Kuvaile huumorintajuasi linkeillä

sillitrooli

Ihmisillä on erilaisia huumorintajuja, eri asiat naurattaa. Huumorintaju on kuitenkin aika olennainen osa tutustumista ja sitä naisten mainostamaa "kemiaa".

Samalla huumorintaju on kuitenkin jotain, jota on aika vaikea kuvailla. Huumorintajun kuvaileminen sanoin on myöskin äärettömän tylsää luettavaa. Ei naurata yhtään. Toisaalta olisi kuitenkin kiva tietää, millaisille asioille muut nauravat. Siksi ajattelin laittaa tällaisen ketjun. Ideana on siis kuvailla omaa huumorintajuaan linkeillä, joissa on jotain omasta mielestä hauskaa. Saa olla youtube-linkkejä tai kuvalinkkejä tai mitä tahansa. Saa olla videoita, sarjakuvia, kuvia tai vaikka ääniä. Laita mielellään vähintään kaksi erilaista linkkiä, niin saa paremman kuvan.

54

592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.youtube.com/watch?v=D-ogrMr4lWc
      http://www.youtube.com/watch?v=w8QH93jWZbk
      http://www.youtube.com/watch?v=3ntQV4LjEhA&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=SkeWjWKqHdo

Tilannekomiikka, ylitylyys, apinoiminen ja kyky nauraa itselle ja naurattaa muita itsellään, on mun huumorintajua kutkuttavaa. Se ettei ota kaikkea niin kauhean vakavasti. Tai sitten ampuu ihan yli vakavuudellaan jolloin mä en voi kun nauraa enää. Jonkun jutun vitsiksi lyöminen osaa olla huvittavaa myöskin. Joku kömmähdys tyyliin hauskat kotivideot, jos siinä ei ketään vakavemmin satu eikä satuteta.

http://www.youtube.com/watch?v=6W0Q9XZA7D0&feature=related

Eläimet osaa olla huvittavia, kuten myös vanhukset ja lapset vähän kuin aikomattaankin.

• Noi nauratti

Se sheikkava mummokin.. :D

Sillitroolin linkit taas ei naurattanu yhtään.

• sillitrooli
        Noi nauratti kirjoitti:

Hyvä että joku nauratti. Mutta laita nyt omatkin linkkisi, ideana on kuvailla sitä, mikä itseä naurattaa. Eli käytännössä jokaisen, joka haluaa ketjuun kommentoida, tulisi laittaa omiakin linkkejä.

• Noi nauratti kirjoitti:

Kiva, jos osui jonkun toisenkin nauruhermoon sopivasti. :-) Mummosta tuli heti hyvä fiilis, ei mikään turhan tosikko mummo. Rento.

• Linkki.
        sillitrooli kirjoitti:

Hyvä että joku nauratti. Mutta laita nyt omatkin linkkisi, ideana on kuvailla sitä, mikä itseä naurattaa. Eli käytännössä jokaisen, joka haluaa ketjuun kommentoida, tulisi laittaa omiakin linkkejä.

http://www.vitsi.net/verotoimisto-synagogassa/

• LOL.
        ol_io kirjoitti:

Ainiin ja tollainen äijäily ja egoilu, oikein rehvakas olemus huvittaa miehissä. Ei voi kun nauraa, vakavasti en kykene ottamaan kovinkaan rehvakasta miestä. x) En tiedä pitäiskökään edes? Mut siis huvittaa kyllä asenne olipa tyypit huumorilla liikkeellä, kuten videossa tai sitten tosissaan. Mitä enemmän tosissaan, sitä huvittavampaa.

http://www.youtube.com/watch?src_vid=MOufwChZe9s&v=x6ligTvg2lY&feature=iv&annotation_id=annotation_872325

Olikohan noi tosissaan?

• LOL. kirjoitti:

Olikohan noi tosissaan?

No ei tainnu olla. :-) Mutta onhan niitäkin jotka on ihan vakavissaan yhtä lesoa äijjää. Hyvä kun mahtuu ovista kulkemaan, eikä siksi että kroppa on niin iso vaan se ego. xD Tossa kylillä niitä tosi kovia äijiä näkee aika usein. Yleensä ne on just nuoria miehiä. Tai siis miehenalkuja.

Liiankin leija, kuten pojat sanoi. :-)

• ol_io kirjoitti:

No ei tainnu olla. :-) Mutta onhan niitäkin jotka on ihan vakavissaan yhtä lesoa äijjää. Hyvä kun mahtuu ovista kulkemaan, eikä siksi että kroppa on niin iso vaan se ego. xD Tossa kylillä niitä tosi kovia äijiä näkee aika usein. Yleensä ne on just nuoria miehiä. Tai siis miehenalkuja.

Liiankin leija, kuten pojat sanoi. :-)

Mut siis hyvä huumori biisi ja video. Kuvaava.

• ol_io kirjoitti:

Mut siis hyvä huumori biisi ja video. Kuvaava.

Tietysti sitten kummelin nahka ja nuppi, pulttiboissit ja vintiöiden Keravan kollit huvittaa kans ja Jopet showssa tämä sketsi erityisesti. Sen sorttiset.

http://www.youtube.com/watch?v=7rCAXYjMmgE

• rouvanamu.47
        ol_io kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=_oZzC8c4gn8&feature=fvwrel

Tämä jäi pois, piti laittaa. Ei mitenkään hauska tilanne oikeasti olis, mutta kun tietää kyseessä olevan jekun. Hölmistyminen ja suuttuminen toki huvittaa.

minäkin tykkäsin linkeistäsi :)

sillitrollille taas kiitos hienosta aloituksesta jota hyvän ja huono huumorin ystävä arvostaa !!

• neiti ruiskukka
        ol_io kirjoitti:

Ainiin ja tollainen äijäily ja egoilu, oikein rehvakas olemus huvittaa miehissä. Ei voi kun nauraa, vakavasti en kykene ottamaan kovinkaan rehvakasta miestä. x) En tiedä pitäiskökään edes? Mut siis huvittaa kyllä asenne olipa tyypit huumorilla liikkeellä, kuten videossa tai sitten tosissaan. Mitä enemmän tosissaan, sitä huvittavampaa.

http://www.youtube.com/watch?src_vid=MOufwChZe9s&v=x6ligTvg2lY&feature=iv&annotation_id=annotation_872325

Joo.. muaki nauratti yhdessä lakkiastilaisuudessa koululla kun koko ryhmän "cooleimmat" jätkät lähti hakemaan todistuksia. Ensimmäinen heistä teki jonkun coolin liikkeen lavalla ja opiskelijakaverit hörähtelivät katsomossa. Tämän kyseisen tyypin jälkeen ainakin viistoista jätkää matki tätä ensimmäistä ja koitti samaa coolia liikettä lavalla. Lopulta alko käydä jo aika huvittavaksi ku kaikki koitti olla niin äijää että :D

• vaan kerroppa
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Joo.. muaki nauratti yhdessä lakkiastilaisuudessa koululla kun koko ryhmän "cooleimmat" jätkät lähti hakemaan todistuksia. Ensimmäinen heistä teki jonkun coolin liikkeen lavalla ja opiskelijakaverit hörähtelivät katsomossa. Tämän kyseisen tyypin jälkeen ainakin viistoista jätkää matki tätä ensimmäistä ja koitti samaa coolia liikettä lavalla. Lopulta alko käydä jo aika huvittavaksi ku kaikki koitti olla niin äijää että :D

Minkä takia ne "cooleimmat" ja "äijimmät" tyypit sitten saa eniten naisia?

• neiti ruiskukka
        vaan kerroppa kirjoitti:

No en tiedä. Kerroppa ite, ku niin kerran väität. Minkä takia joku jaksaa aina ottaa tämän asian puheeksi mun kanssa joka ikisessä ketjussa? En jaksa nyt lähteä tästä asiasta väittelemään. Pysyttäis mielummin tän ketjun aiheessa.

• vaan kerroppa
        neiti ruiskukka kirjoitti:

No en tiedä. Kerroppa ite, ku niin kerran väität. Minkä takia joku jaksaa aina ottaa tämän asian puheeksi mun kanssa joka ikisessä ketjussa? En jaksa nyt lähteä tästä asiasta väittelemään. Pysyttäis mielummin tän ketjun aiheessa.

Varmaankin sen takia jaksaa ottaa puheeksi koska niin se on. Miehet sen tietävät. Ne cooleimman tai äijimmän jätkän roolia vetävät miehet ovat naisten mielestä seksikkäitä.

• neiti ruiskukka kirjoitti:

Se menee jotenkin niiiiin yli överiksi. Karikatyyri imagon luomista jostain hoppareista suoraan jenkkilästä tms. Ihan pelleilyähän se on, vaikka sen toiset tosissaankin ottaa. Kerran huvitti yksi jäbä, joka laahusti trendikkäästi hoppari vaatteissaan ja tukka ja helyt oli tietysti myös laitettu kuten imagoon kuuluu. Ok. Jäbä sitten käveli just silleen camoon hei oon hiukka leso, huomaaks kukaan gimma. Siinä oli aika monta yläaste ikäistä tyttöä kadun varressa. Kaupan lähellä.

Sylki sitten mennessään ja kuis ollakkaan se kauhee klimppi putos sille coolille hupparille rinnuksiin. Ööh, mikä imagon romutus ja nolotus. Tyyppi hiippas polla punasena joukon mimmejä ohi ja oli kokolailla enemmänkin kuin pikkunen polvensa telonut pojan pallero laastaria vailla, kun kauheen cool äijä. :-/ Voivoi...

• vaan kerroppa kirjoitti:

Naiset on kautta aikain tykänneet miehistä, jotka saa ne nauramaan. Siinä kai syy. Mutta tuskin niitä äijiä kukaan vakavasti ottaa. :-) Tai en mä ainakaan.

• ol_io kirjoitti:

Naiset on kautta aikain tykänneet miehistä, jotka saa ne nauramaan. Siinä kai syy. Mutta tuskin niitä äijiä kukaan vakavasti ottaa. :-) Tai en mä ainakaan.

Toki jos se äijäily on vaan miehen huumoria, ettei se itekkään ota sitä roolia vakavasti, niin sitten on ok.

• rouvanamu.47
        ol_io kirjoitti:

minäkin pidän miehistä jotka saavat minut nauramaan, enkä takuulla ota heitä vakavasti, kumppanikseni kyllä en muunlaista kelpuuttaisi :)

• rouvanamu.47 kirjoitti:

minäkin pidän miehistä jotka saavat minut nauramaan, enkä takuulla ota heitä vakavasti, kumppanikseni kyllä en muunlaista kelpuuttaisi :)

Se on hyvä, kunhan miehelle voi nauraa huumorilla. Jos taas persoona on ihan naurettava ja karikatyyrisesti rakennettu juuri muotioikkujen/matkimisen päälle, se ei taas itestä olis kiva.

• LOL. kirjoitti:

Olikohan noi tosissaan?

Eiköhän tollasilla siimoilla olla ihan leikkimielellä liikkeellä ;)

Hauska video kuitenkin. =D

• TheOne kirjoitti:

Eiköhän tollasilla siimoilla olla ihan leikkimielellä liikkeellä ;)

Hauska video kuitenkin. =D

Jeps. Siinähän oli tosiaan naurahdukset taustaääninä aina, kun oikeen leijailivat kehoillaan. :-D

• ol_io kirjoitti:

Jeps. Siinähän oli tosiaan naurahdukset taustaääninä aina, kun oikeen leijailivat kehoillaan. :-D

Mä luulen et toi video oli itseironiaa ja sarkasmia tulvillaan. Tai ainakin mä sen niin otin. Tosiaan, kun lyijykynän paksuinen ukkeli uhoo koollaan, se on aina hiukan huvittavaa. :-) Se on kato se ego, mikä ei taho pysyä nahoissan.

• fffffggg
        ol_io kirjoitti:

Mä luulen et toi video oli itseironiaa ja sarkasmia tulvillaan. Tai ainakin mä sen niin otin. Tosiaan, kun lyijykynän paksuinen ukkeli uhoo koollaan, se on aina hiukan huvittavaa. :-) Se on kato se ego, mikä ei taho pysyä nahoissan.

The Onen lesoominen tuntuu uppoavan kuitenkin xD

• vcxcxvdsfsdf
        fffffggg kirjoitti:

The Onen lesoominen tuntuu uppoavan kuitenkin xD

No siis onen heitot on todellakin huvittavampia, koska hän on tosissaan. Nuo pojathan on tehnyt videon nimenomaan huumorimielessä ja sen kyllä jokainen täysijärkinen ihminen tuosta huomaa.

• hampaat irvessä naur
      • xnbvmxbvmxvn

Sillitrooli ei ole ns. palstan kunnonmiehiä, vaan suht nokkela hipsteri, joka on vain turhautunut kun hänen lukuisat naisensa jättävät hänet.

• LuuseriMies
        xnbvmxbvmxvn kirjoitti:

Sillitrooli ei ole ns. palstan kunnonmiehiä, vaan suht nokkela hipsteri, joka on vain turhautunut kun hänen lukuisat naisensa jättävät hänet.

Samaa mieltä.

• petko1

• lttl

Hauskaa on
      Pasila ja Kyösti Pöysti.
      Tilannekomiikka, se kun joku tai mä itse kaadun, tai jotain vastaavaa.
      Ihmisten puolue -ohjelma.
      Raptorin Tää on tosi tarttuva täytebiisi.
      Miranda (se uusi sarja Ylellä).
      Ironia ja sarkasmi.

En mä tiedä, melkein kaikki on hauskaa, kun osaa oikein katsoa :D Nää nyt tuli ekana mieleen, kun niistä vasta veljen kanssa juttelin..

• neiti ruiskukka
    • sillitrooli
      • Älyn hamu

Hampun poltto on kans tosi kivaa.

• Minä olen hieman ahdasmielinen ja varmaan täysin huumorintajuton koska vietän aikaa kanssanne. Mutta olen nyt ajatellut myös osallistua tähän huumorilla höystettyyn avaukseen. http://youtu.be/dKkryfdtMNQ

• heh heh hih hih

En jaksa alkaa linkitellä, mutta seuraavan tyyppinen huumori vetoaa:

- tilannekomiikka esim. Nelosella perjantaisin klo 20 (?) tuleva Hauskat kotivideot sisältää joka kerta aina 2-3 juttua, joille saa nauraa kunnolla

- Simpsonit

- Pasila

- Fingerpori-sarjikset, erityisesti Rivo-Riitta

Esim. Kummeli ei kauheasti naurata. En jaksa myöskään ihme sekoilua, jossa puheesta ei saa mitään selvää. Samoin PPP:n toilailuista osa naurattaa kovasti (esim. Rääkkylän rysäpöksyt, Pääsiäis-Hanu), osa ei yhtään.

• Tämä video on mielestäni huvittava.Tätä videota sensuroidaan vieläkin, mutta hakusanoilla "attack of white nation" sen löytää yhä uudelleen, mikäli tämä poistetaan:

http://www.youtube.com/watch?v=RBm7-GwN1Ro

• tai itse asiassa "Attack on the White Nations". On ollut aika suosittu video kuitenkin.

• tälle hajoon
    • 1+1
    • 20 + 17

www.suomi24.fi

• M29Å

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe