Vaikka olisi 170 cm pitkä!!!!
70 kiloinen nainen ei ole "hoikkavartaloinen"
99
1665
Vastaukset
- ...
BMI: 24.22
Lievästi lihavaan tuosta on matkaa n. 2.5 kiloa.- 4351
Eli henkilö on vartaloltaan normaali, ei hoikka. :)
- ...
4351 kirjoitti:
Eli henkilö on vartaloltaan normaali, ei hoikka. :)
Selkeästi normaalin BMI:n sisällä ollaan, joskin sen yläpäässä, joten "normaali" tai ehkä "pyöreä".
- Jaaah?
Mihin unohtui normaalipainoinen? Eihän se ole sama kiuin hoikka.
- ...
Jaaah? kirjoitti:
Mihin unohtui normaalipainoinen? Eihän se ole sama kiuin hoikka.
Ei mihinkään. Normaalipainoinenhan tuo on.
Itse käsitän asian niin, että normaalipainoisen alemmalla kolmanneksella ovat "hoikat", keskimmäisellä "normaalit" ja ylemmällä "pyöreät".
Normaalipainoisen alapuolella ovat alipainoiset ja yläpuolella ylipainoiset. - 4351
... kirjoitti:
Ei mihinkään. Normaalipainoinenhan tuo on.
Itse käsitän asian niin, että normaalipainoisen alemmalla kolmanneksella ovat "hoikat", keskimmäisellä "normaalit" ja ylemmällä "pyöreät".
Normaalipainoisen alapuolella ovat alipainoiset ja yläpuolella ylipainoiset.Nämä kategoriat ovat hankalia ja tuklinnanvaraisia. Periaatteessa yli normaalin BMI:n menevät ovat kaikki ylipainoisia, mutta muutaman kilon ja muutaman kymmenen kilon ylipainon välillä on kuitenkin niin valtaisa ero, että olisi naurettavaaa laittaa nämä samaan kategoriaan. Jos on esim. kaksi 165 cm pitkää naista ja toinen painaa 70 kg ja toinen 100 kg, niin näyttävät "hieman" erilaisilta. :) . Itse asiassa ensin mainittu saattaa jopa näyttää ihan normipainoiselta.
Siksi lievästi ylipainoinen on mielestäni pyöreä täällä S24:ssa, reippaammin ylikiloja kerännyt on sitten ylipainoinen (tosin käytännössä juuri kukaan ei itseään sellaiseksi luokittele, vaikka kuvasta selkeästi näkyy, että on 30-40 kg liikaa).
- kysynkin
Miksi te useassa ketjussa pyydätte arvioimaan mihin ryhmään kuuluu.
Eikös sitä peiliin katsomalla voi luokitella itsensä, sillä täältä on jokaisella
oma mielipide. Mikä niistä sitten on se vedenpitävä ja minkähän tähden pitää olla niin pilkun tarkka joka asiassa ?.- kysynkin
Huomasin, että tässähän mies on asialla, mutta sama se, ihan jonnen joutavaa jokatapauksessa moinen märehtiminen näistä paino/pituus jutuissa.
Jokainen valitkoon mistä ryhmästä haluaa.
- markkix
Voi hyvänen aika. Taas on pojilla murheet...
- tää on tätä..
Läskihän tuo on. Kerran on tavattukin aikalailla noilla mitoilla oleva typykkä. Laardia riitti. Etovaa!
Kummalliset luulot joillakin mitoistaan. Vaikka valokuvakin jo kertoo henkilön olevan fat ass, silti profiilissa saattaa lukea "pienikokoinen" -.- - mussutus
Ja syy tähän avautumiseen oli siinä, että olin treffeillä 170 cm ja ilmoituksen mukaan "hoikan" naisen kanssa ja painoa ilmoituksessa ei tietenkään ollut. Totuus paljastui sitten treffeillä!!!!!!
- uskomatontaon
Siis kysyit treffeillä että "paljonko painat"?
- mussutus
Ja syy tähän avautumiseen oli siinä, että olin treffeillä 170 cm ja ilmoituksen mukaan "hoikan" naisen kanssa ja painoa ilmoituksessa ei tietenkään ollut. Totuus paljastui sitten treffeillä!!!!!!
- lässytys
Tuli helvetin selväks vähenmälläkin, mutta jos hän oli sun mielestä lihava,
niin mitä sitten ? Jatka eteenpäin. - kohteessä
lässytys kirjoitti:
Tuli helvetin selväks vähenmälläkin, mutta jos hän oli sun mielestä lihava,
niin mitä sitten ? Jatka eteenpäin.Mikähän sinunkin motivaatiosi on tulla tänne lässyttämään? Viestiketjun aloitus on ihan asiallinen ja käsittelee varsin yleistä vilpillisyyttä täällä netissä.
- lässytys
kohteessä kirjoitti:
Mikähän sinunkin motivaatiosi on tulla tänne lässyttämään? Viestiketjun aloitus on ihan asiallinen ja käsittelee varsin yleistä vilpillisyyttä täällä netissä.
Jaa, katoaako se vilpillisyys, kun täällä uikuttaa, no ei piruvie vaikka hyppis kattoon. Valehtelevia persereikiä on ja pysyy.
- 1815
Kyllä on ääliöitä paljon taas liikkeellä ja niin tosissaan kaikki !
- örvelöä
Kun aloitus on ei mitään, niin vastauksetkin samanlaisia ja koko asia, siis
loppuun palanut, kulunut, kaluttu, koluttu, uuuuuh ja plääh.
- hanki elämä
On teillä ongelma!!! Älkää sitten hakeko netistä seuraa vaan siirtykää liveen - näkee heti millainen toinen on. Vai onko niin, että itse on sellainen, että kukaan ei katsele perään...
- &
Miljoona kertaako se pitää toitottaa, että valehtelijoita, niitä riittää.
- BMI 26
Juurikin näin!! Kun ainoa kriteeri naiselle on HOIKKUUS niin painukaa nyt jumankauta baariin mittanauhan ja otsalampun kanssa bongailemaan HOIKKIA naisia. Kun HOIKKUUS on se mikä ratkaisee, ja riemusta kiljuen otatte HOIKAN (plus huorahtavan, alkoholisoituneen, röökaavan, narkkarin, psykopaatin, valehtelevan, huijaavan, väkivaltaisen tai mitä vaan) naisen. Koska ainoa, ja tärkein, ja ratkaisevin käsittämänne laatukriteeri on HOIKKUUS.
No niin, kiitos, kyllä helpotti.- olehyvä
Uskon, että helpotti, sillä olet niin oikeassa, kuin olla ja voi. Ei helvata sillä
luukasalla ole mitään arvoa, jos muuten on matot vintillä vinossa. - huhhuh :D
"huorahtavan, alkoholisoituneen, röökaavan, narkkarin, psykopaatin, valehtelevan, huijaavan, väkivaltaisen tai mitä vaan"
Läskejähän nuo eivät voi koskaan koskea, eihän? :D Painu sinne lenkille ja lopeta se roskaruuan pupeltaminen niin ei tarvitse täällä avautua ja purkaa omaa surkeuttaan.
- Treenari mies
TOTTA HELVETISSÄ HOiKKUUS on tärkein kriteeri!
En todellakaan minä treenaavana miehenä aio ottaa mitään punteropalleroa tai "vähän pyöreää" kuten tavalliset naiset alkavat jo Suomessa olla.
Hoikka sen pitää olla tai normaalivartaloinen joka tarkoittaa hoikahkoa minun kirjoissani.
Ei mitään ylipainoa lähentelevää joka väittää itteään hoikaksi tai "normaaliksi".
Miehellä pitäisi olla tietysti sixpack mutta naiset eivät saa leveää persettään sen vertaa ylös että olisivat suht hoikkia.
Nyt vaan sillä suklaapirtelöllä huuhtelemaan ne ranskikset alas.- tosikuinvesi
Treenarimies puhuu täyttä asiaa. Ja kuten nähdään, tämäkin palsta pursuaa katkeroituneita läskejä jotka miinustelevat itku kurkussa aina kun joku heitä ansaitusti toruu. Miehillehän kyllä saa tietysti räkyttää ja niitä viestejä plussaillaankin siinä sipsien ja suklaan mässyttämisen lomassa. On tämä uskomaton palsta.. :D
- N 160/48
tosikuinvesi kirjoitti:
Treenarimies puhuu täyttä asiaa. Ja kuten nähdään, tämäkin palsta pursuaa katkeroituneita läskejä jotka miinustelevat itku kurkussa aina kun joku heitä ansaitusti toruu. Miehillehän kyllä saa tietysti räkyttää ja niitä viestejä plussaillaankin siinä sipsien ja suklaan mässyttämisen lomassa. On tämä uskomaton palsta.. :D
Tiesittekö että tuollainen katkera valitus karkottaa myös ne hoikat naiset? Itse en ainakaan huolisi miestä joka isoon ääneen rehvastelee omalla urheilullisuudellaan ja sillä, että naisen on pakko olla hoikka. Saahan sitä ihanteita olla mutta tuollainen pakkomielle on vain yököttävää.
Helppoahan se on, kun näilläkin palstoilla naiset usein peräänkuuluttavat pientä ja "söpöä" pömppistä sekä "miehekkyyttä" (=isokokoisia ja leveitä äijiä) miehessä mutta naisen kohdallahan tuollaiset pienet pömppikset tai muutenkaan minkäänlainen rasva kehossa ei olekaan hyväksi. Eli ihanteet ovat menneet nurin kurin. Terveellinen määrä rasvaa naisen kehossa on pahaksi ja vastaavasti miehessä saa ja "pitää" olla rasvaa ja kokoa, "nallekarhumaisuutta".
Itsekään en halua miehekseni mitään sohvalla makaavaa läskikasaa mutten myöskään mitään himourheilijaa jolle sixpack on tärkein asia maailmassa ( sellainen näyttää ja tuntuu inhottavalle btw). Siitäkös te äijät pillastutte kun luulette että se urheilullinen vartalo korvaa ruman naaman ja että kaikki naiset pääsääntöisesti huokailevat kovien vatsalihasten perään mutta kun totuus paljastuu (=ette kelpaakaan kenellekään), niin alkaa tuo katkera ulina kuinka naiset ovat lähes kaikki jotain onnettomia läskejä :D. Läpinäkyvää.. - Treenari mies
N 160/48 kirjoitti:
Tiesittekö että tuollainen katkera valitus karkottaa myös ne hoikat naiset? Itse en ainakaan huolisi miestä joka isoon ääneen rehvastelee omalla urheilullisuudellaan ja sillä, että naisen on pakko olla hoikka. Saahan sitä ihanteita olla mutta tuollainen pakkomielle on vain yököttävää.
Helppoahan se on, kun näilläkin palstoilla naiset usein peräänkuuluttavat pientä ja "söpöä" pömppistä sekä "miehekkyyttä" (=isokokoisia ja leveitä äijiä) miehessä mutta naisen kohdallahan tuollaiset pienet pömppikset tai muutenkaan minkäänlainen rasva kehossa ei olekaan hyväksi. Eli ihanteet ovat menneet nurin kurin. Terveellinen määrä rasvaa naisen kehossa on pahaksi ja vastaavasti miehessä saa ja "pitää" olla rasvaa ja kokoa, "nallekarhumaisuutta".
Itsekään en halua miehekseni mitään sohvalla makaavaa läskikasaa mutten myöskään mitään himourheilijaa jolle sixpack on tärkein asia maailmassa ( sellainen näyttää ja tuntuu inhottavalle btw). Siitäkös te äijät pillastutte kun luulette että se urheilullinen vartalo korvaa ruman naaman ja että kaikki naiset pääsääntöisesti huokailevat kovien vatsalihasten perään mutta kun totuus paljastuu (=ette kelpaakaan kenellekään), niin alkaa tuo katkera ulina kuinka naiset ovat lähes kaikki jotain onnettomia läskejä :D. Läpinäkyvää..Mitä sinä höpäjät? :D
"
Helppoahan se on, kun näilläkin palstoilla naiset usein peräänkuuluttavat pientä ja "söpöä" pömppistä sekä "miehekkyyttä" (=isokokoisia ja leveitä äijiä) miehessä mutta naisen kohdallahan tuollaiset pienet pömppikset tai muutenkaan minkäänlainen rasva kehossa ei olekaan hyväksi. Eli ihanteet ovat menneet nurin kurin. Terveellinen määrä rasvaa naisen kehossa on pahaksi ja vastaavasti miehessä saa ja "pitää" olla rasvaa ja kokoa, "nallekarhumaisuutta"."
Millä tavoin ne ihanteet ovat nurin kurin jos NAISET ITSE HALUAVAT NOITA?
Minkä minä miehenä mahdan jos nainen haluaa mieheltä tai hyväksyy miehellä pömppävatsan jne.?
"Siitäkös te äijät pillastutte kun luulette että se urheilullinen vartalo korvaa ruman naaman ja että kaikki naiset pääsääntöisesti huokailevat kovien vatsalihasten perään mutta kun totuus paljastuu (=ette kelpaakaan kenellekään), niin alkaa tuo katkera ulina kuinka naiset ovat lähes kaikki jotain onnettomia läskejä :D."
Olipas tosi läpinäkyvää sinulta.
Joko olet pinnallinen pas-ka jolle ulkonäkö mm. naaman komeus on kaikki kaikess tai sitten olet 160/160 ihan itse.
Minulle on aivan sama mitä nainen sinällään ajattelee mm. naamastani enkä odota sixpackin korvaavan naamataulua, mutta kyllä kai naiselta helvetti soikoon saa odottaa liikunnallista kiinteää kehoa jos itselläkni sellainen on?
Se ei ole mitään terveellistä määrää rasvaa jos katsot vähän ympärille tuolla kaupungilla.
Naisellahan on luonnostaan rasvaa kehossa mutta ei sillä tavoin että koko keho on sellainen pallomainen tai sitten sellaista pehmeää löllöä ilman suoraviivaisia lihaksia ja kiinteyttä.
Käsityksesi siitä etten kelpaa kenellekään on väärä. Hoikkuus on kyllä se tärkein kriteeri kun ajatellaan koska LÄSKI ja ylimääräinen rasva ON YÖKÖTTÄVÄÄ.
Tietysti pakko heittää sinun tuo "katkera ulina" koska mieshän ei saa naiselta odottaa mitään varsinkaan painon suhteen. Sinunkin kaltainen pissi-liisa pitäisi hyväksyä omana itsenään kun täällä vikisee jostakin syystä. Ehkä kaipaat vähän munaa? - N 160/48
Treenari mies kirjoitti:
Mitä sinä höpäjät? :D
"
Helppoahan se on, kun näilläkin palstoilla naiset usein peräänkuuluttavat pientä ja "söpöä" pömppistä sekä "miehekkyyttä" (=isokokoisia ja leveitä äijiä) miehessä mutta naisen kohdallahan tuollaiset pienet pömppikset tai muutenkaan minkäänlainen rasva kehossa ei olekaan hyväksi. Eli ihanteet ovat menneet nurin kurin. Terveellinen määrä rasvaa naisen kehossa on pahaksi ja vastaavasti miehessä saa ja "pitää" olla rasvaa ja kokoa, "nallekarhumaisuutta"."
Millä tavoin ne ihanteet ovat nurin kurin jos NAISET ITSE HALUAVAT NOITA?
Minkä minä miehenä mahdan jos nainen haluaa mieheltä tai hyväksyy miehellä pömppävatsan jne.?
"Siitäkös te äijät pillastutte kun luulette että se urheilullinen vartalo korvaa ruman naaman ja että kaikki naiset pääsääntöisesti huokailevat kovien vatsalihasten perään mutta kun totuus paljastuu (=ette kelpaakaan kenellekään), niin alkaa tuo katkera ulina kuinka naiset ovat lähes kaikki jotain onnettomia läskejä :D."
Olipas tosi läpinäkyvää sinulta.
Joko olet pinnallinen pas-ka jolle ulkonäkö mm. naaman komeus on kaikki kaikess tai sitten olet 160/160 ihan itse.
Minulle on aivan sama mitä nainen sinällään ajattelee mm. naamastani enkä odota sixpackin korvaavan naamataulua, mutta kyllä kai naiselta helvetti soikoon saa odottaa liikunnallista kiinteää kehoa jos itselläkni sellainen on?
Se ei ole mitään terveellistä määrää rasvaa jos katsot vähän ympärille tuolla kaupungilla.
Naisellahan on luonnostaan rasvaa kehossa mutta ei sillä tavoin että koko keho on sellainen pallomainen tai sitten sellaista pehmeää löllöä ilman suoraviivaisia lihaksia ja kiinteyttä.
Käsityksesi siitä etten kelpaa kenellekään on väärä. Hoikkuus on kyllä se tärkein kriteeri kun ajatellaan koska LÄSKI ja ylimääräinen rasva ON YÖKÖTTÄVÄÄ.
Tietysti pakko heittää sinun tuo "katkera ulina" koska mieshän ei saa naiselta odottaa mitään varsinkaan painon suhteen. Sinunkin kaltainen pissi-liisa pitäisi hyväksyä omana itsenään kun täällä vikisee jostakin syystä. Ehkä kaipaat vähän munaa?No kylläpäs sinä pillastuit :D. Näköjään vain sinulla on oikeus valita nainen ulkoisen olemuksen perusteella mutta jos minä (oletetusti) teen saman, niin olenkin pinnallinen pissi-liisa? Niinpä niin, taisi näköjään hieman kalikka kalahtaa kun noin henk.kohtaisesti otit tuon "ruma naamataulu"-heiton ;).
Meneekö kenties vähän ristiin nämä omat ulinasi?
"Joko olet pinnallinen pas-ka jolle ulkonäkö mm. naaman komeus on kaikki kaikess"
" Hoikkuus on kyllä se tärkein kriteeri"
Eli sinun on turha ruikuttaa jos nainen haluaa OMASTA MIELESTÄÄN komean miehen, niinkuin itsekin olet sanonut niin ulkoinen viehättävyys on tärkeä ominaisuus ja jokaisella on siitä erilainen käsitys. Mutta olet kaksinaismoralistinen koska et hyväksy naisten "pinnallisuutta" vaan vain sinulla on oikeus rankata ulkoiset ominaisuudet tärkeimmäksi parinvalinnassa. Melko säälittävää :).
Ja nimimerkkini pituus/painosuhde pitää paikkansa :). - Läskifetissi
N 160/48 kirjoitti:
Itsekään en halua miehekseni mitään sohvalla makaavaa läskikasaa mutten myöskään mitään himourheilijaa jolle sixpack on tärkein asia maailmassa ( sellainen näyttää ja tuntuu inhottavalle btw). Siitäkös te äijät pillastutte kun luulette että se urheilullinen vartalo korvaa ruman naaman ja että kaikki naiset pääsääntöisesti huokailevat kovien vatsalihasten perään mutta kun totuus paljastuu (=ette kelpaakaan kenellekään), niin alkaa tuo katkera ulina kuinka naiset ovat lähes kaikki jotain onnettomia läskejä :D. Läpinäkyvää..Minun kaunis vaimoni kovasti arvostaa sixpackiäni ja yleistä lihaksikkuutta (en ole bodari). Naamakin on kuulemma komea :-).
Mikäs siinä sixpackejä kittaamalla menetetyssä sixpackissä eli pömppövatsassa sinua kiehtoo? Pidätkö löysyydestä ja siitä kun käsi uppoaa läskiin? Outo fetissi. - //////////
Läskifetissi kirjoitti:
Minun kaunis vaimoni kovasti arvostaa sixpackiäni ja yleistä lihaksikkuutta (en ole bodari). Naamakin on kuulemma komea :-).
Mikäs siinä sixpackejä kittaamalla menetetyssä sixpackissä eli pömppövatsassa sinua kiehtoo? Pidätkö löysyydestä ja siitä kun käsi uppoaa läskiin? Outo fetissi.Täällä on toinen nainen, joka ei sixpackista tykkää. En kyllä tykkää upottavasta läskistäkään. Siihen väliinhän mahtuu aika monenlaista kroppaa. :) Sellainen normaali, jäntevä, vain vähän lihaksikas kroppa on miehellä paras. Litteä/litteähkö vatsa ilman, että lihakset erottuvat tai sitten pikku masu. Ei siis liian trrenattu eikä löllyvä läski.
- Treenari mies
N 160/48 kirjoitti:
No kylläpäs sinä pillastuit :D. Näköjään vain sinulla on oikeus valita nainen ulkoisen olemuksen perusteella mutta jos minä (oletetusti) teen saman, niin olenkin pinnallinen pissi-liisa? Niinpä niin, taisi näköjään hieman kalikka kalahtaa kun noin henk.kohtaisesti otit tuon "ruma naamataulu"-heiton ;).
Meneekö kenties vähän ristiin nämä omat ulinasi?
"Joko olet pinnallinen pas-ka jolle ulkonäkö mm. naaman komeus on kaikki kaikess"
" Hoikkuus on kyllä se tärkein kriteeri"
Eli sinun on turha ruikuttaa jos nainen haluaa OMASTA MIELESTÄÄN komean miehen, niinkuin itsekin olet sanonut niin ulkoinen viehättävyys on tärkeä ominaisuus ja jokaisella on siitä erilainen käsitys. Mutta olet kaksinaismoralistinen koska et hyväksy naisten "pinnallisuutta" vaan vain sinulla on oikeus rankata ulkoiset ominaisuudet tärkeimmäksi parinvalinnassa. Melko säälittävää :).
Ja nimimerkkini pituus/painosuhde pitää paikkansa :).Voi hitto miten säälittää yritystä kääntää asiata johonkin toiseen.
Minulle on AIVAN SAMA mitä sinä minusta ajattelet. On myös sama mitä SNIÄ ETSIT.
Rasittaa vaan te sekä nuo 5 läski ämmää jotka väittää että on pinnallista ja vain ulkonäköön perustuvaa jos haluaa itselleen SAMANKALTAISEN eli itsestään huolta pitävän kiinteän kehon omaavan kumppanin eli naisen itselleen.
SAMALLA kun keskitytte itse muuhun ulkonäköön pitämättä sitä lainkaan pinnallisena.
Hoikkuus katsos kertoo muustakin minulle.
Opi lukemaan viestejäni ja lopeta höpöttäminen.
Totta helvetissä ihminen on pinnallinen pas-ka jos etsii vain ulkonäön perusteella ihmistä.
MUTTA kun minulle se hoikkuus merkitsee muutakin KUIN ULKONÄKÖÄ!
Menikö kaaliin jo?
Sinä se säälittävä olet plus nuo plussapalleroijat jotka nytkyttää miinuksia kun joku sanoo ettivänsä ei-läskiä ämmää vierelleen koska se kertoo onko naisella tahtoa olla terve ja hyvännäkölnen (eli itse vaikuttaa asioihin) olipa syntymägeenistö mitä hyvänsä.
"Ja nimimerkkini pituus/painosuhde pitää paikkansa :). "
Sinun ulkonäöstäni en tiedä, enkä välitä, mutta sinua en ottaisi koska olet tyhmä kuin saapas ja nähtävästi vielä pinnallinenkin.
Hoikkuuden ja terveyden sekä liikunnallisuuden (joka ei sisällä mitään pyöreitä pamperoita jotka kuvittelee tuollaisia olevansa) EI OLE MITÄÄN pinnallista.
Läski on läski vaikak omassa rasvassaan paistaisi.
- TULEVA 120KILOINEN
OLEN 165 JA PAINOA SIINÄ70KILOA JA OLEN LIHAVA OLIN JO 50KILOISENA LIHAVA NIIN AINAKIN EXÄNI KÄSKI VIELLÄ LAIHDUTTAMAAN NYT SINKUUS AIKOINA KILOT KERÄÄNTYNEET JO VÄHÄN LIIKAKIN ;) EI HAITTAA AINAKAAN ITSEÄNI
- ei kaikki
Hyi, miten miehet on noin inhottavia, ei ihme jos naiset on sinkkuja mielummin.
Ei tuossa ole mitään inhottavaa. 70-kiloinen nainen, jos on 170 cm pitkä, rupeaa jo olemaan pullea. Itse tuntisin itseni jo pulleaksi vatsasta, jos painoni olisi yli 70 kg, vaikka olen 180-181 cm pitkä.
- läskiä vai lihasta
m36-intj kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään inhottavaa. 70-kiloinen nainen, jos on 170 cm pitkä, rupeaa jo olemaan pullea. Itse tuntisin itseni jo pulleaksi vatsasta, jos painoni olisi yli 70 kg, vaikka olen 180-181 cm pitkä.
Sehän johtuu ihan siitä, että sulla ei ole lihasmassaa juuri ollenkaan, kun et likuntaa harrasta.
- fsdgdfg
m36-intj kirjoitti:
Ei se "rupea" olemaan pullea vaan se ON. Etovaa!
- 174/80
läskiä vai lihasta kirjoitti:
Sehän johtuu ihan siitä, että sulla ei ole lihasmassaa juuri ollenkaan, kun et likuntaa harrasta.
Näinpä. Itse en ole koskaan pitänyt itseäni läskinä vain sen takia, että olen 174/80. Kiitos aktiivisten urheiluharrastusten, minulla ei mitään lisäpömppöä ole mahan kohdalla ja vyötärönympäryskin on alle 70 cm. Mene ja tiedä, itselleni ja miehille olen kyllä kelvannut (ja sitten muillekin kuin niille peruspömpöille ja sitä suuremmille).
- hyvyötä
Joka ketjussa käy niin, että kun asiaa puidaan aikansa, alkaa jutut käydä turhautuneeksi pottuiluksi ja hyppää sivuraiteille.
Kun pitäs puhua aidasta, niin väitelläänkin aidanseipäästä. - arvasitte:pöydän
Kummanko valitse, pöydän jossa on herkkuja yllinkyllin, vai miehen joka halveksii minua?
- 5ew6yje56uyj
Miksi et valitsisi normaalia ruokaa ja 3-4 kertaa viikossa lenkkeilyä?
- herkkuja pöytään
5ew6yje56uyj kirjoitti:
Miksi et valitsisi normaalia ruokaa ja 3-4 kertaa viikossa lenkkeilyä?
Siksi etten ole keksinyt miksi se olisi parempi vaihtoehto.
- gdfh
Mahtaa teille tulla järkytys, jos oliskin joukossa nainen joka OIKEASTI harrastaisi sitä liikuntaa ja kuntoilua. Voisi hyvinkin painaa sen 70 kg ja olla silti hoikka.
- heeei
Tämähän on varsin hupaisaa luettavaa, kun annetaan ohjeita mitä saa
painaa mitä syödä ja kuinka usein lenkkeillä.
Just, itse liikun jokapäivä, eikä se tarkoita vain roskapussin vientiä.
Siitä saa hyvän mielen ja happee, joten ei kiristä vintilläkään pahenmin. - arvasitte:pöydän
lenkkeilen seitsemän kertaa viikossa ja nautin herkuista mielummin, kuin halveksivasta miehestä.
- kysyyhän
Olen 162cm ja painoa 56kg vaatekoko s tai xs niin oonko normaali vai hoikka??? Olen ilmoittanut olevani normaali mutta antaako se musta oikean kuvan?
- yksmies.
"Olen 162cm ja painoa 56kg vaatekoko s tai xs niin oonko normaali vai hoikka??? Olen ilmoittanut olevani normaali mutta antaako se musta oikean kuvan?"
Kyllä tuo voisi olla hoikka. Tosin minun täytyy kyllä tavata sinut, että voisin sanoa varmasti. - haloohaloo.....
yksmies. kirjoitti:
"Olen 162cm ja painoa 56kg vaatekoko s tai xs niin oonko normaali vai hoikka??? Olen ilmoittanut olevani normaali mutta antaako se musta oikean kuvan?"
Kyllä tuo voisi olla hoikka. Tosin minun täytyy kyllä tavata sinut, että voisin sanoa varmasti.Tää on jo naurettavuuden huippu!
"Kyllä tuo voisi olla hoikka."
Seuraavaksi naisen pitää kai olla näkymätön...
- miten pitkä ja paksu
Miehiltä kans pitää vaatia kaikki mitat ja tarkkaan, eihän se ole oikein, et vaan naisen pitää olla sopiva, avoimesti mieskin kertomaan kaikki mittansa, ettei naiselle tule pettymystä.
- Sori ny mut
Siitähän se elämä nousisikin kun teidän naisten alapäitä alettaisiin mittailemaan.
Mieskin voi pettyä löysään lölleröön jolla on vielä väljä lömpsä odottamassa. - ei voi olla totta!
Sori ny mut kirjoitti:
Siitähän se elämä nousisikin kun teidän naisten alapäitä alettaisiin mittailemaan.
Mieskin voi pettyä löysään lölleröön jolla on vielä väljä lömpsä odottamassa.Nyt kyllä repesin!
mutta...
toisaalta ongelmia voi olla niitten normivarataloisten alapäässä(kin)
eli jos neito on pienikokoinen ja mies iso niin sattuu
ja toisinpäin
hmmm---rintojen arvostelu taisi puuttua ketjusta
tai
ei sentään....miestissit oli mukana
pitääpä hommata sellaiset
niin ei tule ainakaan pinnallista puolisoa
- oikeastihoikka
Mielestäni täällä pitäisi olla sellainen ns. painoraja, mikä on pakko laittaa itsestään näkyviin. Esimerkiksi 45-50kg, 50-55kg, 55-60kg jne... Vältyttäisiin tällaisilta ongelmilta ;)
Nimittäin tuntuu oudolta, että joku 170/70 kiloinen on yhtälailla "hoikka", kuin minä 170kg kun painan 47kg. Onhan tuossa tuota painoeroa kuitenkin 23kg, mikä on lähes kolmannes enemmän kuin itselläni.
Tiedän kyllä olevani alipainoinen, mutta eipä täällä sellaistakaan vaihtoehtoa ole. En kuitenkaan miellä itseäni "pienikokoiseksi", sillä olen kuitenkin sen verran pitkä ja kropaltani sen mallinen, ettei minua pienikokoiseksi voisi sanoa, - hnetrjn
Naapurin tytär pelaa lentopalloa ylimmällä sarjatasolla ja hänen tiedoissaan lukee pit,184cm paino 72 kiloa.
minusta hän on nam,,,,,,,,,oikein sorjavartaloinen urheilija. - 547456889
170cm/70kg nainen ei kyllä mitenkään voi olla hoikka, koska itse olen noissa mitoissa, olen mies ja en ole missään 100% lihaa&luuta kunnossa edes.
- faktat on faktoja!
Noilla mitoilla eukko on läski. Se on palstan ponttooneille kova pala purtavaksi kuten saamistasi miinuksista saamme huomata.
- Liikkukaa luuviulut
faktat on faktoja! kirjoitti:
Noilla mitoilla eukko on läski. Se on palstan ponttooneille kova pala purtavaksi kuten saamistasi miinuksista saamme huomata.
Jos on 70 kiloa läskiä, niin se näyttää aivan erilaiselta kuin 70 kiloa tiukkaa lihasta. Kilot eivät kerro kaikkea, vaan onko kiinteää lihasta vai löllöä roukkuvaa, jopa hoikalla voi olla ällö riippavatsa.
- Liikkukaa läskit
Liikkukaa luuviulut kirjoitti:
Jos on 70 kiloa läskiä, niin se näyttää aivan erilaiselta kuin 70 kiloa tiukkaa lihasta. Kilot eivät kerro kaikkea, vaan onko kiinteää lihasta vai löllöä roukkuvaa, jopa hoikalla voi olla ällö riippavatsa.
Kuka puhui lihaksesta? Tuollainen kilomäärä on naiselle helvetin ällöttävä, olkoon vaikka mannapuuroa.
- tulipahan mieleen
Pitäsköhän ottaa mopo vakuutus, no joo ei ole mopoa oikeesti, mutta nämä
jutut on kyllä karannut lapasesta ja ne kellä on mopo, niin lillukanvarsiin
juuttuneet piruparat pahenman kerran.
Tällä kylällä asui nuori nainen, joka kärsi anoreksiasta. Niin laiha, että
kävellessä heivasi, kuin olisi ollut humalassa. Koskaan ei ostanut, kuin
vesimeloonia ja niitäkin paloja punnitsi krammojen tarkkuudella, oli säälittävää
katsoa häntä ja tätä pakonomaista punnitsemista tämän melooninsa
kinpussa.
Nyt hän ei enää tepastele missään. Itse olen normaalipainoinen ja liikun paljon, mutta en terveyttäni pilaa sillä, että vaikka poikaystävä vihjais
lihavaksi, niin lakkaisin syömästä kokonaan sen vuoksi.
Pointtini onkin se, täällä esitetyt mielipiteet vaihteelee ja mikään niistä ei
ole vuorenvarmasti se oikea. Pitää katsella ja kuunnella omaa kehoaan
ja pysyä kohtuudessa, ihan kaikessa muussakin haihattelussa. - kurvionläski
Kurvikas=lihava riippurintainen läski
- 675vbjiiyt
kuka vittu laittaa kurvikaks, jos on läskiperse ???
- BMI26
Mutta lihava riippurintainen mies se vasta kauhea on, pömppömaha ja tissit voi olla "normaalipainoisellakin" miehellä jos urheilu koostuu keskikehonrakennuksesta ja tuopin nostelusta.
Minun mieheni ovat olleet lihaksikkaita ja komeita järkiään, ennemmin olen ilman kuin otan "kenet vaan" ruikulan.
- Poikamies 38-vee
Kannattaisiko aloittajan hankkia "oma elämä" ? Keskity omaan seuraasi, jos kerran toisen ihmisen BMI heittää 0.03475 yksikköä väärään suuntaan. Sitä paitsi, tuon BMI arvon voi tunkea sinne, minne aurinko ei paista. BMI on vain yksi luku muiden joukossa, eikä kerro esimerkiksi mitään ihmisen elintavoista.
Toki kyllä minä sen tiedän, että pilkunnussijoiden maailma särkyy siitä, jos kumppani on pari kiloa liian laiha tai lihava.... :D - .........
miksi miehet arvostelee naista noin rumasti vaikka useilla miehistä on esm.selvästi tissit.
- 15+1
Hei, ei nämä ole miehiä.
- totta puhut
Kyllähän nuo ylipainoisten kiukunpurkaukset kertoo aika hyvin millaisesta porukasta tämänkin palstan "asujaimisto" koostuu. Ylettömät laardimäärät nyt vaan ovat ällöttäviä! Siitä ei pääse yli eikä ympäri, joten turha rutista. Jos ihmisellä ei ole sen vartaa itsekuria, että pystisi kontrolloimaan syömisiään, on turha itkeä jos ei kenellekään kelpaa. 170/70 nainen ei todellakaan ole hoikka eikä edes normaali! Siinähän pidätte rasvavarantonne mutta älkää valehdelko profiilissa olevanne "hoikkia" kun ette sellaisia kuitenkaan ole! Säästyy muut ikäviltä yllätyksiltä eivätkä turhaan tuhlaa aikaansa. Ei pahalla.
- nmnmnmn
Täällä kyllä sekoitetaan asioita. Kun puhutaan ihmisen koosta, on olemassa ainakin kolme eri asiaa tai ulottuvuutta:
A) objetiivisesti mitattavissa olevat asiat (kuten sentit ja kilot, rasvaprosentti)
B) kehonkuva (eli miten mieltää kroppansa ja millaisena itsensä näkee ja kokee). Tähän liittyy myös se, miten mieltää muut.
c) maut ja mieltymykset (eli mistä itse kukin tykkää)
Täällä nämä menevät autuaasti sekaisin. Esim. tuo 170/70 on BMI:n mukaan normaalipaino. Jonkun mielestä kyseinen voi olla hoikka, jonkun mielestä normaali. Joku voi pitää jopa pyöreänä. Ja vielä kolmas ja eri asia on, pitääkö henkilöä mahdollisesti hyvännäköisenä vai ei.
Ainoastaan A-kohdan pystyy toteamaan ihmistä näkemättä. Totuus on, että eri ihmiset voivat samoilla mitoilla näyttää hyvin erilaislta riippuen esim. synnynnäisestä ruumiinrakenteesta ja kehonkoostumuksesta. - BMI26
Aloittajalle vielä, miksi hän netin kautta etsii hoikkaa naista? Tällainen kriteeri, joka nimenomaan on katsojan silmissä, tietysti täytyy arvioida omin silmin ja käsin. Eli livemaailma on aloittajalle oikea paikka toimia. Jos hän on ujo, tai ei osaa sosiaalista kanssakäymistä, tai jos hänen oma ulkomuotonsa estää hoikan tyttöystävän saannin, suosittelen hänelle ikiomaan peiliin katsomista. Miksi en saa muualta kuin netistä toivomaani seuraa? Mitä minun on tehtävä jotta hoikat tytöt muuttuvat suosiollisiksi? Jos et keksi mitään parannettavaa itsestäsi, niin jatka nettideittailua pitäen mielessä, että hoikka kaunis nainen on täällä harvinaisuus, jolle on sata ottajaa. Sata kanssakilpailijaa sinun on päihitettävä, vain ehkä todetaksesi että neiti jatkaa menojaan pian ja menetät aarteesi. Elämä on.
- ho1kk4
Mihin on unohtunut se vanha tapa, että kerrotaan mitat - rinta/vyötärö/lantio? Mitään indeksejä tarvita, sentit vaan esiin, niin ei ole tulkintaongelmia.
- pinnallista
Tjaah, kiloja on 70 ja pituutta 182 cm, en ainakaan pidä itseäni läskinä :(
- 12+14
Minusta (näin naisena) kauniita ylipainoisia naisia ovat esim. nyt tämä Livillä pyörivä Kiinteistö-Kaisa ja samoin Kaija Koo -olisi aivan eri tyyppi laihana. Molemmat ovat upeita naisia, jotka kantavat kilonsa hienosti.
Yksi on näyttelijä Maria Sid, pyöreänä kaunis - ei saa laihtua yhtään. - yhtgsadfghjukh
Tyypillinen nettinainen voi painaa vaikka 80 kiloa ja silti kuvittelee olevansa "normaali".. -.- Näin ainakin väittää profiilissaan ja jos oikein häiriintynyt tapaus on niin uskoa sen jopa itsekin.
- minä vain
Juupa juu, olen 173 cm ja painan 73 kg. Liikun säännöllisesti ja 3 kertaa/vko käyn ohjatussa kuntotrimmissä kesto 1.5 h. En pidä itseä lihavana vaan normaalipainoisena. Tekeekö tuo 73 kg minusta lihavan? Tämän keskustelun mukaan tekee...mutta peiliin katsoessa lihavuudesta tai sillä minkä minä käsitän lihvavuudeksi ei ole mitään tietoa.
- 1+13
Läski minäkin, mittaa 178 ja kiloja jopa 75. Salilla nähdään, samoin lenkkipolulla jos pysytte perässä...
- 130/170/N
Onko se ihme jos ylipainoiset käyvät täällä kiukuttelemassa, kun sellaiset jotka eivät ole ikinä "ällöttävistä laardimääristä" kärsineet eivät osaa ilmaista sanottaviaan asiallisemmin. VÄHEMMÄSTÄKIN KATKEROITUU, OPETELKAA KÄYTTÄYTYMÄÄN!
Terveisin läski, jonka itsetunto on poljettu maahan sen verran varhaisessa vaiheessa, että oma tilanne säälittää itseäkin. - 15+20
Mistä tunnistaa miehen huonon itsetunnon? Siitä, että asettaa tosi tarkat kriteerit naiselle vaikka itse olisi millainen rumilusriisitikku hyvänsä. Kyllä, minusta alle 180cm ja alle 80kg painavat miehet on riisitikkuja. Miehekkyys -10%. Silti vaatimus naisesta on yhden kg:n tarkkuudella. Säälittävää. Jos omasta mielestään adonis ei löydä unelma-anorektikkoaan ihan irl, jotain vikaa on yhtälössä.
- Läskikö
Tuota.. Minulla on pituutta 170 ja kiloja noin 67. Omasta mielestäni painoa voisi olla vähemmän. Minulle mahtuu 28 tuuman farkut, vyötärön ympärys on nyt 65 cm, rinnanympärys metrin (rintaliivin koko 70 G). Vatsalihakset erittuvat jollakin tavalla, ei ollenkaan vatsaa. Olen harrastanut vuosia sitten fitness -juttuja ja siksi lihasmassaa on paljon. Rasvaprosentti mittauksessa oli 21. (Huom sama kuin niilla 180 senttisillä ja alle 60 kiloisilla misseillä.) Takamus on lihaksikas, samoin reidet. (Sellaiset pyöreät.)
Olenko siis pyöreä, normaali vai hoikka? Omasta mielestäni pyöreä, koska minun kriteerini ovat melko kovat. Useimmat sanovat hoikaksi, joten ehkä olen normaali. Kirjoituksen pointti oli siinä, että kilot eivät kerro kaikkea. Lihasmassa painaa enemmän kuin läski. Painavampi nainen voi olla ympärysmitoiltaan pienempi kuin tuo kevyempi kanssasisarensa. - siinähänse
Minulla on 13 vuotias tytär, joka on 174cm ja 68kg. Minusta hän ei ole lihava, vaan ihan sopiva todella pitkäraajainen naisenalku.
- fhfdg
Jokaisella on oma mielipide tästäkin asiasta, jotkut pitävät vähän lihakkaammista naisista, jotkut taas hoikista ja kaikki hoikkaa painavammat ovat pläskejä.. Itse taasen en painosta niinkään välitä ellei ihan selvästi makkarat näy tai ole japanilainen syömäpuikko.
170/70 on omasta mielestä normaali. Jos 170cm pitkä nainen olisi 50kg niin se olisi jo aivan liian laiha. - gdfdffdgf
Aivan tasan tarkkaan on lihava jos on 170/70. 170/50 olisi juuri passeli.
- Lihava vai ei
Tässä 170 cm / 50 kg. Jos tuo on passeli, niin....
http://www.alithia.gr/newspaper/images/neuriki_anoreksia.jpg
No, ehkä me katsomme ihmisiä vähän eri silmin....- buah!
Näköjään. Suosittelen lämpimästi silmälaseja jos kuvittelet kuvan henkilön mittojen olevan 170/50... Kertoo hyvin näiden läskifanien maailmankuvasta. Turha muutenkin postailla tuollaisia kuvia tänne. Parempi tuokin silti on kuin joku löllyvä läskiperse.
- hevonee
Tuo on 170/40 tai varmasti vähän allekin.
Minä kyllä katson mieluummin löllyvää läskiä kuin tuota luurankoa. Arvaa kumpi on enempi hengenvaarassa? No onhan tuo toki arkussa köykääsempi - -,.-,.-.--,.-,-,
Parempi tuokin kuin joku michelin-ukon muotoinen laardiläjä.
- Lihava vai ei
buah! kirjoitti:
Näköjään. Suosittelen lämpimästi silmälaseja jos kuvittelet kuvan henkilön mittojen olevan 170/50... Kertoo hyvin näiden läskifanien maailmankuvasta. Turha muutenkin postailla tuollaisia kuvia tänne. Parempi tuokin silti on kuin joku löllyvä läskiperse.
No, ihan tarkat mitat on 172 ja 48 kg, mutta en alkanut hiuksia halkomaan....
- käkikukkuu
Olen 183 senttiä pitkä ja painoin pahimmillani 58kg, minulle lääkärit suosittelivat syömishäiriöklinikkaa. Tyttäreni on noin 175cm ja painaa n.65, nyt vasta näen asiat oikeissa mittasuhteissa. Olen aivan varma, että nämä missien painot ovat noin arvoja.
- Numeroita, mittoja..
Huhhuh.... mä oon kova liikkuja, mitat 170/60, enkä yhtään laihemmaksi halua, sitte katoo tissit ja beba... niitä 170/50 löytyy virolaisista, jos harmaa naama ei haittaa (aamupala aski röökiä,lounas ehdoton ei, päivällinen aski röökiä... ;)
Ja 170/70 ei ole mies, vaan hernekeppi....
Mutta on kyllä myönnettävä, että 170/70 nainen ei voi väittää olevansa hoikka...- oi aikoja...
"Ja 170/70 ei ole mies, vaan hernekeppi...."
Juuri tällaiset kommentit kertovat nyky-yhteiskunnan kieroutuneesta painofobiasta. Normaalipainoset ihmiset nähdään jonain vitun "anorektikkoina" ja läskejä ylistetään maasta taivaaseen (niitä ei myöskään saa arvostella). Meno on ilmeisesti kohta kuin jenkkilässä. Ei voi kun nauraa. Onneksi itse on hoikassa kunnossa ja terve kuin pukki.
Puhumattakaan tuo että ihmisen paino ratkaisisi onko mies mies vai ei-mies.. :D :D Letkautushan kertoo lähinnä sanojansa älykkyystasosta, ei muusta. Ihmiset läskistyy ja läskiperseistä johtuvat sairaanhoitokulut sen kun kasvaa. Maksakaa perkele edes itse älkääkä veronmaksajien varoilla hoitako omaa kyvyttömyyttänne huolehtia kropastanne! "Ja 170/70 ei ole mies, vaan hernekeppi...."
?
Itse olen 180/68, enkä kyllä ole mikään hernekeppi. Jos olisin 170/70, olisin lähempänä lihavaa kääpiötä.
- Hohhoijaa...........
No joo, mutta ihmisiä ei saa sanoo kääpiöks....
Mutta samaa mieltä oon naisten kaa, mielummin vähän liikaa ku liian vähän! En tykkää lihavista miehistä, mutta karseinta on hento mies.... NORMAALIpainonen on kiva, eli kyllä 180cm mies saa painaa 80kg ennenku mieheltä näyttää. Sori, pojat.
Seukkasin tällasen hernekepin kaa. Voi viddu sitä syömisen miettimistä puntarilla patsastelemista.
Toisen kerran seukkasin kuntosalikiihkoilijan kaa. Voi viddu sitä syömisen miettimistä peilaamista muiden arvostelua.
Nyt mulla on tavallinen mies 186cm ja 84kg, kävi äsken mun pyynnöstä puntarilla. SOPIVA, ellei jopa TÄYDELLINEN!!!"NORMAALIpainonen on kiva, eli kyllä 180cm mies saa painaa 80kg ennenku mieheltä näyttää. Sori, pojat."
Taidat olla itsekin ylipainoinen.
Paino tuskin kasaantuu pelkästään lihaksiin, vaan läskiä tulee myös kasvoihin tuolla painolla, vaikka kuntoilisi jonkin verran. Pojalta kyllä näytän. Ei siinä ole mitään vikaa. Kelpaan myös kaksikymppisille naisille, koska he eivät voi aavistaakaan mikä on oikea ikäni.- Laardi&löllö co.
m36-intj kirjoitti:
"NORMAALIpainonen on kiva, eli kyllä 180cm mies saa painaa 80kg ennenku mieheltä näyttää. Sori, pojat."
Taidat olla itsekin ylipainoinen.
Paino tuskin kasaantuu pelkästään lihaksiin, vaan läskiä tulee myös kasvoihin tuolla painolla, vaikka kuntoilisi jonkin verran. Pojalta kyllä näytän. Ei siinä ole mitään vikaa. Kelpaan myös kaksikymppisille naisille, koska he eivät voi aavistaakaan mikä on oikea ikäni.Niinpä niin...Näytät pojalta ja kaksikymppisille TYTÖILLE kelpaat. Mutta aikuisille naisille tuskin.
- Tikkumies
No mikähän mä sitten olen kun pituus 188 ja paino 70. Ikinä en ole syömistäni rajoittanut ja mikään maratoonari en ole, mutta mielestäni suht hyvässä fyysisessä kunnossa kun raskaitakin fyysisiä töitä tehnyt. esim. vedän jopa 20 leukaa. Joskus on ollut pitkiä aikoja jolloin en ole lenkillä käynyt jolloin paino alkaa heti laskea tuostakin! Niin se vain on että joillekin ei vaan sitä painoa tule! Jos yrittää väkisin syödä ylenmäärin onko siinäkään mitään järkeä?
- gsdfaf
Laardi&löllö co. kirjoitti:
Niinpä niin...Näytät pojalta ja kaksikymppisille TYTÖILLE kelpaat. Mutta aikuisille naisille tuskin.
Buahah.. Kyllähän se niin on että nuorilla ja kauniilla naisilla se rima on vielä korkealla. Vanhoille kääkille kelpaa kuka vaan muttei kukaan kelpuuta niitä.
- olkaajaantakakaaolla
Eipä ole muuta sanottavaa, kuin mukavaa iltaa ihan kaikille !
Terveisin n. 165cm 57 kg - läskit = turn off!!!
Läski "mies" on kaikista karsein! Hyi vittu että etoo pelkkä ajatuskin ;( Makkarat löllyy, hiki haisee, ei jakseta kymmentä metriä juosta hengästymättä saati sitten saada muutakaan aikaan silloin kun pitäisi se läskiperse jaksaa nostaa sohvalta. Kyllä miehen pitää olla joko hoikka tai keskiverto! Lädet on poikia, sori vaan.
- simpukkka
En ota kantaa keskusteluun muuten, mutta mielenkiinnosta kysyn aloittajalta mistä sait tuon painon? Pituuden voi suunnilleen arvioida, mutta paino onkin jo vähän mutkikkaampi arvioitava.
- hahhah2
Aloittaja varmaan vaahtoaa naisesta, joka sanoi painonsa noin 10 kg alakanttiin häveliäisyyttään. "Paljon melua tyhjästä".
- xs koon läski
Vai olen minäkin sitten lihava: 170 cm ja 70 kg ja vaatekoko M, joka pitäisi olla ihan = normaali. Jossain vaiheessa mitat oli 170 - 60 ja vaatekoko xs, mutta näiden kirjoituksien mukaan olen silloinkin ollut lihava :). Me ei vaan kaikki olla ihan samaa mallia, joten miten ihmeessä pelkän painon perusteella voi sanoa onko toinen lihava vai ei - siis näkemättä toista....
- åäöåäöåäö
Eikös se saatana ole jokaisen oma asia mitä painaa. Kiertäkää kaukaa ne
jotka ei mene luukasa muottiin ja eläkää omaa elämäänne vitun upeassa
täydellisessä maailmassanne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450