olen kiinnostunut minkä ikäistä porukkaa täällä käy. Onko ikähaitari kuinka laaja ?
Pistäkää ikänne ja miksei muutakin tietoa itsestä jos haluatte.
Aloitan itse:
Ikä 37v ja ammatiltani olen elektroniikka-asentaja jonka lisäksi teen silloin tällöin muuraus hommia.
Kerro ikäsi
74
394
Vastaukset
- 22v.
22v. ja tuotantotalouden insinööriksi olisi tarkoitus valmistua.
- fireinpants
32v ja palomies
- ....
fireinpants kirjoitti:
32v ja palomies
Eikös monet naiset pidä palomiehiä ja poliiseja kuumina, joten eikös niiden ammattien edustajien luulis naisen löytävän.
- Olen....
42v nainen, yksityisyrittäjä.
- Tässäpä.
Pääasiallinen henkilökunta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10158118
Älytön haamu varmimmin paikalla klo 23.00 - 04.30 - ATM-aisuri
30 ja risat pitkäaikaistyötön.
Ikä 34v. Työskentelen liikunta ja turva-alalla. =)
- tuula-neiti
46v, laboratoriomestari.
26 v. Tietoliikenneinsinööriksi valmistunut, mutta Software Engineer lukee tällä hetkellä työnkuvauksessa.
Kolmenkympin ja neljänkympin puolesta välistä. Ammatinvaihtaja.
- totaalilooseri
28 v, olen työtön ja ATM
- arvaa kuka
Minä 4,5 vuotta. maisteri ja hampun kasvattaja.
29, jatko-opiskelija.
- peesaaja
Vähän päälle 40-v sinkkunainen. Koulutusta vastaavassa työssä toimistossa.
26, työskentelen tietokoneiden parissa tällähetkellä.
- rumilusnörtti
gloriana_demeter kirjoitti:
En saisi ilmeisesti työskennellä tietokoneiden parissa? :D
Ei naiset käytä tietokoneita muuhun kuin facebookkaamiseen.
rumilusnörtti kirjoitti:
Ei naiset käytä tietokoneita muuhun kuin facebookkaamiseen.
Ööh...Käytän nytkin.
Miksi koet sen uhkana, että teen töitä tietokoneiden parissa?- Nörtti ATM
gloriana_demeter kirjoitti:
Ööh...Käytän nytkin.
Miksi koet sen uhkana, että teen töitä tietokoneiden parissa?Naisia saisi tehdä enemmänkin töitä tietokoneiden parissa. Nykyisin naisia näkyy töissä tosi vähän.
Nörtti ATM kirjoitti:
Naisia saisi tehdä enemmänkin töitä tietokoneiden parissa. Nykyisin naisia näkyy töissä tosi vähän.
Minun työpaikallanikaan ei kyllä ole muita naisia.
- Valehtelija olet
Hahhah, juuri toisessa ketjussa väitit olevasi 27 ja mukamas paremman näköinen nyt kuin 25-vuotiaana (naurua) ja paremman näköinen kuin 18-vuotiaana (hohhohhoh hoo).
Valehtelunkin voi ottaa käyttöön, kun yrittää keksiä koomisia perusteluita sille, miksi kurpat mukamas eivät olisi kurppia. gloriana_demeter kirjoitti:
En saisi ilmeisesti työskennellä tietokoneiden parissa? :D
Itsekkin ihmettelin samaa!
Minä en ilmeisesti saisi työskennellä liikunta ja turva-alalla?! ;Dgloriana_demeter kirjoitti:
Minun työpaikallanikaan ei kyllä ole muita naisia.
Hehheh niinpä.
Kerran sain kunnian olla assistenttina yhdellä käyttöjärjestelmät-kurssilla korkeakoulussa, missä piti väsätä käyttöjärjestelmän osia. Eipä niitä naisia ollut montaa, ehkä kaksi kappaletta. En usko että saivat mitään aikaiseksi, kun tiimissä oli aina miehiä auttamassa koodaamisessa. Vaikka yhden naisen huhuttiin tehneen jopa ethernetverkkoajurin yhteen tehtävään.
Täytyy naisten suorituksia katsoa kuitenkin vähän läpi sormien :DDD
Suhtaudun ainakin itse terveellä varauksella naisten tuottamaan koodiin :DD- miesope
m36-intj kirjoitti:
Hehheh niinpä.
Kerran sain kunnian olla assistenttina yhdellä käyttöjärjestelmät-kurssilla korkeakoulussa, missä piti väsätä käyttöjärjestelmän osia. Eipä niitä naisia ollut montaa, ehkä kaksi kappaletta. En usko että saivat mitään aikaiseksi, kun tiimissä oli aina miehiä auttamassa koodaamisessa. Vaikka yhden naisen huhuttiin tehneen jopa ethernetverkkoajurin yhteen tehtävään.
Suhtaudun ainakin itse terveellä varauksella naisten tuottamaan koodiin :DDYleensä noissa sekaryhmätöissä käy niin että miehillä on hirveä halu päästä pätemään ja näyttämään. Vaikka tehtävä menisi vähän sivuraiteelleen tai väärinkin mutta periksi ei voi antaa.
- se niistä
m36-intj kirjoitti:
Hehheh niinpä.
Suhtaudun ainakin itse terveellä varauksella naisten tuottamaan koodiin :DDMiellä töissä miespuolinen dippainssi ei osaa käyttää edes kopiokonetta.
se niistä kirjoitti:
Miellä töissä miespuolinen dippainssi ei osaa käyttää edes kopiokonetta.
Diplomi-insinöörejäkin on eritasoisia. Parhaat DI-koulutusohjelmat olivat joskus ennenvanhaan 90-luvulla:
Teknillinen fysiikka ja matematiikka, tuotantotalous ja tietotekniikka.
Nykyään tietotekniikka on kärsinyt inflaation, lähinnä sen vuoksi että opiskelijamäärät on kolminkertaistettu 90-lukuun verrattuna, nykyajan pullamössöt eivät vedä vertoja 90-luvun konkareille. Suomessa huippuosaajien määrä mitä tulee lukioista on hyvin pieni per vuosi.
http://studies.aalto.fi/fi/admissions/admissionresults/- ding3+13
m36-intj kirjoitti:
Diplomi-insinöörejäkin on eritasoisia. Parhaat DI-koulutusohjelmat olivat joskus ennenvanhaan 90-luvulla:
Teknillinen fysiikka ja matematiikka, tuotantotalous ja tietotekniikka.
Nykyään tietotekniikka on kärsinyt inflaation, lähinnä sen vuoksi että opiskelijamäärät on kolminkertaistettu 90-lukuun verrattuna, nykyajan pullamössöt eivät vedä vertoja 90-luvun konkareille. Suomessa huippuosaajien määrä mitä tulee lukioista on hyvin pieni per vuosi.
http://studies.aalto.fi/fi/admissions/admissionresults/Silläkin on merkitystä, missä on opiskellut. On aika eri asia valmistua TKK:n tutalta (siis nyk. Aalto) kuin lappeen Rannasta.
ding3+13 kirjoitti:
Silläkin on merkitystä, missä on opiskellut. On aika eri asia valmistua TKK:n tutalta (siis nyk. Aalto) kuin lappeen Rannasta.
Puhun nyt tietysti teknillisestä korkeakoulusta tai Aalto-yliopistosta, jossa olen itsekin opiskellut. Nuo muut teknilliset korkeakoulut nyt eivät tietenkään vedä vertoja TKK:lle.
Valehtelija olet kirjoitti:
Hahhah, juuri toisessa ketjussa väitit olevasi 27 ja mukamas paremman näköinen nyt kuin 25-vuotiaana (naurua) ja paremman näköinen kuin 18-vuotiaana (hohhohhoh hoo).
Valehtelunkin voi ottaa käyttöön, kun yrittää keksiä koomisia perusteluita sille, miksi kurpat mukamas eivät olisi kurppia.Missä olen väittänyt olevani 27? Jos näin on käynyt, niin vika löytyy luultavasti sormen ja oikean näppäimen yhteenosumisesta. Minulle käy sitä usein.
Synttärit on kyllä kohta ovella, että kohta se on 27:kin vuosi täynnä.Valehtelija olet kirjoitti:
Valehtelunkin voi ottaa käyttöön, kun yrittää keksiä koomisia perusteluita sille, miksi kurpat mukamas eivät olisi kurppia.Oikeasti huvittavaa muuten että kurppa on 27-vuotias melestäsi.
Minulta kysytään yhä paperit joka paikassa. VR:n myyjäkään ei meinannut uskoa, että kuljen ihan aikuisten lipulla jo....että sellainen vanha 26-vuotias kurppa olen.
- .,.
26-vuotta, nainen, mekaanisen metsäteollisuuden tuotantotyöntekijä.
- .,.
Hei kamoon! Mistä miinus? :(
- ei nikkiä nyt
27-vuotta, nainen, DI miesvaltaisella alalla.
- Al nox
20-v sinkkumies. Opiskellut Hienomekaanikoksi ja koska en ammattikorkeaan päässyt, niin olen opiskelemassa nyt Puusepäksi.
- yksin kotona
Olen 36 v mies ja ammatiltani korjausrakentaja, puuseppä ja maalari
22-vuotta, mies, automaatioteekkari, 2. vsk.
36v DI.
- isuhg
33v nainen, eläkkeellä, sos.alan koulutus
- yx kyssäri
fyysiset vai psyykiset syyt syynä eläkkeeseen?
- nuorieläkeläinen
yx kyssäri kirjoitti:
fyysiset vai psyykiset syyt syynä eläkkeeseen?
Psyykkiset... olen sekopää... :)
- ENFP-nainen
37v tutkija (luonnontieteet), jatko-opiskelija työn ohessa.
- Anonyymi
Tämähän on Citrinella:)))
- Henna22
22, opiskelija
- Anya24
24-vuotta, nainen, kahvilatyöntekijä.
- lttl
24 ja palvelualojen sekatyömies :) Respaa ja kauppaa lähinnä. Opiskelut on mielessä, mutta en tiedä jaksaako sitä koulunpenkkiä lähteä vielä kuluttamaan..
MOI!!
Minä ollen 16v.
ollen 9 luokalla
mitä sulle kuuluu ????
mistä musikissta sä tykkäät ???
mistä elokuvasta tykkäät ???
mulla on kaksi lemmikkiä olletko alerginnen koirille ????
onko sulla sisikoa tai veljeä ????siirisaltevo kirjoitti:
MOI!!
Minä ollen 16v.
ollen 9 luokalla
mitä sulle kuuluu ????
mistä musikissta sä tykkäät ???
mistä elokuvasta tykkäät ???
mulla on kaksi lemmikkiä olletko alerginnen koirille ????
onko sulla sisikoa tai veljeä ????Minä Etsin kivaa miestä joka ei polta tai alkoho.lia eikä varsinkaan huumeitta !!!! selaissta miestä etsin
- ihan vaan
42 v nainen
- ei yhtä nikkiä
37, tuotantotalouden DI, nainen
- Perttimarkkutapio
36, yrittäjä, inssi, mies.
- Aina Tätä Moskaa
34v nörtti ATM
- ämhämh
32v atm työtön peruskoulu käyty
- ¤¤¤¤¤¤
Mies, 34 vuotta, työtön, kaksi ammattitutkintoa.
32 v, suunnitteluassistentti, alanvaihtaja. Suoritan parhaillaan kolmatta ammatillista perustutkintoa, olen myös 5 ov vaille valmis koneteknikko.
- poke.
37-vuotias portsari
- 30 ja
yliopisto-opiskelija
- anonyymi_atm
25, olen viettänyt lähes koko elämäni tietokoneella.
- looseri28
28 v ja mäkkärillä töissä (paskaduunia)
- k9k3
Parempi sekin kuin olla työttömänä kotona.
32 ja sossuopiskelija AMKssa.
- Mee2
44 ja projektityöntekijä AMK:ssa.
Taidan olla palstanvanhin. - et suinkaan
Mee2 kirjoitti:
44 ja projektityöntekijä AMK:ssa.
Taidan olla palstanvanhin.mä olen jo 46
- Muuta tietoa
42v ja 19 cm.
- Tilannekatsaus.
iät välillä 20-46. Ei uskoisi. Vaikka onhan nää Älyn haamut ja naisasialooserit lähemmäs 30 vuotiaita, jotenkin vain jälkeenjääneitä.
- rajan ta
30 / m / pitkäaikaistyötön itseopiskelija
- joku muu
18v aineopeopiskelija
- mä vaan
24v, opiskelija
- nörtti(olmi)
33v, koodari
- Tämä sinkku on
Nainen, 49 v., graafikko.
- taidat olla
palstan vanhin kurppa
- gnehwq
Mies, 26, työtön KTM
- Anonyymi
Oon 12v
Minulla on 10 sisarusta- Anonyymi
Oletko sisaruksista vanhin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398