Kaipaan kokemuksia/ tietoa etpäopiskelusta ulkomaille oppilaitoksiin.
Esim ulkomaisten yliopistojen tarjoamiin kursseihin täältä suomesta käsin.
Aikomus on mennä joskus paikanpäällekin, mutta aloittaisin jo etukäteen, jos vain mahdollista. Kiinnostunut olen kansanterveystieteestä ja muista yhteiskunnallisista aineista mukaan lukien muut sosiaali ja terveysalan opinnot.
Minulla on jo AMK ammatti terveysalalla, voiko tältä pohjalta ponnistaa ulkomaisiin opintoihin?
Minkälaisia vaatimuksia on meille suomalaisille jos haluaa lähteä opiskelemaan esim johonkin englanninkieliseen maahan?
etänä ulkomaiden oppia
innolla matkaan jos
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657