemmille henkilöille, olen 59v. nainen? Toimenpide pitäisi lisäksi saada loma-aikana tehtyä, tuleeko sairaslomapäiviä ja hintakin olisi hyvä tietää etukäteen? Kiitos tiedoista etukäteen!
Ylävatsan rasvaimu
Maalaistyttö oon
1
189
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Rasvaimun voi tehdä myös ilman nukutusta. Kohdallasi on vaikea näkemättä sanoa, mikä olisi sinulle paras vaihtoehto. Ikäisillesi naisille tehdään rasvaimuja, joten ikä ei ole ongelma. Voisit tulla käymään plastiikkakirurgisen sairaanhoitajan maksuttomalla vastaanotolla, johon ajan voit vararta numerosta 043-8202275.
Ystävällisin terveisin
Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329