Selittäisittekö mitä mielestänne tarkoittaa "kiltti mies"?

N30+

Täällä puhutaan siitä niin usein, niin olisi kiva tietää tarkemmin millaista miestä tuolla nyt sitten tarkoitetaan?!

6

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No, kai nuo ovat aitoja kilttejä.

"Kiltti on skotlantilaiseen miesten kansallispukuun kuuluva laskostettu, tavallisesti ruudullinen vaate."

• Haluan nähdä maailmaa (päästä sinusta eroon, sinussa on jotain sellaista mista en pidä) ja minä olen jo pettänyt sinua, et ole minulle sopiva, mutta oli miten oli niin "kiltti mies" on ass holen vastakohta ja tuskinpa kukaan täysipäinen haluaa tehdä vaihtokaupan päittäin. Mielestäni jokaisen naisen kuin miehenkin tulee itse elää tämän ass holen kanssa jotta ymmärtäisi "kiltin n/m" arvon.

• 13+11

Ääriesimerkkejä, kiltti mies:

- tekee niinkuin nainen sanoo/haluaa/käskee/tykkää ja etenkin niin kuinka mies luulee naisen haluavan.
      - on helposti taivuteltavissa ja suostuteltavissa tekemään asiat naisen mielen mukaan.
      - tuntee velvollisuutta olla kiltti ja kuuliainen naista kohtaan, että hän saisi naiselta hyväksyntää
      - on tahdoton ovimatto, joka hyväksyy hyvin monenlaisia piirteitä sen sijaan, että keskittyisi siihen mitä hän itse haluaa.
      - on epävarma, että toisella on "hyvä olla" ja sen takia kyselee naisen mielipiteitä, jotta voisi olla hänelle mieliksi ja parantaa tilannetta.
      - haluaa huomiota ja tulee epävarmaksi jos nainen ei sitä hänelle anna (ja se saa kiltin miehen yrittämään kahta kauheammin).
      - antaa naisen päättää asioista ja itse seuraa perässä.

• kiltti, ei aivoton

Minulle kiltti mies tarkoittaa positiivista asiaa eikä negatiivista. Kiltti mies täyttää esim. seuraavia ominaisuuksia:

- pitää lapsista olematta pedofiili
      - pitää eläimistä
      - kiltin miehen seurassa ei tarvitse pelätä selittämättömiä raivonpuuskia tai aggressiivisuutta
      - uskaltaa olla tunteellinen ja romanttinenkin, jos on sen luonteinen
      - haluaa naisystävälleen hyvää
      - rehellinen
      - ei petä
      - arvostaa perinteistä uskollista parisuhdetta ja avioliittoa
      - arvostaa elämää
      - pääsääntöisesti suhtautuu elämään hyväntuulisesti ja ajattelee ihmisistä hyvää eikä koko ajan mieti, että hyväntuulisuus on teeskentelyä tai että koko ajan on joku salaliittoteoria menossa juuri häntä vastaan

Minulle kiltti mies on juuri sitä, mitä minä haluaisin. Kiltteys ei tarkoita sitä, että mies on tahdoton nössykkä. Olen itse kiltti nainen, mutta osaan pitää puoleni ja olen itsevarma. Minulle kiltteys on sitä, että haluan kohdella muita hyvin ja yrittää omalta osaltani kasvattaa hyvää mieltä ympärilläni.

• suomihuora=15nussima

Kiltti mies tyytyy osaansa aisurina ja nuolee kiltisti YTM:n sperman naisen vitusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe